lluubboo, nápis prosím mail a určite to doriešime. Neviem kde sa to mohlo takto zaseknut ale určite na všetko odpovedáme a peniaze vraciame spat. Ďakujem

Tak PS : práve som sa dopracoval k tomu dnešnému mailu, zavolám tak ako bolo požiadane a doriešime to. Ale ako pozerám, určite by sme nerobili žiadne problémy s vrátením peňazí za gripy. Bohužiaľ nejako nám to tu “zapadlo” medzi tým množstvom prace. Ospravedlňujem sa.
25.02.2021 - 12:29:41
01
@matt Dakujeme za riesenie. Verim ze to bolo nejake prehliadnutie kvoli vela prace a ze mozem znovu zacat vsetkym suncycle odporucat :-)
25.02.2021 - 12:58:32
02
Ďakujem za pochopenie. Poslal som mail nech to čím skôr doriešime a ešte dnes zavolám.
25.02.2021 - 13:03:59
01
V utorok objednane, v stredu dorazilo. Brzdy objednane povodne XT, hned som mal email ze je uz iba predna, tak som zobral XTR ? aj z tych bola len predna, ale kedze cakam aj na kolesa tak mi to vôbec nesuri.
Komunikacia vynikajuca. Ved Matúš vie ako som ho posledné mesiace otravoval ?
25.02.2021 - 16:40:00
00
Objednané, doručené, vymenené bez problémov. Za mňa super.....
11.03.2021 - 22:09:44
00
Moja posledná skúsenosť či sa niekto hnevá alebo nie Suncycle je otras čo sa týka komunikácie a popravde nikomu neodporúčam. Zavádzanie zákazníka typom skladom a nakoniec to bude možno aj 14 dni nekomunikácia tel e-mailom len niekedy ani nevie že už je to zrušené no proste veľká bieda. Možno sa niekomu zadarilo ale u mna 0 bodov. Chcel som kúpiť niečo čo malo byt skladom a chcel som dať zarobiť niekomu na SK že nebudem to obj. z Nemecka ale chyba lebo z Nemecka už by to tu bolo akurát som stratil čas. Ta ako som tu čítal podnikanie na SK. Ako chce niekto podnikať keď nezdviha tel? (Prečo asi len pevná linka?) keď to porovnám z inými e-shopom na SK napr tu ...vlastne to sa ani porovnávať nedá . Želám pevne nervy potencionálnym zákazníkom
20.04.2021 - 01:19:15
09
santacruz1: s nemcami komunikujes telefonom ? :) .. telefonicke vybavovacky, az na male vynimky veci , zabijaju vela casu - musis si uvedomit, ze on nema len teba na starosti a nema support ludi, ktori dvihaju telefony a vybavovanie cez maily je omnoho pruznejsie /vsak to ma zdoraznene na webe, ze netelefonovat/. Ja som mu to uz pisal davno, nech sa na maily vyklasle, pretoze jednak su nespolahlive (stava sa, ze proste mail nedorazi vobec, natoz do spamu) a dvak, akykolvek mailovy system proste pri velkej komunikacii proste nejde zvladnut. Pokial nema interny ticketovaci system, tak s tym su, alebo budu problemy. Uz som to zazil velakrat , ale tak som znovu napisal a doriesilo sa to.Nepis ale, ze "chcel som nechat zarobit". Ty si nejaky slachtic, alebo kral a milostivo udelujes niekomu vysadu, aby mohol zarobit ? :D :D .. toto ma vzdy pobavi.
20.04.2021 - 09:02:00
04
Hnevať sa budú len skalní priaznivci, ale tento obchod je des a hrúza. Všetok objednaný tovar skladom, po automatickom potvrdení objednávky zopár dní žiadne info. Potom z obchodu prišiel email že tovar nie je skladom, ale je objednaný. Na moje dotazy prišla odpoveď po asi ďalšom týždni, ale žiadne info kedy tovar bude, či vôbec bude. Po ďalších dňoch bez odpovede som sa ich snažil viac krát kontaktovať emailom, cez kontaktný formulár, no bez odpovede. Telefonický kontakt som neskúšal keďže na stránke majú uvedené že (ne)komunikujú emailom. Po nejakom čase prišla len strohá odpoveď že na tovar sa stále čaká a moje emaily im vraj neprišli (ako čítam toto vlákno tak zrejme ich notorická výhovorka). Po storne objednávky z mojej strany nemali ani veľký záujem sami od seba vrátiť čím skôr peniaze, aj to som musel žiadať emailom.
Počas tohto premrhaného času sa bohužiaľ tovar vypredal aj na bike24 kde som ho chcel pôvodne objednať. Takže podporiť slovenský obchod sa v tomto prípade nevyplatilo, naštastie bike24 tovar o pár dní naskladnil a do 3 dní od objednania bol u mňa. Suncycle sa má čo učiť aj od mtbiker shopu s ktorým mám veľmi dobré skúsenosti- reálne info o dostupnosti pri produkte, rýchle odpovede na emaily, férové jednanie a hlavne vážia si zákazníka, človek nemá pocit že sa obchodu doprosuje ako pri Suncycle :n:
20.04.2021 - 09:26:27
011
Rovnako aj obhajovať budú len skalní priaznivci.
Ja som mal podobnú skúsenosť 2 roky dozadu a vidím, že sa nič nezmenilo, ba určite to bude cez covid horšie.
20.04.2021 - 10:14:36
02
Pravidelne od nich objednávam a vždy mi prišiel tovar do pár dní...aj túto jar som 2x objednával a všetko v pohode - raz mi poslali alternatívny produkt (odvzdušňovaciu sadu) - ten bol dokonca lepší ako ten pôvodný čo som chcel :-)
20.04.2021 - 10:39:06
01
gravel1 napísal:
...férové jednanie a hlavne vážia si zákazníka, človek nemá pocit že sa obchodu doprosuje ako pri Suncycle :n:


