uz mi to bolo tiez poradene. asi to urobim ako pisete,zacnem tym najjednoduchsim sposobom,predtym skusim este dotiahnut ventil a aj jadro ventilu
23.04.2021 - 10:32:13
01
Tak zatiaľ som vymenil jadro ventilu, prišlo mi jemne zalepené a hlavička sa raz odchlípila a raz nie, spodnú maticu som zatiahol koľko to šlo - zopár otočiek šlo dokonca aj rukou. Hádam sa nedá ohnúť vnútorná časť ráfika, zatiaľ to okrem slzenia vyzerá dobre a možno som len predčasne panikáril
23.04.2021 - 13:08:49
00
na to pritahovanie pozor... rafik odola, no ja som odtrhol ten gumovy konus na ventilku
23.04.2021 - 14:18:01
00
No to ma nenapadlo. Dik, zatiaľ to už nechám tak a úvidim ráno. Ak sfuci koleso ide so mnou do vane :)
23.04.2021 - 14:38:17
00
Jules-Smith Skontroluj ci sa ti nepootocil plast na rafe. Ak si mal zarovnany ventil na njaky napis pozir ci to nie je posunute. Ak sa ti pootocil plast maz 2 moznost. 1. fukat vyzsi tlak aby sa to nestavalo. 2. Vymenit plast alebo koleso za kombinaciu co bude tesnejsia. Kazdopadne ak je to tento problem, tak na tom nejazdi ako to je. Moze sa ti totiz stat pri nudzovom brzdeni, ze stratis tlak uplne a to bude papulak v najnevhodnejsom momente. :tmi:
23.04.2021 - 15:15:13
01
3tia možnosť -dať ešte jednu vrstvu pasky aby sa obvod zväčšil a bude to lepšie tesniť :)
23.04.2021 - 15:19:14
15
Ak má ráfik v strede veľký priehyb, tak odporúčam dať klasickú pásku ako na dušu a následne pásku nalepiť v dvoch vrstvách, a tak aby bola aj na krajoch podľa možností čo najviac k pätke.
23.04.2021 - 15:32:53
01
Vdaka za rady, hlavne si idem rafik a plast nejako oznacit, aby som videl, ci sa to neposuva pri brzdeni. BTW od vcera som s tym nic nerobil, ale razantne sa to zlepsilo, pri brzdeni nesicalo, tak som zacal experimentovat, a vzduch to nedalo, len ked som naschval preletel cez hranaty beton. Aj vtedy len vystreklo malo mlieka a skoro hned to zaschlo. Z cca 2-2.5 barov podla pumpy mi zostalo 1.8.
23.04.2021 - 21:49:04
10
Popis trocha to
len ked som naschval preletel cez hranaty beton

Lebo ak sa to deje pri jazde rovno, bez brzdenia na prekazke bez naklopania tak mas tuhsie bocnice plasta, ako tlak v plasti. Inym slovom fukas malo. Ta dalsia paska moze pomoct, ale ja by som sa toho aj tak bal. To bude vecny problem pri tom tlaku. Proste ti skace patka do zliabku a to je cele zle. Mas niekde link na rez rafom ?
23.04.2021 - 22:17:44
00
Dnes som prvý krát počul o nejakej kevlarovej páske do plášťa. Neviem to nájsť na nete. No našiel som toto, tiež to vidím prvý krát :)
Čo z toho má význam riešiť? Jazdím enduro.

https://www.insportline.sk/40538/ochranna-vlozka-duse-tannus-armour-29-x-1-95-2-50
26.04.2021 - 21:11:03
00
zopar tem nizsie...
https://www.mtbiker.sk/forum/post1726514.html#p1726514
26.04.2021 - 21:34:45
00
misoR napísal:


Dík, už čítam.
26.04.2021 - 21:47:23
00
Aj toto je dobrý článok
https://dolekop.com/clanek/8338-test-tannus-armour-vlozka-do-plaste-ktera-funguje-s-dusemi
26.04.2021 - 21:59:37
01
Osobne som mal tie vložky na ht. Bola to riadna somarina, z cca 6mm sa to stlačilo na cca 2mm a efekt žiaden. Bezdušáky sú proste top, len sledujem niesta kde je tmel (defekt).
26.04.2021 - 22:05:49
00
No, problém je že v téme o bezdušiach riešiš vložku pre duše. Baj d wej túto verziu na duše jazdí na zadnom kolese aj Michal Prokop s dušou tubolito a v predu vozí bezduš s pepiho nudlou. Viac o insertoch ako linkol misoR. Dával som tam aj dáke postrehy z inštalácie tannus armour ale verziu pre bezduše. Nemám na tom zatiaľ najazdené moc, ale zatiaľ spokojnosť. Benefity bezdušákov + ochrana ráfu a spevnenie bočníc plášťa :) Uvidíme počas sezóny keď ich konečne povláčim po rozbitejších trailoch. Takže brianperes na enduro by som ti odporučil bezduše + insert aspoň na zadné koleso. Výrobcu si už vybrať musíš sám podľa toho čo sa ti bude pozdávať najviac. U mňa to bol práve tannus armour tubeless verzia. V setupe insert + ventil + 120ml tmelu som sa dostal na cca rovnakú hmotnosť ako pri duši.
26.04.2021 - 23:30:26
01
keyboard_arrow_up