blatniky preč,nove plaste,sedlo,sedlovka

Prílohy:

IMG_20210418_104610519_HDR~2.jpg
IMG_20210418_104610519_HDR~2.jpg 905.49 KiB thumb_up2thumb_down

18.04.2021 - 14:01:50
012
co ro je za sedlovku pls. pripadne rozdiely voci povodnej? dik
18.04.2021 - 14:36:58
00
sedlovka je cina, predtym som mal povodne sedlo na hlinikovej Raceface, toto sedlo je tvrdsie takze tazko zhodnotit:)
18.04.2021 - 15:08:48
00
Inak pozeram na tom Silexe čo je pod sedlom a kuk ho, celkom umne skrytý multikluc.
Našťastie žene je sedlo úzke tak sa rovno prestahovalo na môj Niner. :)

Prílohy:

IMG_20210418_150147.jpg
IMG_20210418_150147.jpg 499.56 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20210418_150210.jpg
IMG_20210418_150210.jpg 569.89 KiB thumb_up0thumb_down

18.04.2021 - 15:11:27
07
nový prírastok do jednostopového parku. 42T píla bude v kopcoch bolieť, možno tam dám 40T 😅

Prílohy:

132A2232.jpg
132A2232.jpg 639.38 KiB thumb_up2thumb_down

19.04.2021 - 14:19:25
012
Nepomohlo by zmeniť kazetu za 11-42 alebo 11-46z?
19.04.2021 - 14:34:35
00
Kristina to je dobrá poznámka, idem pozrieť čo to urobí s prevodovými pomermi a aká je dostupnosť kazety. Ďakujem 😉
19.04.2021 - 14:38:17
00
Robert.T napísal:
nový prírastok do jednostopového parku. 42T píla bude v kopcoch bolieť, možno tam dám 40T ?


Robo jazdim 42z pilu s kazetou 11-42, čiže najľahší prevod 1:1 a tu v Karpatoch sa ešte dá, ale dlhý kopec unaví. Ja by som šiel uz asi do kazety ako spomina Kristína 11-46.

Inak teraz pozerám na ženinom Silexe a ten chladič bŕzd vzadu jak na DHčku :lol:

Prílohy:

IMG_20210419_153157.jpg
IMG_20210419_153157.jpg 298.43 KiB thumb_up0thumb_down

19.04.2021 - 15:40:53
01
blackman, určite, s kazetou je to veľmi dobrý nápad. Síce v tejto divokej dobe nie sú dostupné, ale určite počkám. Ja som skúšal - kopec 12-14% stúpaním s vypätím síl dám, ale ak po ňom čaká ešte 3-4 hodiny v sedle, moc ma to neteší. A nad 16% stúpania radšej ani neskúšam na tomto?

Tak to je poriadne chladenie, nenechali nič na náhodu
19.04.2021 - 15:44:22
00
preto na graveli dava zmysel dvoj placka 46-30 a kazeta 34 pripadne 36z, teda aspon podla mojho nazoru, vies ist v klude 40+km/h na rovine a rovnako vyslapes aj 20%+ stupania v terene :) na ceste hocico co existuje
19.04.2021 - 15:51:13
02
Tak ja este vacsinou taham za prdelou prives (aj do kopcov) :D

Prílohy:

ninerthule.jpg
ninerthule.jpg 1.25 MiB thumb_up0thumb_down

19.04.2021 - 16:20:14
03
Kristina napísal:
Nepomohlo by zmeniť kazetu za 11-42 alebo 11-46z?

Kristína, aký je tvoj názor na gravel, vpredu 48-31T, vzadu 11-34. Chcem to mať aj ako zimný "cesťák", preto mi to príde celkom v pohode. (Diverge)
Ďakujem
19.04.2021 - 16:42:39
10
marcel77 Záleží aký rozmer plášťov chceš na ten zimák použiť. Pokiaľ štandardné 28-30mm cestné plášte tak je IMHO lepšia kazeta 11-32z z jemnejším odstuňovaním rýchlejších prevodov. Pokiaľ tam však budeš mať gravel plášte 26 - 40mm tak potom je 11-34z lepšia voľba.
Čo sa týka dvopjplacky 48-31z tak ja osobne nemám rada taký veľký skok medzi prevodníkmi. Na hobby a turistické túlanie sa krajinou a do terénu je ten rozsah OK. Na cestu je to na môj vkus "šialený" skok. Už štandardný compact 50-34 so skokom 47% je pre mňa "na hrane". 48-31z je skok takmer 55%. Ale zase hrá rolu šírka plášťov. Tie kľuky 48-31z sú určené na gravel s veľkým rozsahom prevodov.
19.04.2021 - 17:09:34
01
Pôvodné plášte tam sú Pathfinder Pro 38mm, tie by som nechal na tú gravelovú sezonnu zábavku a na tú zimu by som tam asi zvažoval niečo 32-33mm. Pojazdím a uvidím. Ďakujem
19.04.2021 - 17:30:51
00
Tak vraj kazeta 11-46 je pre GRX nekompatibilná. Uvádzahú, že 42T vzadu je max
19.04.2021 - 19:50:56
00
keyboard_arrow_up