s tym prevodnikom co je na tom obrazku . ak zhodim retaz tak sa s imbusom pomedzi tie zuby podla mna dostanem k srobu .
12.06.2021 - 14:00:21
00
V scotte nepochopili ze ked chcu dobry bike musia citat forum mtbiker.sk
12.06.2021 - 14:02:56
030
double napísal:
V scotte nepochopili ze ked chcu dobry bike musia citat forum mtbiker.sk


Hahahah asi tak
12.06.2021 - 14:07:02
00
a nerobiť žiadne zmeny lebo každá zmena je zlá.
12.06.2021 - 14:21:23
01
bmprsvz7777 prosim ta a ty kolkokrat za mesiac v priemere servisujes tlmic?
12.06.2021 - 17:29:27
02
Ja by som do toho kludne siel ak by som chcel xc full
12.06.2021 - 17:58:11
00
double napísal:
V scotte nepochopili ze ked chcu dobry bike musia citat forum mtbiker.sk

Veď práve že asi čítajú. A dočítali sa komentáre, že všetky bajky vypadajú rovnako. Tak vyrobili niečo radikálne odlišné. Ale bohužiaľ tu je každý druhý inžinier a vyrobil by to sto krát lepšie.
12.06.2021 - 22:11:03
07
Tým pádom má napadá, prečo nemáme viac renomovaných výrobcov, predsa strojárstvo má u nás tradíciu 😀
12.06.2021 - 22:14:29
00
mirec16 napísal:
v tvojom pripade na nom vychadzat ani nemusis, stacia tie kila hejtu co tu kydas ?


Priznavam, som v tom pripade zaujaty. Predosly Spark som jednu dobu sam zvazoval a neraz aj odporucal inym ludom ked sa rozhodovali o bicykli danej kategorie - a v kutiku duse som dufal, ze dalsia generacia pojde tym racionalizacnym smerom ako napr. Gambler ci Genius - ktore sice prisli z casti o svoje jedinecne caro, ale v konecnom dosledku islo o podstatne lepsie biky (aj ked svoje chyby samozrejme maju..). Zial nestalo sa a ocividne marketingovy bullshit vyhral. Svojich stastnych majitelov si to najde podobne ako kopec inych nezmyselnych rieseni, ja medzi nimi ale urcite nebudem - napriek tomu, ze som pomerne netrpezlivo ocakaval prave novu generaciu Sparka.
13.06.2021 - 00:57:58
11
b21 napísal:
Tým pádom má napadá, prečo nemáme viac renomovaných výrobcov, predsa strojárstvo má u nás tradíciu 😀


to, že ty o nich nevieš neznamená, že ich nemáme, Peter Divinec & Braňo Divinec napríklad
13.06.2021 - 05:48:11
00
Denisko5 napísal:
a nerobiť žiadne zmeny lebo každá zmena je zlá.


a nie každá zmena je nevyhnutne dobrá

príklad: scott kedysi dávno prišiel s "radikálne odlišným" rámom ktorý nemal dolné rámové vzpery, nazvali to e-stays, bolo to samozrejme mediálne odprezentované ako veľká revolúcia, budúcnosť horskej cyklistiky, jazdili na tom majstri sveta... no po pár rokoch potichučky výrobu ukončili, "revolúcia" skončila fiaskom

Prílohy:

scott-endorphin-01-web.jpg
scott-endorphin-01-web.jpg 463.11 KiB thumb_up0thumb_down

13.06.2021 - 06:04:30
00
Kristina napísal:
Veď práve že asi čítajú. A dočítali sa komentáre, že všetky bajky vypadajú rovnako. Tak vyrobili niečo radikálne odlišné. Ale bohužiaľ tu je každý druhý inžinier a vyrobil by to sto krát lepšie.


V čom vidíš ty prínos integrovaného zadného tlmiča, okrem toho, že "vyrobili niečo radikálne odlišné" ? V čom je podľa teba integrovaný tlmič lepší oproti "klasike" ? Skús napísať namiesto urážok nejaký zmysluplný argument, že prečo by som mal ako zákazník chcieť integrovaný tlmič.
13.06.2021 - 06:13:33
00
CraObs napísal:
bmprsvz7777 prosim ta a ty kolkokrat za mesiac v priemere servisujes tlmic?


nie každý má doma iba jeden FS bike, u nás majú celopéro všetci, takže toho servisovania je celkom dosť
13.06.2021 - 06:23:49
00
bmprsvz7777 takze kolko? kazdy bike raz dva krat do mesiaca? :P
13.06.2021 - 06:41:56
02
bmprsvz7777 napísal:
V čom vidíš ty prínos integrovaného zadného tlmiča, okrem toho, že "vyrobili niečo radikálne odlišné" ? V čom je podľa teba integrovaný tlmič lepší oproti "klasike" ? Skús napísať namiesto urážok nejaký zmysluplný argument, že prečo by som mal ako zákazník chcieť integrovaný tlmič.

-Nizsie polozene tazisko a s tym spojene vyhody
-Ochrana pred necistotami a tym padom dlhsia vydrz a dlhsie servisne intervaly
-Pri danom rieseni tuhsi stred a vacsie/tuhsie capy = tuhsia zadna stavba
-Dve velke flase v rame
-Cistejsi vzhlad
13.06.2021 - 08:17:12
16
keyboard_arrow_up