yarco - ak nie je nič závažné na riešenie tak garančný servis zvládame na počkanie, netreba sa naň objednávať.

rajcziovamaria - dá sa - prosím riešiť servisnou objednávkou. čo sa týka dĺžky trvania - po potvrdení objednávky servisákom ----- > ako nám to príde a bude všetko OK tak o 1-2 dni ide nazad.
14.04.2021 - 20:30:30
00
Zdravím team MTBIKERA, bolo by prosím možné, aby sa niekto zodpovedný pozrel na radenie produktov podľa ceny? Keď si dám zoradiť produkty podľa ceny (napr. od najnižšej) tak nie vždy to je zoradené správne... Neviem, či to ovplyvňuje aj kategória zákazníka, ale občas to dokáže pohnevať. Ak bude potrebné, priložím aj screenshoty, kde to nie je zobrazené korektne.
15.04.2021 - 08:42:17
00
emel pošli nám pls screenshoty na web@mtbiker.sk. Vernostné ceny to teoreticky vedia spôsobiť v niektorých prípadoch, lebo radenie je podľa štandardnej ceny.
15.04.2021 - 08:46:19
00
odoslané na mail :)
15.04.2021 - 09:00:30
00
myslím, že to bude tými zľavami a zoradené to je podľa pôvodnej ceny
15.04.2021 - 09:01:38
01
Objednával som pred chvíľou nejaký tovar, zaplatil som cez Google pay a nevidím ho medzi mojimi objednávkami a zmizol aj z košíka. Viete sa na to pozrieť? Mám to objednávať znova alebo čo mám robiť ?
15.04.2021 - 09:34:14
00
dzulio prosím skontroluj si výpis, či ti peniaze boli skutočne stiahnuté a bolo to zúčtované, alebo nie. U nás evidujeme objednávku s nedokončenou platbou . V prípade, že to je zúčtované, pošli nám doklad z IB o transakcii na objednavky@mtbiker.sk .
15.04.2021 - 09:45:36
00
Zatiaľ nevidim nič stiahnuté. Objednam to znova a keby náhodou, to stiahlo dva krát, tak mi to prosím pošlite len raz a jednu platbu vráťte. Ďakujem.
15.04.2021 - 09:54:02
00
dzulio platba nepresla - google pay (resp. tvoja banka / kartovy provider) ju neautorizoval. Skus este raz prosim.
15.04.2021 - 09:55:17
00
Objednal som to ešte raz a už to prešlo. Teraz som platil kartou, vtedy cez Google pay, ale vtedy ma nevrátilo na stránku obchodníka, po dlhej chvíli tam vyskočilo error timeout alebo niečo podobné.
15.04.2021 - 10:01:42
00
Ahojte,
vo formulary na servis som nedavno hladal moznost garancnej prehliadky. Najprv som si myslel ze to tam ani nie je a az po upozorneni od ineho uzivatela som ju nasiel :o Na to ze to je urcite casty ukon to mate hrozne zastrcene a na mieste kde to splyva s ostatnym textom. :facepalm: Myslim ze aj pre ostatnych novych clenov by bolo lepsie keby ste to presunuli mozno na uplny zaciatok alebo neako inak zvyraznili. Dakujem
15.04.2021 - 15:52:48
00
ani kazety nejdú filtrovať podľa počtu rýchlosti ...
15.04.2021 - 20:06:24
00
Bude nová sada mtbiker dresov tento rok, lebo mi treba nové handry a neviem či počkať...
15.04.2021 - 20:20:09
00
Nebodaj tease na nove priestory alebo mi nieco uniklo? :)

Prílohy:

Snímka obrazovky 2021-04-17 234354.png
Snímka obrazovky 2021-04-17 234354.png 11.53 KiB thumb_up0thumb_down

17.04.2021 - 23:45:56
00
navrhy na zlepsenie:
- kedze vybavujem svoju prvu reklamaciu tak by potesilo mat vo formulary nahrat subor, aby clovek vedel poslat fotku alebo video.
- po vygenerovani formularu by sa mohlo vygenerovat hned pdfko ktore sa zobrazi namiesto protokolu na webovej stranke.
- toto pdfko by mohlo byt automaticky poslane na emailovu schranku objednavatela.

Alebo ako vzdy som nieco nezbadal, a vsetky tieto moznosti su tu =)
18.04.2021 - 18:30:03
01
keyboard_arrow_up