Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
No pravda je taka, ze to vyhoda 3 valec je. Mensia hmotnost mensi pocet pohybujucich sa casti, mensie tepelne straty atd a zistis ze je to lepsie. Ono v zavodnom aute nepotrebujes kulturu chodu a dalsie vyhody 4 valca. TAm ide o efektivnost a vykon. Ono vyrobcovia neprechadzaju na 3 valce preto, ze ti chvu ublizit ale preto, ze ako pocitaju, tak pocitaju, stale dostanu vysledok ze 3 valec je efektivnejsi. problem skor je ze ludia nevedia co potrebuju a potom si kupuju auta ktore im netreba a niekedy aj naopak. cisto zo srandy citacia WRC voci 3 valci v toyote yaris : " Chceli ho pouzit vo WRC a ostatne tými sa ohradili, že 3 valec bude konkurenčná výhoda :D "
vírivé klapky sú až potom "chuťovka" keď ich nasaje do spalovacieho priestoru-pokým sú len vyvaklané,to je ešte pohoda ...
inak v Bratislave zasa vyčíňajú zlodeji katalyzátorov-ráno mi priviezol zákazník auto,že nejako odrazu začal hučať výfuk-pozrel som na zdviháku,rezačkou na rúry odrezaný-***** dostanú vo výkupe pár euro,on má škodu za cca 200 - 300 eur
Zase z toho nerobme Porsche, je to lacne auto s lacnym interierom, dizajnom a spracovanim Kupil by som len v pripade vlastnictva akcii tovarne na vyrobu ciernych lesklych plastov.
Aj si to videl na zivo? Ci len podla obrazkov pises?
Ukaz mi suv v danej kategorii ktore ma v cene do 30K kozeny interier, vyhrievane aj ventilovane sedacky, led svetla atd atd tucson je hodne blizko ale je drahsi....
Pozrel som si zo zvedavosti niekolko testov toho Koranda. V tych zakladnejsich a lacnejsich verziach (predokolka s manualom) je to za tie peniaze zda sa slusne auto, aj ked teda ta prehnana bizuteria a svetielka a leskle plasty vsade, to fakt nie je zrovna vrchol vkusu. Ale ma jedno ale - zda sa byt dost uzrane. Verzia benzin 4x4 s automatom (aj ked este nezabehnuty motor) - na dialnici pri tachometrovych 115 spotreba 8,8 l, pri 130 10 l a na okreskach 7,5 - 8 l? To uz je fakt trochu cez. A pikoska k tomu vypinaniu ESP - vypli ESP pri prekrizeni a stvorkolka bola v riti, auto sa nevedelo pohnut a vyjst do kopca. Takze mat vypinanie ESP samostatnym tlacidlom naozaj v tomto aute netreba. Zostava verit, ze ta predokolka s manualom bude mat podstatne rozumnejsie naroky na palivo a to by mohla byt potom rozumna volba ak clovek nepotrebuje velky kufor.
tak to je dane aj tou kasnou večší odpor väčšia spotreba, tam ma význam naftak
Sused na záhrade taký má... Po 2-3 rokoch som na jar pozeral, čo za traktor k nám ide. Už som si zvykol. Inak o tom aute nič neviem. Aha - len to, že má asi veľký polomer zatáčania - musel robiť novú bránu, širšiu.
Nepiste teorie a nehadzte to na karoseriu. Je to horsia kopia Tiguana a ten ma s porovnatelnym vykonom v benzine a vo verzii 4x4 s automatom v pohode takmer o 2 litre menej v kazdom rezime.
Aj si to videl na zivo? Ci len podla obrazkov pises?
Ukaz mi suv v danej kategorii ktore ma v cene do 30K kozeny interier, vyhrievane aj ventilovane sedacky, led svetla atd atd tucson je hodne blizko ale je drahsi....
A ssangyong na tom uz kvalitou vobec nieje zle
Snad aj budu tie veci aj fungovat, tak ako ocakavas aby fungovali, aby sa ta koza po 10tkm nezacala supat, aby sedacky naozaj odvetravali a stvorkolka sa vystverala aj dalej ako z podzemnej garaze. O licovani plechov sa ani nema vyznam rozpisovat, to je uroven korejskych aut pred 15 rokmi.
1.5 motor ktory zerie 10l na dialnici je skutocne vrchol inzinierstva. Lacne auto s lacnym dizajnom a lacnym spracovanim s nizkou cenou, nic viac, nic menej. Pre velmi nenarocneho uzivatela bude urcite dostacujuce.
Treba vybrat textilne potahy a 2WD s manualom a odpadnu tieto opravnene obavy. Ale vlastne to by potom asi uz stalo uvazovat skor o RAV4 alebo ASX - obe su k dispozicii s dvojlitrovou atmosferou a nie ovela drahsie. Obe tie auta su zarukou spolahlivosti a dlhej zivotnosti a netreba tym padom testovat za vlastne peniaze tieto zatial neoverene turbobenzinove priamovstrekove korejske novinky.