S týmto silne nesúhlasím, nepoznám ústretovejšieho obchodníka ako je Matúš. Ale ako ste si tu napísali. Kto sa ho zastane tak je skalný priaznivec.. :facepalm:

Ja nemôžem povedať ani krivého slova na Suncycle. Vždy vybavená objednávka k mojej spokojnosti.
20.04.2021 - 10:49:38
02
ja skusim nestranne po niekolkych objednavkach za posledne roky :
komunikacia niekedy super - obratom - bez vyhrad, no nesmie sa stratit - potom sa to natahuje
co ale je problem je zobrazovanie co je skladom, 2-5 dni a 10 a viac dni - toto ma suncycle uplne zle - napr. hope brzdy su uz takmer pol roka nedostupne (bike 24 ma dostupnost za niekolko tyzdnov) - suncycle ich ma dostupne za 2-5 dni. nestalo sa mi to raz (aj pred koronou)
preto vzdy najprv pisem mail ohladom realnej dostupnosti - ak to robi viacero ludi zbytocne to zamestnava ludi, predlzuje ojednavky - aj ked mam niekedy pocit ze cely obchod funguje na jednom cloveku - no ratam stym a vzdy sa podla toho zariadim.
20.04.2021 - 11:47:05
02
Gusto0, ano, v podstate vsetka komunikacia je na mne a nejako to netajim. Ono je lahke povedat najdite si dalsieho takeho cloveka, ale ludia akosi "dosli". A nie je ho lahke v tejto hektickej dobe ani zaskolit. Viem ze je potrebny, ale neviem si predstavit ze bude sediet za compom nezauceny clovek a hodime ho do toho co sa tu teraz deje...proste to neda a ja to nedam spolu s nim ked sa ma bude pytat co napisat do kazdeho druheho mailu...

Co sa tyka dostupnosti, tak rovnako vieme ze je to aktualne na prd a preto sa pracuje na novej stranke ktora je z 80-90% hotova...a opat rovnaky problem ako vyssie...v dnesnej dobe nie je cas sa naucit s nou pracovat a moc si neviem predstavit teraz prejst na novy system. Takze ano, viem ze nova stranka by velmi pomohla, mnoho veci by zautomatizovala a urychlila, bohuzial musime sa vytrapit tuto sezonu asi este s tymto.

A co sa tyka dostupnosti...treba si uvedomit ze tovar skutocne dochadza a zachvilu mozno zo spotrebaku nebude nic. Stava sa ze kym sa vyfakturuje jeden objednany tovar a zmizne zo stranky jeho skladova dostupnost, objedna si ho dalsi zakaznik ( opat problem starej stranky a systemu ale snazim sa to obratom odkomunikovat ). Zatial sa tovar snazime zhanat odkial sa da, a preto nie na vsetkych je oznacenie "viac ako 10dni". Prichadzame vsak do stadia kedy stojime nad otazkou ci na ten tovar dat dostupnost "viac ako 10dni/na otazku" s tym ze opat budu prichadzt na dany tovar objednavky a mnozstvo mailovych dotazov kedy bude ( co nam mnohokrat nevedia teraz potvrdit ani dodavatelia ), alebo mnozstvo tovaru proste "vypneme" zo stranky a nebudem ho zobrazovat az do doby kym nebude realne naskladneny...tu vsak treba ratat s tym ze bude v ponuke chybat mnozstvo tovaru Shimano, Sram, plastov atd a teda ked nam na to nepride ani ako objednavka do systemu, nebudeme to ani zhanat. Tu by som bol fakt rad za vas nazor ( vopred dakujem )

