cudoval som sa, preco je zdanlivo ekologickejsi vodikovy pohon v porovnani s elektromobilmi tak v uzadi
Ano vodik je podstatne ekologickejsi, len je problem so skladovanim, tankovanim a nadrzou v aute. Musi byt skladovany pod vysokym tlakom... Nehovoriac o tom ze pri uniku je vysoko explozivny...
A k teme...v Auto Bild som nasiel clanok a najhorsich autach v ramci dlhodobych testov na 100k km. Ford Fiesta, Subaru XV, Audi Q3, VW Golf, BMW i3, BMW 218.... Kazde z nich zavazne poruchy. Ziadne drobnosti. Odidena prevodovka, klukovkove loozisko, klima, korozia, nefuncne elektronicke moduly. A to su medzi nimi aj premiove znacky...! To uz fakt sa vyraba na dva roky zivotnosti? Neviem si predstavit drbnut 20 - 40k Euro za nieco, co sa vazne poserie po 25 mesiacoch !
By teh way...Mal som tri mercedesy W123 (coupe doteraz mam) a to bolo auto konstruovane takmer naveky. Dodnes jazdi v statisicoch po celom svete... teda az na hrdzu, ta sa vie pekne do nich zazrat.