Mám Specialized s posledným Brose Mag od mája 2019. Absolútna spokojnosť. Žiadny odpor pri pedálovaní bez motora, okamžité reakcie a 90 Nm s ktorými vyjdem aj super strmé rozbité výjazdy.
K tej "nespoľahlivosti". Tie správy si už žijú vlastným životom, ako aj iné "senzácie". To by chcelo presné a overené štatistiky a aj iné informácie.
Mám aj klasický bike, celokarbónový Haibike, zdvihy 155 vzadu a 160 vpredu, pod 12 kg. Má už 10 rokov a som s ním tiež veľmi spokojný. O tých karbónových rámoch Haibike sa tiež vtedy písalo, ako sa bežne lámu a praskajú.
K horsej spolahlivosti brose sa daju zohnat celkom relevantne videa, vacsinou po anglicky som ja nasiel plus slovenske inzeraty s menenymi motormi tiez nebol problem najst pred rokom.
Z videa: vyrobca priznal poruchovost Levo (2019 a 2020) a Kenevo (2020), mali predlzit zaruku +2 roky (zmena majitela by nemala byt problem udajne).
Moja pointa je, na zaklade udajov, co som vyhladal a uz aj zabudol, novych (od 2021? musel by som opat dohladat informacie) brose motorov by som sa uz nebal - ak viete niekto doplnit k mojmo komentu presnejsie info, mohlo by to byt napomocne pre niekoho, kto bude zvazovat specialized.
V niektorych porovnaniach motorov vychadzal najlepsie brose, plus sa mi paci idea a zapal pre
ebike vo videach s Jan Talavasek.
Ja osobne zatial preferujem motor shimano (zvuky som zatial nejako neriesil, to pre mna nie je priorita), ta idea administracie cez aplikaciu (nastavenia asistencie; odomknutie obmedzenia, ktore osobne nemam; update fw - pri poslednom update fw motora som musel robit restore, chvilu som z toho nebol nadseny, ale nakoniec preslo v pohode) sa mi pozdava najviac zo vsetkych dostupnych rieseni.