Kenai nechcem teraz trepať blbosti, už je to nejaký čas čo som zo školy, ale nepamätám si, že by na korune hrádze musel byť vodenepriepustný asfalt, ak teda niečo také existuje. Viem, že na hrádze sa občas používajú asfaltové pásy, ale to len na bok smer voda. Koruna hrádze asi musí byť spevnená, ale zase ťahať tam 40 tonovú súpravu nebudú, skôr max 16t. Viem, že napríklad Vážska kaskáda z veľkej časti, ak nie skoro celá (čo je prakticky hrádza) nemá žiadne asfaltové cesty hore. Hore je len tráva a je to väčšie dielo. Potrebnú nosnosť dokážu zabezpečiť aj betónové panely (známe panelové cesty v okolí BA a intenzita dopravy je násobne vyššia) a možno to vidieť napríklad na Petržalskej strane medzi Mostom SNP a Lafranconi. To, že je teraz v móde stavať na hrádzach cyklotrasy je druhá vec. Ako to je s tým stavaním cesty na hrádzi by som sa musel spýtať kamoša.
Inak cesta medzi bufetom U kapitána dole okolo housebotov až k Dunaju je ilegálne vybudovaná vlastníkmi housebotov. Podľa správnosti by tam nemala byť.
Nerád by som sa niekoho dotkol, ale videl som, čo sú schopný obúvať niektorý pretekári v snahe ušetriť každý gram a keď som videl tie plášte, tričko mám asi hrubšie a defekt by už bol len z toho, že prejdú po ostrejšom kameni.
Čo sa týka rozšírenia v Čuňove, potencionál by som videl v rozšírení súčasných priestorov za zvodidlami tak o pol metra (k tomu by sa musel vyjadriť nejaký statik, netreba stavať komplet nový most) s tým, že premávka by bola jednosmerná (cca 800m, časť medzi Čuňovom a vodnou elektrárňou), v časti medzi elektráreňou a Areálom vodných športov by to bolo treba premerať, že ako to tam vyzerá. A čo sa dá vykúzliť. Ide zhruba o 300m úsek. Predchádzajúci Čo sa týka Gabčíkova, veľmi ho nepoznám, ale smerom k BA je pomerne široký chodník a je to len pomerne krátky úsek, cca 500m.