Dnes som bike odniesol do predajne Pharos (BA). Podľa prijímacieho technika som už druhý alebo tretí s rovnakým problémom s vidlicou a dané správanie
vidlice v norme nie je. Zajtra mi má volať technik, ktorý bike prezrie, keďže som tam dnes prišiel tesne pred záverečnou.
Podľa predbežnej info ale je možné počas takejto reklamácie na biku normálne jazdiť s tým, že keď príde náhradný diel, prídem do predajne a vymenia to obratom.
V tejto súvislosti ale musím vyzdvihnúť prístup chalanov na predajni. Na infolinke k servisu
bicyklov som dnes doobeda totiž dostal informáciu, že predajňa je otvorená do 21:00. Aj napriek tomu, že daná predajňa mala otváracie hodiny len do 20:00, mi po mojom príchode do predajne o 20:04 bicykel do servisu prevzali a boli ochotní sa mi venovať. Toto si fakt cením, lebo ma mohli otočiť na päte aj s bikom
EDIT: na nete som našiel rovnaký problém s vidlicou Rockshox 35 Gold, ktorý bol riešený reklamáciou a jej uznaním, pričom Sram vymenil spodné nohy vidlice
https://www.emtbforums.com/community/threads/rockshox-35-stiction.11312/#post-154941