Dalo by sa prosim nastavit v systeme aby zaslala pred stornovanim nevyzdvihnutej objednavky nejaky dotaz v style prajete si objednavku este podrzat ci ju mozeme strnovat. Dnes som sa konecne dostal do Ba obchodu (4 pokus) z mojich troch objednavok tam este jedna nebola ( caka na tovar) druha bola uz zaslana spat a jednu som si slavnostne vyzdvihol. Ako som zistil ta stornovana bola stornovana zrejme vcera (8mi den). Nebola by tam uz ani ta prva, ale na stastie mi napadlo poslat poziadavku aby mi ju podrzali bolo to uz tiez bolo viac ako tyzden.
Princip osobneho vyzdvihnutia myslim spociva v tom, ze sa zastavim na predajni, ked mam cestu okolo. Ak mam ist specialne kvoli tomu do BA tak ma to vyde drahsie ako kurierom. A na
biku mam cas na tak dlhy vyjazd tak 1 do tyzdna 3hod (80km), ked mi raz do toho priode burka ako minule, je objednavka fuc.
Neviem ako ostatni ale ja neobjednavam veci lebo vas chcem pocvicit, pobjenavam ich leobo ich chem kupit. Myslim, ze to nie je dobre ani pre jednu stranu, ak sa objednavky vracaju nevyzdvihnute.
PS: zrusenu objednavku som urobil znovu