Snad aj budu tie veci aj fungovat, tak ako ocakavas aby fungovali, aby sa ta koza po 10tkm nezacala supat, aby sedacky naozaj odvetravali a stvorkolka sa vystverala aj dalej ako z podzemnej garaze. O licovani plechov sa ani nema vyznam rozpisovat, to je uroven korejskych aut pred 15 rokmi.
1.5 motor ktory zerie 10l na dialnici je skutocne vrchol inzinierstva. Lacne auto s lacnym dizajnom a lacnym spracovanim s nizkou cenou, nic viac, nic menej. Pre velmi nenarocneho uzivatela bude urcite dostacujuce.
Už je to tu...mudrlanti, ktorí si nenaštudujú nič, v živote o značke Ssang Yong nepočuli a nesedeli. Chcel by si mať štvorkolku od SsangYongu. Vyrábajú ich od 1954, kedy nejaký Hyundai ešte ani neexistoval a KIA vyrábala tak bicykle. S autami začala až 1997. A čo trepeš s lícovaním dielov? Prídi sa pozrieť. Na testy v TV sa často dávajú autá z predprodukčných sérií. Myslíš že Passat v predprodukčnej sérii krásne lícuje? O nejakom Peugeote ani nehovorím. O interiéri ani nehovorím. Nie je to ako KONCERN, že si sadneš do auta a nevieš v čom sedíš lebo sú na jedno kopyto. Áno sú tam tvrdé plasty ale tak urobené že wav.
A Jezus...benzínové motory od VW si strč vieš kam, hlavne TSI. Moja priemerná spotreba nového auta z Prešova do BB bola 8,6l/100km. Prešov-mesto - diaľnica - okreska z RK do BB. Už nič lepšie sa ani nedá vymyslieť. A mimochodom SY údajne ako jediný výrobca dáva zábehový olej. Prvá garančka je už po 7.500km kedy sa olej vymení za normálny. Po tejto výmene ide spotreba dolu. Každý benzínový turbo motor s podobnou kubatúrou, 4x4, a automatom proste papá viac ako iné. A hlavne si ho ľudia NEKUPUJÚ KVOLI SPOTREBE!!!
Ja si nemam dovod nieco niekam strkat. EA211 je relativne podarena seria motorov, to sa uz hodnotit da. SsangYong motory sa budu dat hodnotit najskor tak o 5 rokov ci su spolahlive. Dovtedy je to otazne. Ale uz teraz sa da odhadovat, ze spotrebou asi konkurovat prave tym TSI vediet nebudu. A ja pri aute zohladnujem skor spotrebu ako leskle plasty a ledkove pasiky.
Myslis bez DPH,ci? Lebo v inzercii vidim 4x4 automat za 28t.
V akej inzercii pre boha? Daj si konfigurátor SY a cena základného modelu začína na 16.990€ a najvyššia FULL výbava PREMIUM je tesne pod 30.000€. Ja mám výbavu STYLE+, cena bez zľavy bola 22.450€. So zľavou 21.950€.
Ja si nemam dovod nieco niekam strkat. EA211 je relativne podarena seria motorov, to sa uz hodnotit da. SsangYong motory sa budu dat hodnotit najskor tak o 5 rokov ci su spolahlive. Dovtedy je to otazne. Ale uz teraz sa da odhadovat, ze spotrebou asi konkurovat prave tym TSI vediet nebudu. A ja pri aute zohladnujem skor spotrebu ako leskle plasty a ledkove pasiky.
Ja zohľadňujem výkon a pohodlie, vyšší posed a 4x4. Nenajazdím ročne toľko km aby som špekuloval o spotrebe.
Dano5 nie, este drzali namieste nastastie 2/3 sa ako tak otvarali, tretia uz nekolaborovala so zvyskom vobec na oboch stranach. Jezus si tak suchy pragmatik, ze jedine HTP na Teba Ku tomu sangjongu, jeden prisiel na parkovisko pred barak, rexton. Myslim, aj Rasto Chvala ho testoval. Je to lod. Klasicka koncepcia na rame s tym 4x4 by sa mi pozdavala tiez. Tu neviem, ci na mesto vozenie ideal, ale budiz. A jeden poznatok, ked vedla toho parkol Jeep wrangler, neviem, ci rubicon, ci moab vyzera vedla rextonu ako furik. Malicke. (BTW presovske znacky mal minimalne mesiac, kym to prepisal)
Stanlee mal som Hondu CRV a rád by som ju zobral znovu, ale v takej výbave ako KORANDO by stála 35.00€. O RAV4 ani nehovorím. Mazda MX-5 38.000€. Jediné značky čo sa ako tak priblížili cenou boli Kia Sportage a Hyunday Tuscon. Ale...Hyundai Tuscon je pre mňa hnusné auto...zvonku aj zvnútra. Kia Sportage zvonku ok hlavne Black Edition ale zvnútra je to Hyundai. A obe sú vo vnútri menšie ako Korando. A o čistote, rozlíšení a grafike HD displejov ani nehovorím.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
inak v Bratislave zasa vyčíňajú zlodeji katalyzátorov-ráno mi priviezol zákazník auto,že nejako odrazu začal hučať výfuk-pozrel som na zdviháku,rezačkou na rúry odrezaný-***** dostanú vo výkupe pár euro,on má škodu za cca 200 - 300 eur
Myslis bez DPH,ci? Lebo v inzercii vidim 4x4 automat za 28t.
