Moje skúsenosti sú skromnejšie, len od 2017 jazdím. Na Tufo HiCC galuskách som mal len 2x defekt, aj to nie bežný. Raz som trafil v rýchlosti takú dieru, že vpredu praskol karbónový rafik (tu defekt nebol?), vzadu defekt, tmel zalepil a galusku som normálne jazdil ďalej. Druhý bol potom čo mi auto oproti nedalo prednosť, núdzové brzdenie až do šmyku na už dosť zjazdenych galuskách, predralo do plátna, po cca 10-15 km som si všimol, že
galuska vzadu mäkká.
Potom som jazdil Vittoria Corsa Speed, Corsa Control s latexovymi "dušami", tam už občas "bežný" defekt, dokonca toho roku sa "zadarilo" na jednom výjazde behom cca 4-5 km obe galusky ?. Tmel Tufo zalepil a na nižšom tlaku v pohode dojazd. Minulý rok som jednu takú Vittoriu skúsil jazdiť ďalej na prevádzkovom tlaku, ale po cca 150 km znova defekt, zrejme povolil tmel. Opäť sa podarilo zalepiť na dojazd, ale už som potom menil.
Vzhľadom na konštrukciu, asi tmel nemá šancu dlhodobo tesniť defekt tej jemnej latexovej "duše" v galuske pri vysokých tlakoch, navyše tlak sa často mení, lebo latex prepúšťa, potom opäť sa dofukne,
duša sa tam trocha pohne....
U Tufo je konštrukcia iná, tam tmel drží...ale asi vďaka tej konštrukcii sú menej pohodlné....