zahri rad by som s Tebou pokecal na temu skladoveho hospodarstva, procesu prijmu tovaru a expedicie objednavky v rychloobratkovom sklade, ale toto nie je na to spravne forum. Ak mas realne skusenosti (nie len teoreticke, lebo teoreticky vsetko vyzera jednoducho) a vies ich aplikovat na nas segment, daj mi vediet, radi do toho investujeme.
Ale aby som bol aj konstruktivny:
- cez zimu sme strojnasobili skladovu a expedicnu plochu oproti 2020
- mame presnejsie a detailnejsie oznacovanie regalovych pozicii, co pomoze k rychlejsej lokalizacii tovaru v sklade. Koncom januara prislo k presunom medzi regalmi a nejaka cast chyb v skladovej evidencii mohla ist na vrub tychto presunov (ludske chyby).
- mame viacnasobne overenie prijmaneho tovaru cez EAN kody a viacnasobne overenie expedovaneho tovaru cez EAN kody. Toto by malo znizit sancu zamen a chyb pri expedicii (za predpokladu ze ma produkt na sebe spravny EAN).
- objednavky od nas odchadzaju striktne v poradi podla avizovaneho datumu dodania (ziadne predbiehanie)
- umoznujeme zakaznikom robit zmeny v objednavkach az do bodu odoslania (ako maloktory eshop). Preto sa objednavky nepredchystavaju do balikov ak cakaju na tovar, ale balia sa az ked je vsetok tovar v sklade. Tu moze nastat spominana situacia, ze sa nieco nenajde, co na sklade ma byt. Samozrejme nad tym nemavame rukou a riesime aby sa tieto chyby minimalizovali (vid vyssie).
- pri tom vsetkom rastieme tempom 100% za rok. To vyzaduje novych ludi a ich zaucenie, nove skladove priestory, zlepsenie procesov, kedze kazda chyba sa pri nasom objeme prejavuje castejsie ako ked bol objem mensi. Robime co vieme v podmienkach ake na trhu a na Slovensku su.