Minikin napísal:
Majetkovej, nie ekologickej.
Majetkovej aj preto, aby sa nejaki vrtaci nezacali pytat, na ake ekologicke projekty tieto vybrane peniaze boli minute.
Ked ide o prachy ekologia je az na poslednom mieste. Ak nie na poslednom, tak sluzi len ako zasterka.

absolutne s tebou suhlasim, no na povodne odporucania od OECD sa nechali inspirovat NOVA danou v Rakusku a preto su tam ulavy z hybridov a elektro... proste taky smeracky paskvil

ale ako ekologicku dan to maju/zavadzaju/budu zavadzat aj ostatne krajiny
11.12.2020 - 13:14:43
00
zase sa chcem opakovat, lebo to tu padlo opat > kolony za pomalym vozidlom a nebezpecne manevre. Nenechat priestor, aby sa auto vedelo pri predbiehani bezpecne zaradit je taky slovensky trend. Byt niekomu v kufri na okreske, kde je napr. 90tka je tiez take slovenske, kolona-nekolona. Samozrejme, ked mam vykon na motore (alebo skusenosti so šalterpakou ako pol :-D), mam jeden zo zakladnych predpokladov predbiahcieho manevru, ked mam miesto, kam sa zaradit, nemusi vzniknut kolizna situacia, ked mam prehlad a odhad o okoloiducich autach, tak detto. Nechcem predbiehat v kolone ? necham vpredu odstup 2-3 vozidla a vleciem sa. Prileti zozadu leon, alebo golf? Uhnem sa, opat spomalim, spravim priestor. Akoze chce to takmer zen budhiticku trpezlivost, ale bezne to tak robim. Chcem predbiehat v kolone ? Mam nato vykon, mam priestor? Ano/nie a dalej je to uz moje rozhodnutie.
11.12.2020 - 13:23:44
05
Ja kolony nepredbieham, auto na to aj ma ale ja mam rad taku kludnu jazdu bez stresovania seba ci inych.
Ak je daco na ceste pomalsie, tak cakam az ho postupne vsetci predbehnu a pride rad na mna.
Rozostup je samozrejmostou, niekto sa moze ponahlat do nemocnice a ten potrebuje priestor na mysickovanie.
11.12.2020 - 13:37:54
00
Jezus napísal:
Ja som zatial nikdy nevidel aby clovek na Fabii HTP siel predbiehat kolonu. :) Ale zato som videl vela takych, co mali vykon naviac. A nie raz z toho vznikla nebezpecna situacia.


Uz som sem pisal story, ked som nedokazal s HTPckom obehnut kamion na jedinom mieste na soroske kde sa moze obiehat. Teraz mam cca 100 koni na tonu v turbodiesli a to je tak akurat.
11.12.2020 - 13:40:43
00
Tak je pravda ze pri tych 310kw na zadnej naprave musi mat clovek respekt a zrucnosti. Lebo ak by som to dal dajakemu neskusenemu tak hned sa stane zle. Na mokrom to nema problem ustrelit zadok aj ked ide clovek vyse 100km/h
11.12.2020 - 13:44:18
00
Na hodinové, dvojhodinové kolony na diaľnici je dobry car pool. Sedem pruhov v jednom smere. Z nich šesť pruhov po jednom človeku v aute ide krokom a ty v siedmom poloprázdnom vedľa nich - ak máš spolujazdca parete 130. :D
11.12.2020 - 13:56:09
00
Jezus napísal:
Ja som zazil este lepsieho na Rovnej hore smerom zo Zazrivej do Terchovej. Ani nepredbiehal, len proste nevedel jazdit / nemal ziadny odhad. Proste rodinka v nejakej Fieste alebo co to bolo na vylete a dusil to na trojke hore aj ked uz davno padli otacky na hranicu volnobehu. Ja som siel na bajku po kraji a len som pocul ako ten motor trpi. Dosli na moju uroven a tam definitivne zastali a motor skapal. Myslel som, ze nic take nikdy neuvidim. Neveril som, ze su aj ludia co v strmom kopci nepodradia aj ked motor strati tah a cakaju kym otacky padnu az na nulu. :)

ja to jazdím na 4ke a dízel nie benzín,a s pažoutom to vyletím v pohode n 5ke, ale to je dízel 2l, so 150k :D ešte tam na tom obieham tie nasrané 1litrové vysavače čo revú na 2ke :D
mal som zar požičaný bezínový fiat stilo 1,5ku. pedál na podlahe a skoro som to od Terchovej nedal....
preto pre mna benzín neni.. a už vobec nie 3hrnčeky 1.0 a pod


Naposledy upravil zihadlo 5 dňa 11.12.2020 - 13:59:39, celkovo upravené 1 krát.

11.12.2020 - 13:58:00
00
ivan Si na to spomeniem nabuduce, ked budem stat v stvrtom pruhu pod Strecnom.
11.12.2020 - 13:59:16
03
A dusenie motora - pritom nie až v takom prudkom stúpaní na diaľnici som tiež zažil. Parem 150 a zrazu počujem že nejak klepú ventily. Pozrem von z auta a tam tabulka - elevation 10 000 feet. :D Skalisté hory - Colorado. Čista hypoxia :D
11.12.2020 - 14:10:51
00
ked sme tu pri tých kw a kilách (tonách) , to na čom chodím v práci má 207kw/27 t. Predbiehať sa na tom dá. Bicykle a občas aj traktor. Ale len tie staršie:) A ten údaj o kw brať s rezervou,to platilo pred 35 rokmi)
11.12.2020 - 14:31:59
01
madbugie stačí pozrieť kto obuva aké pneumatiky a vieš si urobiť obraz:)
11.12.2020 - 15:17:56
00
Myslim, ze to bolo aj v tomto dieli, alebo inom podobnych muscle aut, kde vravel, ako za dazda ustreluje naprava pravidelne a dost nebezpecne. Inak auto, parada bez uprav 300k :-) "Ty v tom mas 500 koni ?, Jo 500 koni a procs mi to nerek, se tady hodinu bavime. No jses neptal, kolik to ma koni " :-D
11.12.2020 - 16:11:23
00
Ustreľovanie zadku je skôr otázkou krútiaceho momentu, dostupného lineárne od nižších otáčok. Prípadne zvoleného obutia. Tiež nemám problém ísť bokom pri odbočovaní v križovatke alebo na výjazde/zjazde z/na most, pokiaľ je trochu mokro. A to mám len 260 koníkov v 2-tonovom aute.
11.12.2020 - 16:24:45
01
ivan napísal:
Na hodinové, dvojhodinové kolony na diaľnici je dobry car pool. Sedem pruhov v jednom smere. Z nich šesť pruhov po jednom človeku v aute ide krokom a ty v siedmom poloprázdnom vedľa nich - ak máš spolujazdca parete 130. :D

jasne, 130 (neviemcoho, lebo si nenapisal), a max. speed limit je 65... mph. (105 km/h)
Niekde je este moznost pouzit express lane, len to nie je zadarmo.
11.12.2020 - 17:49:07
00
tmax ja som narazal na Antiniovho mustanga, ktory Ti v 100km/h vpohode pripravi bocne prekvapenie. Ono, Ty mas aj tazisko inde, ked pominieme obutie, ktore si spominal, takze do boku by to mohlo byt ochotne :-D
11.12.2020 - 17:59:25
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up