tu mas fajn porovnanie,
https://www.youtube.com/watch?v=7TRQ15fz_VYInak mam topstone carbon, je pohodlny ale ma urcite sportovejsi posed ako nejake vyslovene touringove gravely. Co som o nich cital tak oba su skor sportovejsie.
Posed na topstone aj geometria je celkovo dlhsia sportovejsia, je skoro identicka so synapsom(endurance). Ale uprimne viac pohodlia nejak nepotrebujem najdlhsiu 4hodinove jazdy robim pravidelne. Je to extremne pohodlny cestak co zvladne teren. Pohodlie ti vseobecne spravi geoemetria nez par mm pruzenia pod ritou. A vyrobcovia co maju zuzene trubky, dshaped sedlovky alebo ine vymysli uvadzaju pruzenie 10mm-20mm na svojich graveloch. Rozdiel v tom virtualnom pruzeni imho nebude markantny aj ked som to neskusal. To ze vopchas do gradu sirsi
plast vzadu ako do topstonu je zhruba ten rozdiel v tom pruzeni.
Pri topstone bacha na velkosti mam Lko a podla tabulky spadam medzi L/XL. To ako sa predava 100mm predstavec 44cm rajdy s 80mm reachom je imho sialene dlhe, som vymenil rajdy za uzsie s kratsim reachom a posunul packy vyssie a uz mi je akurat aj ked stale hladam idealnu konfiguraciu.
Co sa tyka pruzenia funguje as advertised, je to tuhe ked potrebujes a odfiltrovava nerovnosti ked potrebujes.
Neviem co snim chces robit ja ho mam ako one bike to do it all a na to je perfektny.
-------------
nevyhody topstonu
divne stredove zlozenie, bb30 83ai. Asymetricke zadne koleso, ak chces prehadzovat kolesa medzi topstonom a inym bajkom ti to spravi problem. Mas menej moznosti ake
kluky to pojme, minulorocne modely mali makke prevodniky co sa lahko ohybali. Uz som musel menit.
p.s.
nehlasoval som lebo neviem aky je grade a ako ten
bajk chces pouzivat.