Brzdovy kotuc ide naozaj niekedy dole velmi neochotne, ale podla mna to je vina zleho materialu(ziadna protikorozna ochrana) alebo zla instalacia(absencia aplikacie pripravku proti zapeceniu, po dzedzinsky
vazelina co znese prevadzkove teploty daneho povrchu).
Niektore kotuce maju dierku so zavitom, kam sa da dat sroba, ktora nasledne odtlaca kotuc od hubu, ale je to len maly zavit nejaka M6 a tenka stena, takze to malokedy pomoze. Naozaj len kladivo, bohuzial to nici lozisko, ale ked nema clovek na vyber, tak co ma robit. (a ano, nici to lozisko, lozisko mozes kludne znicit (skratit mu zivotnost) aj ked ti padne na zem).
Minule som mal dole prvy krat
koleso na E92ke a predne brzdove strmene su fakt velke ale brzdove platnicky tak 1/3 z celeho strmena, docela ma to rozosmialo, som zvedavy kolko vydrzia.