Ono o dnesnej situacii na cyklo trhu a dostupnosti tovaru by sa toho dalo popisat, ale to by ozaj bolo na dlho. Vzdy sme sa pre bikerov snazili zhanat aj taky tovar ktory uz mnoho inych ochodov ani neponukalo alebo sa proste na to vykaslali lebo vedeli kolko je s tym prace to zohnat...no a aj toto vnimam ako problem dnesnej doby a asi od toho budeme muset tiez upustit. Ono nie je to uz nejaka nasa vyhovorka, je to proste fakt. Len tak pre zaujimavost...mali sme objednanych na zaciatok 15 setov GX Eagle AXS ktore podla dovozcu mali prist v polovici aprila...vcera nam prisli dve na sklad a tym sme skoncili, dalsie vraj prelom maj/jun. Vybavili sa teda dnes prvy dvaja stastlivci co si objednali ako prvi a dalsim som odoslal mail o tejto situacii. To kolko setov nam pride na prelome maja/juna nevieme. A takto musime nejako "slovensky podnikat" a snazit sa kazdy den od rana do rana aspon co to zabezpecit.
20.04.2021 - 12:26:02
013
v suncycle som si možno už aj pred desiatimi rokmi kúpil veci za fakt skvelé ceny, poslednú dobu mám ale problém sa tam dostať k tovaru vzhľadom na dlhé čakacie doby alebo stratenú objednávku. Bolo to aj pred coronou. Nerozumiem však prečo tento veľmi dlho trvajúci problém nerieši vedenie Suncycle. Prečo niekoľko rokov čítame, že to majú skladom a nemajú to a podobne. Prečo tú dostupnosť odtiaľ nevymažú, keď to iba zavádza a podobne. Hádžeme tu hrach na stenu už niekoľko rokov.......... Toto ja nepochopím, keď vedia čo majú/ má zlepšiť ale nič.....

Nič v zlom, ďakujem za skvelé veci z pred 10 rokov. Prajem všetko dobŕe! Máte obrovský potenciál, ktorý si sami zabíjate.
20.04.2021 - 12:32:46
01
lto napísal:
santacruz1: s nemcami komunikujes telefonom ? :) .. telefonicke vybavovacky, az na male vynimky veci , zabijaju vela casu - musis si uvedomit, ze on nema len teba na starosti a nema support ludi, ktori dvihaju telefony a vybavovanie cez maily je omnoho pruznejsie /vsak to ma zdoraznene na webe, ze netelefonovat/. Ja som mu to uz pisal davno, nech sa na maily vyklasle, pretoze jednak su nespolahlive (stava sa, ze proste mail nedorazi vobec, natoz do spamu) a dvak, akykolvek mailovy system proste pri velkej komunikacii proste nejde zvladnut. Pokial nema interny ticketovaci system, tak s tym su, alebo budu problemy. Uz som to zazil velakrat , ale tak som znovu napisal a doriesilo sa to.Nepis ale, ze "chcel som nechat zarobit". Ty si nejaky slachtic, alebo kral a milostivo udelujes niekomu vysadu, aby mohol zarobit ? :D :D .. toto ma vzdy pobavi.


Keby bolo treba tak zavolam ale keďže sedí to čo máju napísané na stránke nie je treba a keď nemajú tak majú napísané na dotaz alebo termín naskladnenia a tu je najväčší problém že pánko má napísané skladom a skladom to nemá ani dodávateľ a čo čítam nie som prvý kto sa s tým stretol a keďže sa jedna o čas tak tam pádom má natiahol a zobral mi týždeň vypisovania čo nemôžem jazdiť asi tak a k tomu že dám mu zarobiť tak je asi jednoduchšie objednať zo SK a je už na nom či na tom niečo trhne alebo nie. Ty objednávas zo zahraničia keď to môžeš dať niekomu tu ? Pochybujem tak nerieš komu ja pošlem peniaze. Celé to je o tom aby nezavadzal zákazníkov. Je jasne že keď napíše tovar na otázku tak ten web prekliknem a idem ďalej ale vždy najprv na SK a potom zahraničie samozrejme sú aj taký ktorý majú čas čakať. Nepopieram že keď tovar má že ho pošle a všetko je ok ale toho je žalostne malo. Len problém Slovákov je zatvárať pred problémami reči a nenazývať veci tak ako sú lebo “sak si to skúste samí,korona ,kamarát’ a mne to poslal , a podobne. A pri tom stačia 2 veci . Za prvé zdvíhať telefón a za druhé prerobiť web tak aby sedelo to co tam je a nie a nik ho nebude hejtovat . Takze SKLADOM je u mna skladom a nie možno za 14 dni !
20.04.2021 - 13:06:35
04

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up