Po mesačnej pauze som chcel pripojiť Edge 530 k počítaču a aktualizovať mapy a softvér. Počítač však Garmin "nevidí" a nepripojí ho. Skúsil som všetky triky, ktoré som našiel na fórach. Nič nepomohlo. Samotný Garmin funguje so všetkými senzormi bez problémov. Má z vás niekto podobnú skúsenosť? Podarilo sa vám nejako problém vyriešiť?
03.01.2021 - 11:04:55
00
Skusil by som iny kabel, usb vstup.
03.01.2021 - 11:55:38
00
Všetko vyskúšané :-( Na MACu to nepomohlo.
Ešte to skúšam pod Windows na notebooku.
03.01.2021 - 12:44:56
00
Ja som mal kedysi taky problem s Edge 1000. Pomohlo toto:

https://support.garmin.com/en-US/?faq=PsxSBlFqTL57tN38aI6m29

Inak tie kable su osemetna vec, lebo nie vsetky podporuju aj datovy transfer. Ak mas original Garmin, tak to skus s nim.
03.01.2021 - 13:09:53
00
Kamarat mal taky problem s Garmin edge 25. Nepomohlo nic. Bola to porucha v zariadeni. Skusal si aj reset?
Podržte symbol vypnutia na 10 sekúnd.
Zariadenie sa resetuje a zapne.
03.01.2021 - 13:11:32
00
Reset asi tiež nefunguje. Samo sa to nezaplo a po zapnutí nabehli pôvodné nastavenia. Uvidím, čo odpíšu z Garminu.
03.01.2021 - 13:25:30
00
Tak ešte rozmýšľam, či to, že nefunguje iba spojenie cez Garmin Express (cez Garmin Connect v smartfóne je to OK), je dôvod na reklamáciu. Oplatí sa to? Čo myslíte?
04.01.2021 - 11:19:56
00
Ten druhý počítač si skúšal? Prípadne preinštalovať Garmin Express? Či to náhodou nie je len nejaký problém s ovládačmi? Ak nič, tak by som skúsil reklamovať. Mám s Garminom dobrú skúsenosť. Po daždi mi vždy zblbol na 530 výškomer a začal zase fungovať až keď vyschol. Zabalil som, popísal problém, počkal a z Garminu prišiel nový kus, ktorý už problémy nerobí.
04.01.2021 - 11:24:00
00
OK, vďaka, tak to teda pošlem do Žiliny.
04.01.2021 - 11:40:03
00
Potom daj prosím ťa vedieť ako si dopadol. Keby sa mi niečo podobné s 530 tiež stalo. Vďaka.
04.01.2021 - 11:52:47
00
Nedám vedieť, lebo som urobil ešte jeden pokus - pripojil som Garmin cez USB Hub (nie priamo cez USB porty na počítači) a ono to normálne nabehlo a už aktualizuje mapy. Záhada mi je síce neznáma, ale predbežne to nemusím nikam posielať a môžem aj dnes vyraziť von. Je u nás krásne. Hriech sedieť doma :-).
Inak, telefonoval som do servisu a boli veľmi milí, vraj, ak je to porucha, ktorú nedokážu opraviť, pošlú nový počítač max. do 30 dní.
04.01.2021 - 12:01:33
02
Tak potom super, keď sa podarilo problém vyriešiť aspoň takto.
04.01.2021 - 12:08:13
00
Zdravím. Dostal som Garmin Edge 530 a nejako sa nemôžem prihlásiť na WiFi v podnájme. Doma som sa v pohode prihlásil na WiFi ale v podnájme mi nevie nájsť WiFi ani na Garmine ani v aplikácii Garmin Express. Mate nejaký tip? Ďakujem
06.01.2021 - 00:57:22
00
Máš ju korektne definovanú v Garmine i v mobile?
06.01.2021 - 01:06:40
00
Keď pozerám do Bluetooth tak tam mám: (BT)Edge 530 pripojené a potom (BLE)Edge 530 tam je nepripojené
06.01.2021 - 01:12:29
00
keyboard_arrow_up