Hosť napísal:
Tak zatial finalna podoba na par mesiacov. Este brzdy a predna os a bude snad hotovo. Lacne oranzove ponozky na klukach vymenene za lacne cierne ?


Teraz nejdem hodnotiť výsledok tvojej práce máš to dobre vyskladané, je to exkluzivita.

Len k samotnému rámu ma napadá úvaha, k čomu je vlastne dobrá takáto geometria okrem jazdy rovno dolu kopcom? Vo všetkých ostatných aspektoch podľa mňa musí zaostávať napr. prejazd zákrutou, a tam sa dá podľa mňa stratiť viac času ako získať na krátkom rovnom úseku kde akýkoľvek súčasný bike pôjde dobre. Ale možno nám dáš dojmy z jazdy a dozvieme sa viac.

Edit. Prehliadol som že si už spomínal jazdné vlastnosti. Tak potom možno z dlhodobejšieho pohľadu.
04.02.2021 - 19:09:58
01
Naco je ludom DH-cko? Mas pocit ze na nich jazdia len rovno dole kopcom? Proste je to enduro, nieco medzi fullom co mas v profile a DH-ckom. Vyborne na strme i rychle rozbite zjazdy. Na Alpy ako stvorene.
04.02.2021 - 19:24:59
02
Len sa pýtam, lebo je to netradičná geometria tak ma zaujíma aké má silné stránky.
04.02.2021 - 19:29:02
00
Chris Porter ktory stoji za Geometronom je jeden z ludi vdaka ktorym tu mame moderne geometrie = dlhe a nizke bajky. Dokonca myslim ze je to ten hlavny ktory to tahal dopredu, najskor v Moondrakeri a potom s Geometronom. Rovnako riesi veci ako vaha na bajku i extremne kratky offset na vidlici. V podstate velke znacky sa len postupne priblizuju k tomu co robi par jedincov pri mensich znackach. Aj pri moondrakeri sa vsetci cudovali tym dlhym prednym trojuholnikom a kratkym (nulovym) predstavcom. Tazko povedat ci je toto extremna geometria, uz nie je urcite pre kazdeho ale ludia co vedia co chcu to urcite stale vedia vyuzit. S dlhym bajkom si stabilnejsi v zjazdoch, s dlhym reachom drzis lepsie tazisko, polozena vidlica ti dodava istotu v strmych zjazdoch a kolmejsia sedlovka ma vyhodu vo vyslapoch (slapes pod seba a kompenzuje dlhy predny trojuholnik). No a Geometron bol s tymito hodnotami stale o par stupnov a milimetrov napred o par rokov.
04.02.2021 - 19:40:18
02
Pýtal som sa a dostal som odpoveď. Vďaka. Nech bicykel slúži, je to v skutku do istej miery aj zaujímavé dielo, hlavne tie surové obrábané časti.
04.02.2021 - 19:45:45
01
Hosť napísal:
Lacne oranzove ponozky na klukach vymenene za lacne cierne ?

o moc lepsie :y:

Hosť napísal:
- jazda do kopca ovela lahsia v porovnani s litevilom, ten skoro kolmy uhol sedlovej trupky je super

toto ma zaujima ako majitela LV, prosim si viac postrehov a porovnania... :$

a presiel si z 27 na 29... lepsie?


Naposledy upravil Dudo dňa 04.02.2021 - 22:37:35, celkovo upravené 1 krát.

04.02.2021 - 22:31:49
00
Dudo no na LV sa mi stale prepadaval tlmic pri silovom tahani hore kopcom, pripadne ked som ho prefukol a tazisko som viacej ako rozumne preniesol na predne koleso mal som tendenciu ist na zdne koleso. G1 je stale na zemi a rlacis pod seba a nie pred seba. Tazko sa to popisuje, ked pride teplo, pridi do pe a vymenime masiny, ale len smerom hore kopcom ?
04.02.2021 - 22:37:18
10
Asi tusim, co myslis, dlho som laboroval s predsavcom kvoli tomu. A povodny setup front 27 rear 26 som preto zavrhol

je krasny, nech sluzi
04.02.2021 - 22:40:40
00
Vole tak slapat do kopca s tymto hlavovym by sa mi nechcelo... 😬
04.02.2021 - 22:44:28
00
Dudo napísal:
Asi tusim, co myslis, dlho som laboroval s predsavcom kvoli tomu. A povodny setup front 27 rear 26 som preto zavrhol

je krasny, nech sluzi

Ja som mal 2x27,5 a 170mm vidlu a tym to dost trpelo. Trosku pomohlo vario spinom potlacil uhol dolu a custom prevlozkovany tlmic, ale ono to nebolo.
04.02.2021 - 22:50:49
01
artsvk, trufnem si laicky povedat, ze len hlavovy uhol ta nelimituje pri slapani do kopca
04.02.2021 - 22:52:53
03
artsvk napísal:
Vole tak slapat do kopca s tymto hlavovym by sa mi nechcelo... 😬

:D Ja prave naopak, s tym uhlom sedlovky, mierne dlhsou zadnou stavbou a dlhsim prednym trojuholnikom to musi ist do kopca na paradu. Vo vyslape mas viac tazisko vpredu cize sa nemusis tolko krcit nad rajdy. Pedale mas viac pod sebou podobne ako na starsich geometriach na rovinke, cize sa ti slape prirodzenejsie (vo vyslapoch). A vdaka dlhsej zadnej stavbe a tvojmu tazisku viac vpredu (v kopci skor kolmo nad oboma kolesami) sa ti to nedviha na zadne a zaber je i efektivnejsi.
Rad si ale rozsirim obzory a necham si vysvetlit aky vplyv ma ten hlavovy uhol s kratsim offsetom vo vyslapoch.

huskro1 v Alpach su prave najlepsie tie veci kde lanovky netahaju a ktore nie su znacene na cyklo ale hike mapach. Samozrejme ak tam nie je zakaz.
05.02.2021 - 08:22:30
02
v Alpach je zakaz vsade, kde nie je vyslovene napisane, ze mozes :-)
Ak sa bavime o AT Alpach
05.02.2021 - 10:01:34
00
Rakúšania sú divní. Čo som zažil, tak napr. Taliani a Francúzi to neriešia vôbec. Jazdia všade, kde nie je vyslovene zákaz.
05.02.2021 - 10:06:55
00
Alpy mas i v IT, CH, FR, SI, myslim ze i DE a LI. Napriklad Svajc zdiela vsetky chodniky vo vacsine bajkovych destinacii, na druhu stranu taky taliani to maju zakazane i znackami v niektorych bikovych lokaciach (Livigno) a inde na to prdia. A rakusania maju zakazane este i chodniky popri dunaji.
05.02.2021 - 10:13:24
01

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up