Tak dalsie postrehy z pouzivania
Gusto0- nahodil som novy fw .. pocitanie vyskovych sa nezmenilo. Je stale nahovno
.. ale vyzera, ze systematicky
Vysvetlim ..
Sledoval som ako nabiehaju vyskove .. na 3 tachometroch naraz. Bryton, aj Ciclomaster spravne (Bryton konzervativnejsie) namerali cca 10m cez hradzu az k Staremu mostu. Realne to je tak okolo, lebo to viem presne premerat nastupanie na par bodoch (napr. hradza asi 2m
) .. a ostatne je prakticky rovina. Lezyne neustale naberal metre, az nabral asi 40-50. Na drhykrat este o nieco viac a ako bonus hned na zaciatku nabral 60 /na
gps signal som cakal/, takze od zaciatku mal naviac 130-140m. Neskor uz meral dost podobne, aj ked v kopci mera menej ako Bryton aj CM. Na konci mera ako tak podobne tiez, aj ked .. aj tak ustreluje /na rovine/. Moj dohad je, ze to asi ma nejaky suvis s meranim teploty cidla, nez sa dostane na vonkajsiu teplotu. Ale tie druhe toto nerobia, len Lezyne.
- tlacitka su vazne zle .. za jazdy prepinat , hlavne v zimnej rukavici je opruz. Zato asi silne je uchyteny, inak by odpadol
- stale laborujem s podsvietenim, bez
svetla je to slabo viditelne /neviem co nastavit, ci kontrast, alebo jas/, tam kde klasicky LCD je cisto a jasno viditelny, toto je nanic. Ale snad sa to da nastavit
- stahovanie cez BT je hrozne pomale, ale to je problem BT
- na vyrobenie map sa treba registrovat, neda sa myslim pouzit login z ineho zdroja, ako u Brytonu, ale zas appka funguje aj stahuje do mobilu vyjazdy bez nutnosti loginu /Bryton nevie do mobilu, a musi sa regnut. Ale cez OTGcko to pojde/
-
mapa sa da stiahnut cez appku /inac ta je fajn urobena/, alebo pripnut cez kabel , cez web stiahnut a nahrat to tam
- FIT subory sa daju stiahnut kablom rovnako ako bryton, ale bryton ich ma pomenovane podla datumu a casu, tito si vymysleli daky hexa kod, podla ktoreho nejde triedit. Fail
- skusal som nahodit FIT so stravy (aj Brytonove), Strava zachova vyskove (zle), ale da sa tlacitkom prepocitat ich systemom, ktory to vrati do realnych cisel. Takze kto si dava vyjazdy na Stravu cez Lezyne a neaplikuje korekciu, tak ma tych vyskovych potom o dost viac
- pozeral som aj pocas jazdy tu mapku navigacnu, OSM je fajn, v meste je to super, v terene mi to pride ten vyrez maly, holt chce to asi vacsi display, alebo mozno zoom /neskusal som, mrzli mi prsty a prepinanie ide fakt tazko/. Okrem mapky to vie zobrazit 2 udaje naviac.
- mapa zerie vnutorny priestor na ukor FIT suborov /dal som si MK asi po Pezinsku a je to tak 2MB/ .. vnutorny priestor je cca asi ako u Brytonu /volne asi 27MB, presnejsie musim pozriet/, pricom Bryton pise 300h, Lezyne 800h, realita bude u oboch asi tak 200h pri 1sec intervale. Cize marketingove klamstvo, to plati pre smart recording, kde nevieme ako to robia. Napr. Bryton 15tka pisu 30h 1sec up to 120h pri smart. A to je seriozna informacia.
-
bateria .. tak uz viem, preco mi to predbezne vydrzi tak 12-14h. Neni to kvoli mrazu /aj ked to ma tiez dost vplyv/. Ale jak Bryton (35h), tak Lezyne (28h) to uvadzaju bez vsetkych cidiel. Len cisto
GPS a aj vypnute vsetko /asi/ a smart recording. Akonahle sa prida cidlo, vydrz ide zrejme rapidne dole. Na Lezyne mam pripnute 3 cidla. Pocitam, ze pri 1sec, 4 cidlach, a beznom pouzivani bez
mapy to v lete vydrzi tak 18h max. Co je dost imho bieda. No a mam pocit, ze Garmin vydrz uvadza s cidlom. Tak ano, tak potom je vsetko inak.
- inak posledne 2 vyjazdy mi Bryton nevynuloval po stopnuti udaje, tak neviem
- autopauza .. jak Lezyne , tak Bryton mi tym piju krv, nez zacne resuming, tak mam krizovatku prejdenu
.. Lezyne vypada , ze rychlejsie zobudi.