Jazdim tuto vidlu a vazim 89 kil. Za 700km jazdenia vo vacsinou miernom terene sa mi uz po druhy krat zaseklo nastavovanie pretazenia. Som z toho riadne navstvany. Ani nie kvoli poruche, ale kvoli jednaniu majitela predajne, ako riesil moju reklamaciu. Uz som to tu niekde pisal, ale budiz, aj tak potrebujem v tom pomoc..
Mal som u neho
bike asi 2 hodiny, ked mi zavolal ze ten preload z lavej nohy treba vymenit ale dovozca to po TELEFONICKOM dohovore opravu neuznal v ramci reklamacie a musim zaplatit tisicku za vymenu (repas z nepredanej vidly). Takze ziadny znalecky posudok, len tvrdil, ze som to silou pretocil. (Asi rok plati ze predajca nemoze odmietnut reklamaciu alebo urcovat jeho evidentnost, treba na to znalecky posudok.) A ja ako baran zaplatil, ze ok, v ten den budem to mat v poriadku, a myslel som ze sa to nepokazi. Este mi o tyzden zavolal ze oni mi tak vychadzaju v ustrety, ze mi dali pedalu pri kupe zadara a SPD mi nechali
, a ja ake svinstva tu na diskusiu napisem o jeho obchode. Pozrite moje prispevky, este to tam je, podla mna ziadny protivny prispevok, len realita. Podotknem, ze sa nepozname osobne, len spoznal ma podla pripadu a mal na mna tel. cislo z dokumentov o kupe biku. Bol som riadne mimo, clovek si nemoze napisat svoj nazor ani na net..
No a asi pred 3ma tyzdnami sa zasekol po druhy krat. Doma som samozrejme uz pokusal uvolnit, nie ako ten prvy. Bola to chyba, odlomil som to koliesko co sa otaca.
Takze som z toho riadne znechuteny. Neviem ci sa to da od nejakeho predajcu kupit za normalnu cenu, alebo to riesit cez SOI. Toho roku som uz uspesne vyreklamoval WiFi pripojenie na net, minuly tyzden sa mi pokazil 1.5 rocny pocitac, ten tiez reklamujem a volali mi ci nahodou poruchu nesposobil blesk, (nie) takze mozete si predstavit, aku chut mam na take pisomne reklamacky.