Zdravim, pisem aj sem, aby moja emailova komunikacia s Marianom Zvarkom z MTBiker shopu nevyprsala do prazdna.
Uz 22 dni cakam na dve objednavky. Obidve obsahuju kratke gate ktore maju uvedene dodanie 2ks do 5 dni.
Preco sa zakaznici takto zavadzaju? Ak predsa viete ze je tam problem s dodanim, tak popis pri produktoch zmente na neurcito (alebo nieco podobne). Nezavadzajte aj dalsich ludi, ak uz ste "natiahli" mna.
Jedna sa o tieto produkty:
https://www.mtbiker.sk/shop/oblecenie-a-tretry/nohavice/kratke-elasticke/sortky-sportful-bodyfit-pro-air-bib-cierno-sede.html
https://www.mtbiker.sk/shop/oblecenie-a-tretry/nohavice/kratke-elasticke/sportful-bodyfit-pro-classic-kratasy-s-trakmi-bora-hansgrohe.html
04.05.2021 - 07:19:24
00
ja_michalko dostupnost na shope neupravujeme nikdy rucne, pretoze je riadena skladovou dostupnostou u dodavatela, ktora je aktualizovana na dennej baze. Aj v tomto momente svietia obe nohavice u dodavatela skladom v uvedenych poctoch. Tie nohavice sme objednavali 13.4. (druhe 15.4.) a mali dorazit do 1-2 dni, ale stale ich nemame. Uz sa to reklamovalo u dodavatela, ale evidentne sa balik stale nedostavil. Idem to u nas urgovat aby sa to doriesilo alebo preobjednalo ASAP. Ospravedlnujeme sa za meskanie.

Stale plati ponuka na rozdelenie objednavky a doposlanie nohavic na nase naklady.
04.05.2021 - 09:56:56
00
cervo vdaka za dopoved.
Mne nejde ani tak o rozdelenie objednavky a pod - az tak mi to nesuri a zatial to nebudem robit.
Skor mi islo o princip ohladom tej dostupnosti pri produkte. MTBiker povazujem za jeden z naj shopov a urcite mu ostanem verny. No ak mi "niekto" povie/napise/ukaze, ze mozem mat urcity tovar do 5 dni, tak to beriem ako "slovo chlapa". A ak vidite, ze dodavky meskaju (co momentalne asi vsetci chapeme), tak zmente vy/alebo dodavatel popis. Nic viac, nic menej.

vdaka
04.05.2021 - 10:33:41
01
Ja ta chapem a aj to robime, ak od dodavatela veci casto meskaju alebo trva dlho kym ich vyexpeduju (preto su niektore veci do 3 dni, ine do 5 dni, ine aj viac...). Ked ide o individualnu zalezitost tak to riesime individualne. Od daneho dodavatela nam prislo nacas 8 balikov, ktore sme objednali neskor ako ten, kde su aj tvoje gate, takze v tomto pripade mas trochu smolu, ze su v tom baliku, ktory nam nedorazil a niekde sa asi tula. Uz sa to aktivne riesi.
04.05.2021 - 10:55:45
00
tiež som objednával s dostupnosťou 5 dní a úprimne čakal som, že to bude tak o 2-3 týždne a včera ste ma prekvapili s mailom, že si mám ísť preto :) Tak dúfam, že vo štvrtok nebude pršať a pôjdem do práce bajkom
04.05.2021 - 13:08:50
01
Momentalne sme na tom s terminmi dobre, skor ta dostupnost je problematicka, veci sa maju tendenciu vypredat skor ako sa aktualizuje skladova dostupnost dodavatela. Snazime sa naskladnovat kolko sa v ramci moznosti da aby mohla vacsina tovaru ist zo skladu a necakalo sa na dodavatelov. Posilnili sme dost vyrazne tim a aktualne zvladame 700-800 objednavok denne expedovat. Osobne odbery BA sa nam dari pripravit na prevzatie v rovnaky den ako su objednane (ak su veci skladom a objednane do 12:00).
04.05.2021 - 13:27:00
00
V akom rezime funguje predajna? Mozem si (mimo ineho) objednat viacero kusov nohavic s osobnym odberom a poskusat? Konkretne by to bolo 6ks a rad by som s polovickou odisiel domov, vsetky skladom. Alebo by bolo vhodnejsie to objednat a vratit nevyhovujuce? Len to zas robit robotu aj vam aj mne s posielanim...
04.05.2021 - 14:50:08
00
Predajna funguje vo viac-menej normalnom rezime. Jedine plati obmedzenie na pocet ludi - 10 zakaznikov je maximum naraz - a samozrejme respirator. Takze ano, objednaj na osobny odber, poskusaj.
04.05.2021 - 14:53:52
00
Ok, dik. Popritom som si vsimol asi nespravne zobrazenie kosika, nejde to ani odzoomovat, len posunut dolava pre zobrazenie celej ceny. Nizsie pri doprave a platbe je uz zobrazenie cele. Ios/safari

Prílohy:

808F9EC2-8409-4BB5-ABA8-1A6E4624BAF5.png
808F9EC2-8409-4BB5-ABA8-1A6E4624BAF5.png 202.62 KiB thumb_up0thumb_down

04.05.2021 - 21:05:32
00
To vyzera byt problem u teba. Na mojom MT zobrazuje kosik normalne

Prílohy:

Screenshot_20210505_060449.jpg
Screenshot_20210505_060449.jpg 126.76 KiB thumb_up0thumb_down

05.05.2021 - 06:04:01
00
Tak to potom bude problem mojho nizkorozlisoveho displeja vzhladom k aktualnym trendom :-)
05.05.2021 - 15:50:01
00
Bude sa to vo blizkej dobe prerabat, takze sa to snad pomesti aj na tvoj displej :)
05.05.2021 - 15:51:35
02
Je niekde v profile možné nájsť v akom stave je reklamácia ? Ak nie, dá sa táto bežná eshopová funkcia doplniť? Odpadne tým časť mailovej komunikácie s obchodom.
11.05.2021 - 09:25:50
00
Truhlik50plus po redesigne bude zakaznicka sekcia prehladnejsia, ale stav reklamacie sa velmi neda zobrazovat - maximalne ci je prijata k nam a potom az ci je vybavena. Co sa deje medzitym nemame ako automatizovat, lebo je to v principe o tom, ze cakame na vyjadrenie dodavatela a ked pride a reklamacia sa nejakym sposobom vybavi (oprava/vymena/vratenie penazi/neuznanie) tak pride info emailom z reklamacneho oddelenia.
11.05.2021 - 10:04:10
00
ako vypnem, aby mi toto nesvietilo a neboli tam cisla ?

Prílohy:

Bez názvu.png
Bez názvu.png 1.88 KiB thumb_up1thumb_down

11.05.2021 - 10:42:35
00
keyboard_arrow_up