Ahojte, podľa návodu som teraz namontoval nový čip volspeed v3 na môj ebike Cube Hybrid Pro s motorom Bosch Performance Line CX ,typ 2018/2019. Po inštalácii sa mi na displeji Purion zobrazil servisný kľúč. Skúšal som opakovane vytiahnuť konektory, batériu - nepomohlo to. Bike má najazdených len 201 km. Keď som ho odpojil, kľúč sa nezobrazuje. S namontovaným čipom som ešte nejazdil. Poraďte mi, prosím Vás, kde môže byť chyba. Vopred ďakujem.
14.05.2021 - 20:45:16
00
Bosh kur*í čipovanie, ale to platí skôr o nových modeloch.
Ako prvé by som asi skúsil poslednú možnosť každého užívateľa. RTFM.
https://ebiketuner.zendesk.com/hc/en-gb/articles/360017844359-I-m-having-problems-setting-up-my-VOLspeed-V3-Bosch
14.05.2021 - 23:29:07
00
Ďakujem za radu, poznám Murphyho zákony. Podľa manuálu som to namontoval, hodnoty pri aktivácii a nastavení sa zobrazili presne podľa neho. Akurát ma serie, ten servisný kľúč. Poradili mi, že to môže byť nastavením servisného intervalu na 200 km. Je však čudné, že bez čipu sa to nezobrazuje. Neporadí niekto overený Bosch servis v Blave? Ď.
15.05.2021 - 09:37:27
10
Je to presne ako Ti povedali - je to len upomienka na absolvovanie servisu, resp. vynulovanie servisného intervalu... A že sa to s čipom ukázalo nie je nič prekvapujúce, je to cudzí element v systéme... Ale na jazdu a ani nič iné to vplyv nemá, ak Ti to exaktne na tom displeji prekáža, cez dg modul sa to dá odstrániť... Napr. predajňa ebajk na Tomášikovej...
15.05.2021 - 10:43:38
00
Ahojte, problém bol naozaj v nastavení servisnej prehliadky na 200 km. Po jej novom nastavení je už všetko OK.
15.05.2021 - 11:47:49
00
keyboard_arrow_up