Prepac matko, reagoval som na petrika, s tym ze vlastne netusi kolko a akych km mal ten
bike najazdenych a vyrobca neudava zivotnost, takze ani koncovy zakaznik netusi co moze od
biku cakat. A teda ze nerozumiem preco sa do zubesucha navaza.
Ale dovolil som si dat vlastny pohlad, ze ked by som bol na konci zivotnosti (podotykam ze zivotnost nieje nevyhnutne to iste ako zarucna doba), tak ja osobne nepovazujem nevyhnutne za "slusne" ist taky vyrobok reklamovat - tak isto ako by sa zakaznik asi nehrnul doplatit extra ak by produkt vydrzal vyrazne viac ako udavanu zivotnost. Btw, tusim tu je uzivatel co zlomil niekolko rockyM ramov, a neviem ci nevyhnutne reklamoval, alebo to skorej bral tak ze na nich vela (a "divoko") najazdil a proste zasluzene dosluzili a vymenu ramu bral ako peknu vec od vyrobcu.
Tak isto mas ty iny pohlad na vec
Howgh