podla dizajnu plechovky - high volume a debonair su akoby dvojplastove/dvojdielne.. viac asi povie obrazok, zlava do prava - high volume soloair, obyc solo air, debonair

https://www.servicearchive.sram.com/sites/default/files/techdocs/rockshox_spc_-_rev_h_1.pdf
strana 153

Prílohy:

monarch.png
monarch.png 240.16 KiB thumb_up0thumb_down

14.04.2021 - 22:22:52
03
Ahojte , mám menší problém s teleskopickou sedlovkou. Pri max. výške mi chýba ešte cca 5 cm aby som mal ideálny posed a neviem ako sa to da spraviť aby som to dosiahol, s rýchloupinakom keď vytiahnem sedlovku tak mi zas nefunguje nastavenie s pačkou ani hore ani dole.
15.04.2021 - 12:50:17
00
tomasbori7 napísal:
Ahojte , mám menší problém s teleskopickou sedlovkou. Pri max. výške mi chýba ešte cca 5 cm aby som mal ideálny posed a neviem ako sa to da spraviť aby som to dosiahol, s rýchloupinakom keď vytiahnem sedlovku tak mi zas nefunguje nastavenie s pačkou ani hore ani dole.


skus skontrolovat bowdeny ci vytiahnutim tej sedlovky o 5cm neobmedzis prave to ovladanie. Teda lanko ti vyskoci z takej zapadky.
Mne sa to stalo naopak. pozical som bratovi bike, ten si sedlovku vytiahol o par cm vyssie a ked som si to vratil na povodnu vysku tak mi prestalo fungovat ovladanie teleskopky. stacilo povytiahnut bowden a vratit spat lanko.
15.04.2021 - 13:24:07
01
Caute, doprial som svojej Yari-ne MY2019 upgrade v podobe Charger 2.1 RC2 patrony, no po nahodeni som zistil, ze LSC ani HSC nerobi dokopy nic.. rozdiel medzi full open a full close je prakticky nulovy, resp niekde na urovni placebo efektu.. v com by mohol byt problem? Je mozne, ze by nebola dobre odvzdusnena z vyroby?
Nastavenie reboundu funguje v poriadku. Mal som zatial moznost to otestovat len tu v okoli domu, ziaden teren.. S default Motion control patronou som bol zvyknuty, ze pri full close LSC bola vidla extremne tuha.
17.04.2021 - 02:06:20
00
Možno by bolo dobré keby sa k týmto patrónam Charger 2.1 a podobným vyjadrili viacerí, lebo ja mám v PIKU tiež takúto nejakú patrónu a točím s tými kolieskami a rovnako sa mi zdá, že to nerobí nič. Na to, že LSC má asi 20 klikov tak úplne nič. LSC 5 klikov a tam údajne treba dosť agresívnu rýchlu jazdu a špeciálne typy prekážok (akoby schody) aby to bolo cítiť. Rovnako ale okrem dobre fungujúceho reboundu tieto kompresie necítim, nevnímam.
17.04.2021 - 08:47:37
00
Tak som sa znova pozrel na ten Charger 2.1, nakolko spravanie v terene bolo uplne rovnake ako pri "garazovom" teste - rozdiel LSC medzi plne otvorenym a zavretym bol nulovy. Nepozdava sa mi ako vyzera ten gumenny mechur ked tiahlo vytiahnem uplne ako sa da - takto to asi nema vyzerat, vsak? Moze byt problem v zlom odvzdusneni uz z vyroby?

Prílohy:

IMG_20210418_151744_3.jpg
IMG_20210418_151744_3.jpg 954.34 KiB thumb_up0thumb_down

18.04.2021 - 21:43:28
00
Vyzerá ako keby tam bolo málo oleja. Keď ho naplno zatlačíš tak ako vyzerá? Mal by sa mech vyduť.
18.04.2021 - 21:49:45
00
Pri takmer zatlacenom (chybaju asi nejake 3cm este) vyzera takto:

Prílohy:

IMG_20210418_151631.jpg
IMG_20210418_151631.jpg 954.92 KiB thumb_up0thumb_down

18.04.2021 - 21:52:11
00
Hmmm, ťažko povedať. Mávam ten stred vydutý viacej sa mi vidí. Asi by som ako prvé skúsil nanovo odvzdušniť.

Keď ju zatlačíš, tak tlmí konzistentne v celkom zdvihu? Necítiť na konci, že je už len vzduch a prebehne koniec zdvihu ľahšie?

Mám síce len RC ale tam je ten rozdiel medzi povolenou a pritiahnutou LS dosť citeľný.
18.04.2021 - 21:54:53
00
A v akom stave ti prišiel? Úplne vysunutý a hentak pokrceny?
Tiež mi príde že tam.je podtlak, žiadny vzduch ale malo oleja
Ale len mi to tak pripadá, ja mám 2.1 ale RTC3 a teda plne vysunutý žiadny vcuc a tiež mi príde viac vyduty, ale to už si presne nepamätám
18.04.2021 - 21:57:31
00
Praveze koniec zdvihu sa netvari nijako zvlastne, skor na jeho zaciatku mam pocit, ze po vyvinuti urcitej sily ked sa tiahlo da do pohybu, tak tie prve centrimetre preskocia akoby naprazdno.. Naopak tiez ked tiahlo vytahujem, tak vo vacsine zdvihu ide "normalne" a ked narazi na cca posledne 3cm tak sa akoby zasekne a dalsie vysunutie ide kvazi na sucho alebo ako by som to opisal..
Yogisz v krabici bolo tiahlo mierne zasunute, tak ze mechur nebol pokrceny.. pri uvodnom nateseni z unboxingu mi samozrejme neprislo vobec divne, ze to hentak vyzera.. :D isiel som to hned nahodit na bike a az vtedy som zistil, ze tocitka nic nerobia..
18.04.2021 - 22:12:08
00
Ak Dano na niečo prídeš, tak daj vedieť čo s tým, lebo ja som to považoval, že tie HSC a LSC majú nie chybu, ale vlastnosť že nič nerobia. Teraz som to skúšal aj na SIDke, kde je tiež patróna s možnosťou nastaviť LSC na asi 16 klikov a nič to nerobí. A na Piku som zistil, že okrem toho, že to nič nerobí sa mi LSC zasekla z asi 20 klikov na asi 3..ak chcem viac tak točím už celým koliečkom a nastavujem vlastne HSC - ktorá tiež vlastne nič nerobí. Hlavne ak to aj nebadane niečo robí (čo som zatiaľ nezistil, ale výrobca to tam dal), tak nechápem prečo tomu niekto dal možnosť 20 klikov...to stačilo 3-5 a bolo by vybavené :)
18.04.2021 - 23:19:16
00
branomelis pisal som uz predajcovi (r2-bike.com) ale kvoli korone maju lehoty na odpoved 3-5 dni.. uvidim co odpisu a ked tak sa este skusim obratit na certif. RS servis tu v BA.. dam vediet..
18.04.2021 - 23:45:10
00
Neviem ako 2.1 ale prvý charger, keď sa odvzdušňuje, tak konečná pozícia je pri úplne vytiahnutom a nakoniec sa odmontuje striekačka aby bol plný.
Taký vcucnutý mechúr teda určite nebol.
18.04.2021 - 23:48:19
00
Mozno davaju menej oleja aby v plnom zdvihu nebol taky nafuknuty ako tie prve a neboli problemy s unavou ako na tych prvych.Treba kuknut manual k vidlici,akym sposobom a v akej polohe sa charger odvzdusnuje a budeme mudrejsi.
19.04.2021 - 06:58:26
00
keyboard_arrow_up