Tak to v BA asi nepôjde 😂😂😂
15.03.2021 - 08:49:46
00
preco, stale moze najst 4km vzdialenu postu a postarku tam odviest
15.03.2021 - 15:06:15
00
Caute. Potrebujem poradit. Zrejme budem musiet posielat krabicu s bicyklom do Ceskej republiky (mojekolo.cz). Po 3 mesiacoch novy bicykel bol v servise a zistili, ze zadna stavba ramu je kriva (Merida Silex 7000). Nedal sa nastavit strmen a neustale piskala brzda. Najskor si mysleli, ze strmen je krivy, podlozka. Bol vymeneny cely strmen za novy. a nakoniec po merani sa zistilo, ze ram je krivy (karbon) Konkretne lava trubka pri kotuci. Zrejme zopar milimetrov. Chcem sa opytat cez aku spolocnost sa oplati objednavat a posielat balik do Ceska? Ma s tymto niekto nejaku skusenost? Popripadne da sa ist v dnesnej dobe dobe Ceska na otocku do 12 hodin? Riesim prvykrat v zivote taketo nieco a mam z toho bobky :D Bicykel za 2500euro. Cloveka to nasere trocha. Diky moc za rady
15.04.2021 - 19:33:40
00
posielali mi ram z CR cez postu a odosielatela to stalo cca 10,- eur (presnu sumu dokazem dohladat)
opacnym smerom to podla mna nebude velky rozdiel (aj ked vaha ramu a bajku bude urcite rozdielna) ...

ceny kurierskych spolocnosti si dokazes dohladat na ich weboch ...
16.04.2021 - 03:26:40
00
Moja najnovšia skúsenosť s kuriérmi:

18.4. som objednal tovar z e-shopu v Nemecku (špeciálne náradie) ,
19.4. bol tovar odoslaný spoločnosťou DHL a dostal som link na sledovanie...
21.4. bol na danej stránke, zhruba tento obsah: Mi, 21.04.2021, 02:01, Regensburg, Deutschland
Die Auslandssendung wurde im Export-Paketzentrum bearbeitet und ist auf dem Weg in Die Region des Empfängers
hovorím si: "fajn, celkom to má spád"...onedlho je to tu
no najbližších zopár dní zásielka neprichádzala

tak som si 4.5. povedal, že možno by som to mal začať riešiť...zrovna keď som to konzultoval s kolegami, tak zavolal niekto z mne neznámeho čísla...ozval sa človek z iného kúta SK (budem ho volať ČKMÚMB - človek ktorý má údajne môj balík...možno pôsobí aj tu), ktorý hovoril, že pravdepodobne má môj balík, že mi ho pošle, že tiež čakal zásielku podobnej značky a myslel si, že je to jeho balík, vraj tam bola nalepená aj jeho adresa a zospodu balíka moja...len zistí cenu poštovného a dá mi vedieť, tak som čakal...status v sledovacom linku sa medzičasom nezmenil
samozrejme ČKMÚMB sa neozval (nie každý má čas alebo chuť riešiť cudzie veci, hlavne keď nemusí) a ani status v sledovacom linku sa nezmenil

v piatok 7.5. som sa na fajront rozhodol kontaktovať predajcu, všetko som mu vysvetlil...pôvodne som mylne pochopil, že ČKMÚMB objednával z toho istého e-shopu a tak som to vysvetlil aj predajcovi, ten ma poprosil, či by som nevedel zistiť číslo balíka ČKMÚMB

hovorím si, možno ČKMÚMB balík poslal a v pondelok 10.5. príde...neprišiel
a tak som v pondelok 10.5. ČKMÚMB kontaktoval s tým, či by mi nemohol poslať číslo jeho balíka, nakoniec som sa dozvedel, že objednával odinakiaľ, ale že danú vec mi práve poslal, tak si hovorím: "fajn, začalo to mať naozajstný spád"...dal som to na vedomie aj predajcovi a dohodli sme sa, že keď to príde, dám mu vedieť
status v sledovacom linku sa medzičasom nezmenil

dnes je opäť piatok, ale už 14.5. a balík nikde, tak som si povedal, že možno by som to mal opäť začať riešiť...skúsil som teda inú cestu...cez kadejaké nezmyselné a zacyklené odkazy na stránke DHL.de som sa dostal k zákazníckemu formuláru kde som položil jednoduchú otázku: "Kde je môj balík číslo xxx?" prišla mi odpoveď, že podľa čísla to nevedia nájsť, tak som im poslal odkaz na sledovací link a opäť položil tú istú otázku...prišla ďalšia odpoveď :
"S poľutovaním oznamujeme, že nemôžeme načítať žiadne informácie z nášho systému sledovania a sledovania pomocou ID zásielky, ktoré ste poskytli. Navrhujeme vám, aby ste kontaktovali odosielateľa a dostali platné sledovacie číslo. Pre ďalšie objasnenie sa prosím obráťte na odosielateľa, s ktorým poskytovateľom poštových služieb bola vaša zásielka odoslaná. Úradné vyšetrovanie môže zahájiť iba náš zmluvný partner, v tomto prípade zasielateľ." toto som dal obratom na vedomie aj predajcovi-zasielateľovi

