A ten port je z najväčšou pravdepodobnosťou spriechodneny, nakoľko už pri jemnom zatlačení vidlice dole počujem zvuk - prirovnal by som to, ako keď si človek otvorí flaskove pivo ?.
19.12.2020 - 18:55:08
00
Ty ľúbiš stresovať že? Jazdi a už daj pokoj 😃
19.12.2020 - 19:00:49
00
marekr napísal:
Meral som vnútorné nohy, od vrchu gufera po korunku. Tiež rozmýšľam ze ako je možné že to narástlo, keď ten piest je zo spodu upevnený maticou do nohy a zase na opačnej strane je segerka ktorá to tiež nepusti.

Tak potom to máš v poriadku. Mne sa inak nikdy nestalo že by sa mi upchal port a to dávam celkom dosť vazeliny. Keď dáš správnu vazelinu tak sa neupcha.
19.12.2020 - 19:03:03
00
OK, uzatvára rozpravu 😜, ďakujem vám všetkym co ste sa vyjadrili, za ochotu a čas. Držte sa!
19.12.2020 - 19:07:49
00
flinty, je uplne bezne, ze sa ti port upcha aj originalnym mazivom z vyroby, pri foxe pomerne bezny jav, internety su toho plne

co sa tyka narastu zdvihu - uplne v pohode, treba si uvedomit, ze v prevadzkovom rezime, teda ked maju komory uz vyrovnany tlak, tak negativka je trochu dlhsia, nez v stave ked cely piest este iba vkladas pri servise do vnutornych noh.. na RS sa to da lahko vyskusat, kedze maju port umiestneny vyssie vo zdvihu v porovnani s foxom.. tam ked nafukas pozitivku rovno na finalny tlak, bez postupneho prepruzenia, tak ti kludne narastie zdvih aj o 2 cm (osobne otestovane).. potom po prepruzeni, sa tlaky v komorach vyrovnaju a zdvih sa ustali na prevadzkovej hodnote
19.12.2020 - 19:20:13
01
keď už to riešime, neviete niekto kde sa dá zohnať "bullet tool" na výmenu tesnení ktoré sú navlečené na vzduchovej oske (air shaft) ?

Prílohy:

IMG_8802-m.jpg
IMG_8802-m.jpg 78.71 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_8805.jpg
IMG_8805.jpg 290.44 KiB thumb_up0thumb_down

19.12.2020 - 19:28:04
01
DanoL91 napísal:
flinty, je uplne bezne, ze sa ti port upcha aj originalnym mazivom z vyroby, pri foxe pomerne bezny jav, internety su toho plne

co sa tyka narastu zdvihu - uplne v pohode, treba si uvedomit, ze v prevadzkovom rezime, teda ked maju komory uz vyrovnany tlak, tak negativka je trochu dlhsia, nez v stave ked cely piest este iba vkladas pri servise do vnutornych noh.. na RS sa to da lahko vyskusat, kedze maju port umiestneny vyssie vo zdvihu v porovnani s foxom.. tam ked nafukas pozitivku rovno na finalny tlak, bez postupneho prepruzenia, tak ti kludne narastie zdvih aj o 2 cm (osobne otestovane).. potom po prepruzeni, sa tlaky v komorach vyrovnaju a zdvih sa ustali na prevadzkovej hodnote


Myslel som skor pri beznom servise.
Ked tam das vazelinu, ktora tam patri a v normalnom mnozstve, tak sa nezalepi. Ked to z vyroby vyzera ako na obrazku, tak ano to moze upchat port :D.
Co sa tyka zdvihu... 2 cm? no neviem ako u RS ale u Foxu urcite nie. Ked nie su vyrovnane komory, tak tlak v pozitivke moze tlacit proti top out bumperu a tym padom viac vysunut piest airshaftu , ale to je tak max 2-3 mm, potom by to uz bol plast na plast.

Prílohy:

neg.PNG
neg.PNG 931.96 KiB thumb_up0thumb_down

shaft.PNG
shaft.PNG 121.3 KiB thumb_up0thumb_down

19.12.2020 - 21:31:37
02
Moze byt, ze pri foxe je to ine, nemam skusenost, kazdopdne pri RS to vyzera takto nejako.. vlavo nafukane rovno na 90 psi, bez prepruzenia.. vpravo uz po prepruzeni.. vidla ma zdvih 150mm

Prílohy:

RS Yari.jpg
RS Yari.jpg 276.1 KiB thumb_up0thumb_down

19.12.2020 - 23:49:02
01
ludia, ved pouzivajte trochu hlavu. O kruzok na vnutornej nohe posun dole ku guferu, vyfukni vidlicu, stlac vidlicu na max, nafukni vidlicu na pozadovany tlak, zmeraj vzdialenost od gufera po O krozok.
20.12.2020 - 09:03:06
01
Polo, asi nerozumiem, to je nejako v rozpore s tym co som spravil ja na foto?
20.12.2020 - 12:42:38
01
Neviem aky postup si urobil ty a pokial to merias. Ak po tu gumicku, tak sa mi to nezda, pretoze co som zatial videl tak ziadna vidlica nejde do zdvihu az po korunku.
20.12.2020 - 15:23:45
00
DanoL91 napísal:
Moze byt, ze pri foxe je to ine, nemam skusenost, kazdopdne pri RS to vyzera takto nejako.. vlavo nafukane rovno na 90 psi, bez prepruzenia.. vpravo uz po prepruzeni.. vidla ma zdvih 150mm

Podobne na mojej lyrik, kym sa nevyrovnaju komory, tak zo 170mm je takmer 190 ?
20.12.2020 - 16:21:24
00
Nevedel som ze RS mali takto spravene airshaft.
To je aj dovod preco ma DanoL91 o nieco mensi zdvih ako 150 (teda sudim podla foto)
Nevadi, zas som o nieco mudrejsi. :D.
keby to niekoho zaujimalo https://www.pinkbike.com/news/first-ride-rockshoxs-updated-debonair-air-spring-pond-beaver-2020.html
20.12.2020 - 17:13:16
00
Ahoj mám na svojom sekundárnom biku vzduchovú vidlu RST F1RST, viem že je to z tých lacnejších, ale škoda ju vyhodiť kvôli odstrihnutej skrutke na obr. ktorú som zlomil pri pretesňovaní vidly. Nemá niekto takúto buď celú a nefunkčnú vidlu, alebo rebound damper ako na obrázku, v podstate mi stačí, tá skrutka, ktorú si dokážem vymeniť. obávam sa že výroba by bola komplikovaná kvôli vnútornému šesťhranu.
Diky za pomoc.

Prílohy:

4.jpg
4.jpg 19.9 KiB thumb_up0thumb_down

01.01.2021 - 12:57:57
00
Ahojte, po servise motion controlu v rebe solo air sa vidlica nechce zanorit viac ako cca 60% zdvihu. Zatial mam spodne nohy nenahodene, servis podla navodu, neviete nahodou poradit? vdaka
03.01.2021 - 16:15:00
00
keyboard_arrow_up