ivast z recenzii som ocakaval najma trocha lepsiu citlivost na male nerovnosti, lepsie vyuzitie zdvihu (viac casu straveneho v strede zdvihu), s tym suvisiace mensie prepadavanie do zdvihu, mensi spiking pri ostrych hitoch.. zatial som ale stihol absolvovat iba jeden jednoduchsi vyjazd, takze este je skoro na hodnotenia, aj ked nejake postrehy uz mam.. ale to kludne moze byt aj moja hlava a radost z novej "hracky"
Polo skusal som LSC v terene, ale necitil som ziaden rozdiel v krajnych polohach (HSC som neriesil, nesiel som zatial nic drsnejsie kde by sa dostal k slovu). Je to moja prva skusenost s charger patronou, predtym som jazdil iba MoCo a teda neviem ci je rozsah LSC nastaveni natolko rozdielny, ale pri pri MoCo bol rozdiel medzi krajnymi polohami taky, ze by to snad citil aj mrtvy
Kaper Ak mam spravne info, tak Charger 2.0 a 2.1 sa odvzdusnuju rovnakou sadou ako reverb sedlovka. Ta sada je ina ako pre Charger 1.0, ktory sa odvzdusnuje zvrchu ako su "tocitka". RCT3 moze byt aj 1.0 aj 2.0/2.1 ak sa nemylim. Uvidim ako sa vyjadri predajca/servis.. ak by som to mal ale posielat spat do Nemecka len kvoli bleedingu, pripadne tu platit za servis, tak si to radsej poriesim vo vlastnej rezii.. bud rovno kupim ten kit alebo ak sa najde dobra dusa, tak by som si pozical