Už som oslovil predajcu, uvidím, čo povie...
03.02.2021 - 21:02:56
00
Aj an mojich WTB to pusta, hlavne, ked na bike dlhsie svieti slnko. Mam ho v izbe, tak som to takto vypozoroval.
03.02.2021 - 23:22:08
00
Moje Schwalbe MM a HD po roku stále žblnkajú, žiaden priesak....tmel Stans Race, pokles tlaku po cca 120 dňoch na úrovni 0.5 atm...príde mi to ako kombinácia raz ročne skontrolovať a zabudnúť...načo skúšať niečo iné ako stans a joes??? S obidvoma max spokojnosť...
03.02.2021 - 23:28:34
01
najlepsie mi tlak drzia teraz Vittoria Agarro, rovnako drzali aj Schwalbe NN, priesak bol na skinwall WTB Trail boss ale v pohode, Maxxis DHFII a ardent (skinwall) prepustali vela ale dalo sa.

Na graveli Maxxis Rambler (skinwall) , totalne zufalstvo, ani po x jazdach nedrzal, 1.5 baru islo dole pocas vyjazdu.
Na tych istych rafkoch Vittoria Terreno tlak drzi a drzi.

Co z toho vyplyva? Skinwally su zlo :-)))
04.02.2021 - 00:03:01
03
v pondelok som nahadzoval Maxxis DHFll 29 x 2,6" verzia Exo prot. TR, ani náznak slzenia,žiadny pokles tlaku-tmel Joes Elite super sealant,používam už len tento ,alebo Racers sealant (podla toho,ako sú dostupné)
04.02.2021 - 07:19:31
00
Odpoveď od predajcu...

hlavný rozdiel pri klasických a TR plášťoch je v tvare pätky ktorá je konštruovania tak aby presnejšie a silnejšie držala na TR ráfiku.

Ak plášť alebo ráfik nieje TR je nutné použiť bezdušovú sadu ktorá eliminuje prípadné netesnosti na pätke.

Čo sa týka drobných netesnosti na stenách plášťu je to pri prvom nasadení a naplnení tmelom úplne bežný jav a pri správnom postupe by mal tmel plášť okamžite utesniť.

EXO ochrana je zosilenie bočníc ktorá chráni plášť pred prerazením pripadne rozrezaním na bokoch a nemá zásadný vplyv na tesnosť.

Pri prerábaní kolesa na bezdušové je ideálne sa po naplnení tmelom povoziť, aby sa tmel dostal do všetkých prípadných netesnosti. Na stratu tlaku môže ďalej vplaviť : zle nalepená páska v ráfiku, nesprávna šírka pásky, ventil, druh a značka tmelu, množstvo tmelu a ďalšie..
04.02.2021 - 13:52:41
00
Je to bežne ked mi bez tmelu unika vzduch cez špice?
05.02.2021 - 18:35:16
10
Jasne :-) Skontroluj,ci mas dobre nalepenu pasku.Taktiez tmel vie male netesnosti zalepit.Mne fucalo aj okolo ventilu a to mohlo podfuknut pasku a aj to mohlo sposobit fucanie cez spice.
05.02.2021 - 18:44:24
00
Ok diky
05.02.2021 - 18:51:05
00
Neviem, kde robím chybu, prerobil som to úplne od začiatku, ale zase únik, a nevidím miesto úniku, len opäť malé kvapôčky :(
05.02.2021 - 23:10:47
00
unika ti to presne cez bocnice, ako som pisal tie iste rafky na graveli s maxxis rambler, koniec, ked som to ponoril do vody, bublinkovali ako besne, strata tlaku 1.0 - 1.5 baru za 40km vyjazd. (Stans mlieko) akonahle som nahodil vittoria terreno, problem prestal.
Skus 2-3 jazdy, ci sa to nezaceli, potom uz len reklamovat.
06.02.2021 - 00:30:53
00
Predajca mi odpísal, že slzenie je bežný stav, ale prestane, a tovar musí byť nepoužitý pri prípadnej výmene...všetko záleží ako sa k tomu predávajúci postaví
06.02.2021 - 02:18:21
01
ross333 napísal:
Predajca mi odpísal, že slzenie je bežný stav, ale prestane...

ano, no moze opat zacat... nahodil som po polroku na zimu stary plast, na jar neslzil a nepustal, teraz zacal... ale aj prestal (s tym istym mliekom) :lol:
06.02.2021 - 10:46:05
00
teraz mi odpísal predajca toto...

Keďže plášť bol naplnený tmelom nedá sa považovať za nepoužitý, nakoľko tubeless tmely fungujú na princípe leptania gumovej zložky pneumatiky a tým pádom k degradácii povrchu. Takýto plášť však môžete poslať k nám na reklamáciu a reklamačné oddelenie posúdi či má plášť výrobnú vadu.
Podľa mňa škoda posielať, reklamáciu zamietnu, lebo žiadna vada na plášti nie je, len zaplatím znova poštovné...

Inak obchod Soof.sk
06.02.2021 - 13:56:48
00
tenke bocnice, vyrobna chyba, vyrobcovi nevysiel tento kus, jedina moznost vymenit alebo v tom obchode uz viac nic nekupovat
06.02.2021 - 14:03:32
00
keyboard_arrow_up