Aj si to videl na zivo? Ci len podla obrazkov pises?
Ukaz mi suv v danej kategorii ktore ma v cene do 30K kozeny interier, vyhrievane aj ventilovane sedacky, led svetla atd atd tucson je hodne blizko ale je drahsi....
A ssangyong na tom uz kvalitou vobec nieje zle
je ich tam málo ale priemer je 10,7 litra... proste SUVčko žerie...
Sused na záhrade taký má... Po 2-3 rokoch som na jar pozeral, čo za traktor k nám ide. Už som si zvykol. Inak o tom aute nič neviem. Aha - len to, že má asi veľký polomer zatáčania - musel robiť novú bránu, širšiu.
Ukaz mi suv v danej kategorii ktore ma v cene do 30K kozeny interier, vyhrievane aj ventilovane sedacky, led svetla atd atd tucson je hodne blizko ale je drahsi....
A ssangyong na tom uz kvalitou vobec nieje zle
Snad aj budu tie veci aj fungovat, tak ako ocakavas aby fungovali, aby sa ta koza po 10tkm nezacala supat, aby sedacky naozaj odvetravali a stvorkolka sa vystverala aj dalej ako z podzemnej garaze. O licovani plechov sa ani nema vyznam rozpisovat, to je uroven korejskych aut pred 15 rokmi.
1.5 motor ktory zerie 10l na dialnici je skutocne vrchol inzinierstva. Lacne auto s lacnym dizajnom a lacnym spracovanim s nizkou cenou, nic viac, nic menej. Pre velmi nenarocneho uzivatela bude urcite dostacujuce.
1.5 motor ktory zerie 10l na dialnici je skutocne vrchol inzinierstva. Lacne auto s lacnym dizajnom a lacnym spracovanim s nizkou cenou, nic viac, nic menej. Pre velmi nenarocneho uzivatela bude urcite dostacujuce.
Už je to tu...mudrlanti, ktorí si nenaštudujú nič, v živote o značke Ssang Yong nepočuli a nesedeli. Chcel by si mať štvorkolku od SsangYongu. Vyrábajú ich od 1954, kedy nejaký Hyundai ešte ani neexistoval a KIA vyrábala tak bicykle. S autami začala až 1997. A čo trepeš s lícovaním dielov? Prídi sa pozrieť. Na testy v TV sa často dávajú autá z predprodukčných sérií. Myslíš že Passat v predprodukčnej sérii krásne lícuje? O nejakom Peugeote ani nehovorím. O interiéri ani nehovorím. Nie je to ako KONCERN, že si sadneš do auta a nevieš v čom sedíš lebo sú na jedno kopyto. Áno sú tam tvrdé plasty ale tak urobené že wav.
A Jezus...benzínové motory od VW si strč vieš kam, hlavne TSI. Moja priemerná spotreba nového auta z Prešova do BB bola 8,6l/100km. Prešov-mesto - diaľnica - okreska z RK do BB. Už nič lepšie sa ani nedá vymyslieť. A mimochodom SY údajne ako jediný výrobca dáva zábehový olej. Prvá garančka je už po 7.500km kedy sa olej vymení za normálny. Po tejto výmene ide spotreba dolu. Každý benzínový turbo motor s podobnou kubatúrou, 4x4, a automatom proste papá viac ako iné. A hlavne si ho ľudia NEKUPUJÚ KVOLI SPOTREBE!!!
V akej inzercii pre boha? Daj si konfigurátor SY a cena základného modelu začína na 16.990€ a najvyššia FULL výbava PREMIUM je tesne pod 30.000€. Ja mám výbavu STYLE+, cena bez zľavy bola 22.450€. So zľavou 21.950€.
Ja zohľadňujem výkon a pohodlie, vyšší posed a 4x4. Nenajazdím ročne toľko km aby som špekuloval o spotrebe.
je ich tam málo ale priemer je 10,7 litra... proste SUVčko žerie...
za čem bukvy,vsjo jásno...
Jezus si tak suchy pragmatik, ze jedine HTP na Teba