GaliPet otázka dostupnosti ale aj cien sa rieši, resp. riešila na mnohých miestach tak ti tu odrapkám to isté. Dostupnosť je aktuálne všade oničom, Sklad nemáme aktuálne v takej štruktúre a objeme, ako by sme chceli, objednávky máme zadané, ostáva nám len čakať kým nám tovar dorazí od zdrojov, kde máme nákupy také, že vieme držať cenu čo najatraktívnejšie. Ak vieme zohnať tovar z iného zdroja, aj keď za drahšie ako zvyčajne tak ten produkt do ponuky dáme, lebo niekto ho môže potrebovať a dokáže akceptovať aj vyššiu cenu oproti normálu. Aktuálne je na stole aj otázka prechodu na "nové". vyššie ceny, ak niekto má nakúpené za starých podmienok, dokáže dopredať za nižšiu cenu aj s rozumnou maržou. Skrátka, momentálne do cenotvorby vstupuje veľa faktorov.
Dám ale aj vyjadrenie k cenám všeobecne - my sme nikde netvrdili, že sme najlacnejší a nie je našou ambíciou dumpovať ceny a tovar rozdávať. Zamestnávame len v shopovej časti firmy vyše 40 ľudí, ktorým platíme férové mzdy (nie na ruku ako mnohí iní). Ako jedna z mála firiem v biznise (a to je dohľadateľné aj vo verejných registroch) máme kompletne riešené odpadové hospodárstvo. Platíme dane a "neoptimalizujeme" ako konkurencia (niektorí majú skladové zásoby násobne väčšie ako ročný obrat). Reklamácie a vrátenia tovaru riešime bez prieťahov a priamo. Podporujeme komunitu a časť z nášho zisku ide nazad k bikerom.
Úplne rozumiem, že zákazník ide po cene, sám som v našich začiatkoch lipol na tom, aby sme boli najlacnejší, časom ako sme rástli som ale pochopil, že cena nie je všetko a nestojí za to ísť nadoraz. Niekomu stačí mať na produkte 5% maržu, niekto to dokáže kúpiť lacnejšie ako my, niekto má skladom veci ktoré sú u nás vypredané. V tejto dobe prichádzajú do úvahy rôzne možnosti, prečo sú veci tak ako sú. Určite chceme byť voľbou zákazníkov, či už preferujú cenu (ako som uviedol vyššie, nie ale za každú cenu), dostupnosť, rýchlosť,
servis a robíme všetko preto, aby sme boli voľbou č. 1.