Pri kazdej papuci, ktoru mestska policia da za parkovanie na chodniku, realne tych 1,5m aj meraju (mali by). A fotia. Inak by nevedeli dokazat skutkovy stav.
Neviem ako to funguje v krajinach, kde maju 1,5 metra na obchadzanie cyklistu. Ale kedze by to bolo na odhade vodica, cize +- autobus, bola by tam v praxi urcite velka tolerancia. Pri rychlosti mas tachometer, policajt ma velmi presny radar a aj tak je tam odchylka merania a v praxi sa tusim pocita s 9%, preto za rychlost 56km v obci nedostanes pokutu, rovnako ako ked nafukas do 0,14 mg/l alkoholu.
Jaroh preco by bol zakon o cyklodoprave nesystemovy? Ty tvrdis, ze
bicykle ako doprava do prace maju buducnost a maju sa podporovat. A vacsina z nas s tym suhlasi. A ta podpora je co? Nahodna peticia za to ci ono? Nahodna lokalna praca nejakych obcianskych zdruzeni? Cyklokoordinatori v kazdej dedine a meste, ktori robia...neviem, nieco? Mne sa to nevidi ani systematicke, ani efektivne. Naopak nejaky celonarodny plan ukotveny zakonom, v ktorom by bolo vsetko vratane povinnej edukacie deciek na zakladkach a koordinovanej vystavby cyklotras atd by jasne kazdemu deklaroval seriozny zaujem statu a spolocnosti riesit cyklodopravu.
Narodneho cyklookoordinatora mame od 2013 a v 2021 mame peticiu za 1,5m, aj to len preto, ze auto zabilo reprezentanta. (Mimochodom pozdravujem niekoho, kto mi 2x vymazal spravu o jeho smrti z tohto webu. Pravdepodobne ako offtopic. Good job...)