Jaroh Je to jednoduché, pokiaľ platí ten zákon aj pri autách, prečo máme potom na cestách značky s rýchlosťami 5, 10, 15, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120, 130? Prečo sa v meste štandardne v meste používa 50km/h? Však stačí použiť ten zákon. Tým pádom značky s rýchlosťami sú zbytočné, stačí prispôsobiť atď...
Skoda ze to myslis ironicky. Lebo keby bola peticia za zrusenie znaciek obmedzujucich rychlost bol by som prvy co by ju podpisal. Totiz ak dame cloveku vodicke opravnie, ocakavame ze vie ako rychlo moze ist aby to bolo bezpecne.
Ak mame predpis, ktory hovori, ze nesmies ohrozit, obmedzit.... naco to duplujeme este znackou, ktora nevie nic o situacii okolo nej, osadenou niekym ,kto tadial mozo v zivote autom nesiel.
Ak hovorime, ze vodic zodpoveda za bezpecnost svoju, posadky a aj ostatnych ucastnikov na ceste, preco ho nenechame, aby ju zabezpecil najlepsie ako vie. Obmedzenim rychlosti mu berieme dolezity nastroj z ruk. A aj ked vsetky predpisy dodrzi, nadalej je zodpovedny, za skodu ktoru sposobi...
Ak je znacka s obmedzenou rychlostou platna na suchom asfalte, za perfektnej viditelnosti o 5 rano ked nejestvuje premavka, ako je mozne, ze ta ista znacka plati aj za poladovice pocas hmly a tmy , ked je spicka v decembri ?
Ak predpokladame, ze vodic vie kolko moze ist na tej poladovici pocas hmly a tmy, ako mozeme tvrdit, ze nevie kolko moze ist na suchej ceste za perfektnej viditelnosti?
Ako je mozne ze jestvuju na svete miesta ke nemaju rychlostne limity a nemaju tam o nic vacsiu nehodovost, ako na miestach kde ich maju ?
Ako je mozne ze na DH trai dole kopcom, kde je teren doslova o hubu, netreba cyklistovi znacku obmedzujucu rychlost, ale na rovnom asfalte ju treba ?
Ako je mozne, ze vnutrozemskych vodnych tokoch nejestvuje obmedzena rychlost a vsetko funguje. Ako je mozne, ze vo vzduchu nejestvuje obmedzena rychlost a vsetko funguje. Ze by nemal kapitansky kurz a pilotny kurz kazdy kto poziada ?
Cize za mna, bud ludom vezmite vodicke opravnenie, alebo vezmite tie gulate tabule s cislom v cert.
Znacky obmedzujuce rychlost sluzia hlavne na kriminalizaciu vodicov, inak robia obcas nasledky nehody lahsimi. Co posuva vela nehod do skodovych udalosti. Vela ludi co by vodicke opravnenie uz davno nemali mat ho vdaka tomu este stale ma. Cize tabulkovo znizuju nehodovost, ale prakticky udrzuju na ceste nebezpecnych vodicov.