paralelne z prvým formulárom som našiel aj iný formulár, kde som tiež položil otázku, kde mám balík, prišla mi odpoveď zo slovenského DHL, tak sme si písali a v druhom maily som dostal túto odpoveď:
"Ked zadate ZIP code prijemcu a teda Vas stale nic? Skusil by som si to preverit s odosielatelom lebo ako ste mi poslali stále je tam posledna aktivita processed in Export center, na Slovensku tieto prepravy riesia spolocnosti IN-Time pripadne Slovenska Posta, pri In-Time ale potrebujete tracking cislo zacinajuce 703 vacsinou sa tam ale da preklikat cez stranku Nemeckej DHL , pri Poste pod tymto nic neevidujem,"

tak som mu poslal:
"Ok, ďakujem pekne za odpoveď.
Nechcem Vás tým zaťažovať. Možno to je podnet pre Vás na prehodnotenie spolupráce s rôznymi dodávateľmi. Pretože zásielka bola pravdepodobne odovzdaná niekomu inému. Mal som od toho človeka telefonát už pred dvoma týždňami, s prísľubom, že mi to pošle. Dosiaľ sa tak nestalo a on ani nie je povinný tak urobiť. Takže hľadám riešenia, aké existujú. Kontaktoval som aj odosielateľa, ten je tie v tejto veci liknavý. Ale keďže hovoríte, že v tom môže "mať prsty" IN-time, tak mi to začína byť jasné. V každom prípade Ďakujem budem pátrať ďalej."

prišla mi odpoveď:
"O týchto problémoch už vieme dlhodobejšie a nie ste prvý s kým to riešim, posúvalo sa to aj na DHL DE stranu aj na regionalnej urovni kedze ako hovorite zakaznici si myslia ze to riesi DHL na Slovensku ale nie je to tak a skodi to teda hlavne našemu menu, ak ale nevidím update na stránke DE neviem Vám to vypátrať ,
Držim teda aspoň palce že sa Vám to podarí"

Potom som samozrejme opäť kontaktoval predajcu a poprosil ho, aby zahájil vyšetrovanie, odpísal mi, že zaháji a že mi zároveň pošlú novú vec, ale ak mi ČKMÚMB pošle už raz poslanú vec, že by bolo fajn, keby som im to poslal naspäť

momentálne mám "motýle v bruchu", lebo trikrát sa vyspím a je pondelok...možno to naberie spád
14.05.2021 - 18:14:21
07
napínavé jak guma v gatkach, ale čo je ckmumb by ma zaujimalo:-) človek ktorý ma údajne môj balík?
14.05.2021 - 18:50:34
00
Čávo ktorý má údajne môj balík.
14.05.2021 - 18:52:30
00
ano, v texte to je aj vysvetlené...doplním, cena balíka je 92 a nejaké drobné, z čoho cca 15,- tvorí poštovné
14.05.2021 - 19:28:54
00
dotm a myslíš, že za tým je nejaký podvod medzi kuriermi, či len nedopatrenie?
14.05.2021 - 21:56:14
00
nedopatrenie, ale keď si pozrieš aké hodnotenie má IN tíme na Google, tak je to asi bežné
14.05.2021 - 22:08:00
00
mam svoje skúsenosti s intime, debila kuriéra som nahanal po Bratislave po tom co mi poslali len smsku že adresat nezastihnuty, malo mi to prísť na sekretariát do firmy a hodinu som sa im nevedel dovolať na linku nech mi dajú číslo na toho kuriera
14.05.2021 - 23:23:58
00
In time je ciste zufalstvo, podla mojich skusenosti najhorsia kurierna spolocnost.
15.05.2021 - 06:57:10
02
Aj ja som tu už dávnejšie písal nejakú bizarnosť s In time. Ešte ten názov spoločnosti, to založil nejaký cynický fanúšik sarkazmu. Niečo ako “boli sme tam síce načas, ale úplne inde - Váš In time”
15.05.2021 - 08:49:22
01
zdenko.podobny@intime.sk toto by mal byt konatel mozes mu napisat nejaky teply mail. pred istym casom ked zblbli objednavku mne a nevedeli trikrat po sebe dorucit som si vyhladal mena konatelov a skusal posielat maily a z tohto sa mi uz mail nevratil ako nedoruceny. ale mohlo sa to po istom case zmenit samozrejme.
tzv. scarinko style 😄
15.05.2021 - 11:36:04
00
A ake mate skusenosti s 123kurier? Maju mi dorucit 2 baliky. Dostal som smsku, ze mi budu dorucovat zasielku, ale bez akehokolvek cisla :D Rano dalsia, ze mi dnes dorucia balik, ale nevedno kedy...
19.05.2021 - 10:00:31
00
keyboard_arrow_up