Mam zopar otazok:
1.Da sa v terene na
cesťáku nafukat tubeless koleso z nuly (vyfucane) minipumpou (120 PSI, 8 bar)?
https://www.sportservis.sk/minipumpy/mini-hustilka-topeak-race-rocket-zlata/2.Alebo sa to musi robit CO2 bombickami? Nehrozi zmrazenie mlieka?
3.Ako zistíte, že treba doliať mlieko?
4. Ako zistite, ze treba vymeniť mlieko?
5.Stalo sa vam, ze ste kvoli tymto komplikaciam (potreba mat velku pumpu, potreba dolievat alebo vymenit mlieko) sa vratili spat k dusiam?
Po precitani prispevkov vyzera, ze tubeless ma vyhody vo vacsom komforte jazdy (nizsi tlak v pneumatike) a lepsie drzanie v zakrutach, ale vyzeraju byt dost silne nevyhody:
-pri uplnom vyfucani plášťa sa to minimpumpou zrejme nedá nafukat
-potreba pravidelneho dolievania mlieka, resp. jeho vymena (otazne ako casto)
-potreba nosit okrem rezervnej
duse aj 2 bombicky na CO2, asi aj 60ml flasticku s mliekom, striekacku
-potreba kupit na doma poriadnu pumpu s kompresorom minimalne 100 EUR)
Tu cenu by som aj zvladol, ale odradza ma to, ze treba zrejme dost častú starostlivosť o tubeless a hlavne ze clovek musi zrejme nosit na vyjazdy:
rezervna dusa
2x bombicka CO2
60ml mlieka
striekacku