Ahojte.
Som v podstate úplný amatér (no schopný čo sa fyzičky týka) a v poslednom období som doslova spadol do MTB kolotoča. Nič iné nerobím, len vyberám bicykel. Doteraz som mal bicykel fakt len ako presúvadlo po meste...
K veci. Viem, že väčšina z vás je voči značke Rockrider (resp Btwin) alergická, no aktuálne nemienim investovať do bicykla viac peňazí, kedže mám ešte dva pomerne nákladné koníčky. Takže zatiaľ len na hobby (huby :D ) do lesa ale nech to aspoň ako tak vyzerá.

Zapáčil sa mi Rockrider ST520 (https://www.decathlon.sk/mtb-st-520-cierny-275-id_8583819.html), ktorý je vzhľadom k cene asi top, čo sa dá kúpiť. Takmer som si ho už kúpil, keď som objavil ešte model ST530 (https://www.decathlon.sk/mtb-st-530-cierny-275-id_8582845.html).

Moja otázka znie: oplatí sa priplatiť tých 70€ za rozdielne vybavenie ST530 vs ST520? (rám je rovnaký).
ST530 má navyše hydraulické brzdy( oproti mechanickým), odpruženie so zdvihom 100 mm (oproti 80mm), riadidlá 720 mm (oproti 680mm), 27,5" × 2,1 plášte a Ráfiky 23 mm TUBELESS READY (oproti 27,5 × 2,0 a 19mm ráfiky - tubeless jedine DIY :D ) a na ST530 sú prevody 1x9 (SR520 má 3x8) - v menšom prevodníku vidím skôr výhodu.

Ďakujem za (relevantné) odpovede :)
16.04.2020 - 23:08:34
01