Noooo 😁
01.03.2021 - 16:19:27
00
Ja som tú zámenu myslel skôr pri stredne ojazdenom zadnom plášti.
01.03.2021 - 16:57:56
00
scarinko napísal:
no zadny mas viac zjazdeny takze ja som zvykol predny dat dozadu a na predok kupit novy ked som chcel usetrit
aj na cestaku je grip vpredu dolezitejsi



A toto sa presne neodporuca robit. Radsej kupit do zadu novy a predny zjazdit spolu s nim.
01.03.2021 - 16:58:08
01
a preco sa to neodporuca robit? a kto to neodporuca robit?
vpredu potrebujem vzdy lepsi grip, zadne koleso este ako tak ukorigujes ale ked ti smykne predne tak letis
01.03.2021 - 17:15:01
00
Deklarované jazdné vlastnosti by mali byť dovtedy po kadiaľ Ti pustí mierka . Keď ho chceš zjazdiť až do plátna tak si rob ako chceš. Napríklad keď na conti nevidím mierku , tak ide do odpadu . nezáleží na tom , či je predný , alebo zadný .
01.03.2021 - 18:28:18
01
este som ziaden plast nezjazdil do takej miery. Vacsinou skoncia na prebrzdenie alebo na reznutu bocnicu inak by este dali dalsie tisice.
Ale po case sa zacne plast zhranovat, uz nie je taky gulaty.

Aktualne mam v zasobe jazdeny GP4000 s najazdom asi 15,000kma GP5000 s cca 9000km. Ak by som nejazdil aktualne galusky tak sa musim rozhodnut ktory dam kam. GP4000 ma cca 27mm a GP5000 asi 24mm.
Nahodene su tam Pirelli 29mm. Asi to zatial nebudem prezuvat kedze hlinikace budem asi davat len ked sa pojde tazsi teren.
01.03.2021 - 18:46:44
00
Mne GP5000 na zadnom viac ako 5000km nevydržal a to mám 75kg . Asi niečo robím zle.
01.03.2021 - 19:04:44
00
Z pozicovne som mal prenajate BMC na ktorom boli obute 28 mm plaste Vittoria Rubino Graphene s takymi bezovymi bocnicami. Super sa na nich jazdilo, mali pomerne vyrazny dezen, takze v zakrutach poskytli dostatocny grip ale sucasne neboli vobec pomale. Mate s nimi niekto skusenosti?

Prílohy:

20210213_133640.jpg
20210213_133640.jpg 1.29 MiB thumb_up0thumb_down

01.03.2021 - 19:19:49
00
B-rh-positivo napísal:
Mne GP5000 na zadnom viac ako 5000km nevydržal a to mám 75kg . Asi niečo robím zle.

To je divne, ja som s tym najazdil vseliake prasaciny, aj kdejaku polnu cestu. Keby som neprebrzdil zadny plast tak by slapal dalej ako predny.
01.03.2021 - 19:37:16
00
Nerozumiem, preco to komplikovat vymenou, zjazdim zadny, nasadim novy, a novy - na tri zadne zjazdim povedzme jeden predny: hotovo, potom oba nove. Davat rizikovy plast do predu je podla mna ehm, no nic.
02.03.2021 - 10:04:02
00
on to tu uz x krat pisal , ja to robim tiez tak. predna gumy vydrzi cca 2 zadne .a potom sup snou do kosa.menim pri max 5000 km podla stavu opotrebenia.nebudem za par km riskovat ze dostanem niekde defekt
02.03.2021 - 11:02:19
00
Na cesťáku mení plášť proste tak, ako ho zjazdím (neprehadzujem zpredu dozadu). Ale na graveli a MTB keď zjadím zadný, predný hodím dozadu a na predné koleso dám nový. Aby som vpredu mal čo najlepší dezén.
02.03.2021 - 14:28:01
01
Fabian napísal:
Z pozicovne som mal prenajate BMC na ktorom boli obute 28 mm plaste Vittoria Rubino Graphene s takymi bezovymi bocnicami. Super sa na nich jazdilo, mali pomerne vyrazny dezen, takze v zakrutach poskytli dostatocny grip ale sucasne neboli vobec pomale. Mate s nimi niekto skusenosti?


Či má niekto nejaké skúsenosti zaujíma aj mňa, mám ich vo výbere :)
03.03.2021 - 10:43:30
00
Poraďte mi prosím, dá sa na TCS bezdušákový ráfik nahodiť aj TLR plášť (prípadne ne-bezdušák) v prípade, že jazdím duše?
03.03.2021 - 11:29:23
00
Ak nieje hookless, tak tam mozes dat cokolvek.
03.03.2021 - 12:26:33
01
keyboard_arrow_up