Takže v piatok som žene zobral bajk a šiel som ho trošku otestovať - zistenia:
Oproti Bosch Active má Bafang neporovnateľne pomalší nástup - aj pri zmene asistencie, aj pri rozbehu.
Stupeň jedna je úplne zbytočný na používanie - max. príkom čo displej ukazuje je 18W.
Tretí stupeň je niečo porovnateľné ako na Boschi prvý (Eco) režim.
Na piatom stupni v stúpaní sa na displeji objavil maximálny príkon čo sa mi podarilo vidieť - cca 540W.
Ja som si dal cca 45km off road výjazd kopcami, poliami a lúkami a podarilo sa mi minúť cca 40% batérie. Tá baterka aj motor je naozaj fajn.
V sobotu som sa bol s manželkou previezť - off road LM - Podbánske - Tri studničky - Hybe - LM. Bolo to cca 80km. Ja som prišiel domov bez energie v baterke (400Wh, asi 5km off), ona minula tri paličky :-)
Takže jej dojazd je minimálne 150km, ale po rovinke kludne aj 200km
05.10.2020 - 10:19:08
01
Mám ten bajk Dema E-Trail Max 600 a tiež ho dobíjam každých cca 200-250km. Ale ja ním jazdím len po meste a motor zapínam len do kopca či proti silnejšiemu vetru ak sa mi už nechce echt šliapať. Jazdievam ním na do práce a 2-3 krát týždenne na tréningy futbalu kde nabehám bežne 10km, takže na nejaké výšľapy do kopca už jednoducho nemám vôbec chuť. Netrúfam si ale odhadnúť koľko z tých povedzme 200km na jedno nabitie je motor v prevádzke.
Ak ale dám prípomoc tak obvykle stupeň 3 a 4ku len do najprudšieho kopca. 1 a 2 veľmi necítim a 5 už cítim ako len o málinko väčšiu pomoc ako 4.
06.10.2020 - 14:18:41
01
Chcel by som vedieť na základe čoho nezodpovedá cena CTM kvalite. Tiež uvažujem o kúpe ebikeu budúcu sezónu a Pulze Pro 2021 mi vychádza ako najlepší pomer cena / výkon. V danej cenovej kategórii do úvahy ešte pripadá taktiež slovenský výrobca DEMA a model Boost 2021. Oba s motorom Bafang M500.


snajprik napísal:
No veď pravé nad
výberom značky som strávil dlhy čas i ja, prv som chcel niečo slovenské, ako prve som pozeral CTM, ale ich cena neodpovedá vôbec kvalite. Pozeral som na kellys tuná zase ma odradil slaby motor, hlučný, ešte kladie odpor pri pedalovaní bez motora, slabá batéria, komponenty nič moc ale cena jak zo zlata. Tak že chuť na slovenskú značku ma prešiel. Reklamáciu u Maďarov by som nedal jazykovo, tak ostali Česi a Poliaci, Poliaci majú zaujímavé komponenty na svojich bicykloch, ale odradil ma motor DAPU skoro žiadne informácie o ňom len výrobcovia od neho začali dávať ruky preč vraj poruchový, tak ostali Česi a ako najpredávanejší elektro bicykel je Leader Fox. Veľa sa ich predáva vo veľa predajniach ho opravujú, je z bežných lacných dostupných komponentov a výrobca nie je ďaleko pri važnejšej poruche.
29.11.2020 - 15:10:19
00
snajprikovimi poznatkami sa pri výbere neriaď ;)
30.11.2020 - 06:20:05
00
Ahoj. M 500 je relatívne nový motor nie ešte moc používaný. V pohode pozri niečo zo 420 prípadne 400 v kou motorom. Výkon v pohode. Ja mám 400 vku a na svažnice lúky ale aj tažší terén zatiaľ ok.
30.11.2020 - 06:31:09
00
Ahoj, máme doma dva ebajky, jeden s motorem Yamaha SyncDrive Pro a druhý Bafang M400 a jsem velmi mile překvapen. Bafang je velmi tichý a kultivovaný, má plynulý nástup. Zatím bez výhrad najeto cca 1500 km.
02.12.2020 - 20:07:51
00
Na tejto stránke pribudol obsiahly článok o phone Bafang M500:

https://energybikes.sk/bafang-m500-spolieha-na-vykonny-system/
02.01.2021 - 10:28:54
00
no, nie je v ňom nič také nové a autor považuje torzný snímač za snímač kadencie :D
02.01.2021 - 11:44:08
00
Tiež ma to prvé zarazilo, ako to mohol autor napísať, keďže torzný snímač je snímač tlaku na pedále a nie rýchlosť otáčania kľukami.... Okrem toho nie som si istý, či vôbec stredové motory majú snímač kadencie, načo by im bol. Jedine tak stredové motory bez toho torzného snímača, Bafang má taký jeden typ "oškubaného stredového motora"...
Torzný snímač je základ stredového motora, ktorým sa odlišuje od zadného pohonu, a ktorý dáva pocit jazdy ako na bicykli a nie na mopede.
03.01.2021 - 17:05:36
00
Snímač kadencie stredové motory potrebujú a aj ho majú.
03.01.2021 - 17:51:45
00
Možno áno, ale základ, čím sa čistokrvné striedavé odlišujú od zadných je tlakový /torzný/ snímač. netvrdím, že torzný a kadencie nemôžu byť v 1 diely.
03.01.2021 - 18:18:33
00
Každý certifikovaný ebajkový motor má určitý tzv. snímač kadencie... Pri zadných motoroch je nahrádzaný PAS senzorom, pri stredových je zabudovaný priamo v motore. Je to kvôli tomu, aby ebajky stále spĺňali kategorizáciu medzi bicykle, t. j. že treba točiť pedálmi, aby sa zopol motor... Torzný snímač toto nerieši...
03.01.2021 - 18:36:28
00
sorcerer napísal:
no, nie je v ňom nič také nové a autor považuje torzný snímač za snímač kadencie :D


Celý ten "článok" je len "zlepenec" blábolov posťahovaných z netu bez toho, aby "zlepovateľ" vôbec tušil, o čom "zliepa" a ten motor podľa mňa ešte ani nevidel...
03.01.2021 - 19:48:59
01
Nazgul napísal:
Každý certifikovaný ebajkový motor má určitý tzv. snímač kadencie... Pri zadných motoroch je nahrádzaný PAS senzorom, pri stredových je zabudovaný priamo v motore. Je to kvôli tomu, aby ebajky stále spĺňali kategorizáciu medzi bicykle, t. j. že treba točiť pedálmi, aby sa zopol motor... Torzný snímač toto nerieši...


Či šlapeš alebo nie a hlavne ako silno /podľa toho sa odvíja pri stredovom motore sila "dopomoci"/ rieši práve torzný snímač.
03.01.2021 - 20:20:52
00
Tento Bafang motor ma torzny snimac:

http://www.ecyklo.sk/sady-elektrobicykla/stredove-motory/stredovy-motor-250W-torzny/

Je drahsi o cca 180 euro ako tento bez torzneho snimaca /ostatne parametre su rovnake/:

http://www.ecyklo.sk/sady-elektrobicykla/stredovy-8fun-bafang-250w/

Ma niekto z vas realne tento Bafang s torznym snimacom ?

Ak ano, viete porovnat jeho vyhody oproti tomu bez torzneho snimaca ?
Dakujem.

Prílohy:

bafang_torzny.jpg
bafang_torzny.jpg 91.54 KiB thumb_up0thumb_down

21.02.2021 - 12:04:03
00
keyboard_arrow_up