neda, nemam BT v aute
Hyundai i30 model 2010-2012
SK benzinove verzie to nemali vobec v ponuke vybavy len nafty a potom v CZ nejake modely v benzine.
Treba tam cely modul nejaky dokupit ci co a stoji to tak 500-800 eur + este na volante tlacitka atd no pakaren
tak isto som zistoval aj tempomat a tiez chcu niekolko sto eur a vraj to ani nie je ono ked to dorobia, ze to skace a trha aj ked je to original
30.06.2021 - 16:22:00
00
Dudo napísal:
uz som skusal jednu blondinu ale nedopadlo to dobre pre auto... ale ano, nic ine mi asi neostava, kedze nie som dostatocne manualne zrucny

Ženy a auto sú nebezpečná kombinácia. Mne jedna otlačila štekle do plafónu v mojom starom aute :D.
30.06.2021 - 16:42:52
01
Ja toho Parota mám je to vcelku pohodlné. Ako je to zapojené netuším lebo som to kupil s autom. A zásah do prístrojovky žiadny visí to na kratučkom kabliku z medzery na prístrojovke. Mikrofon je na okne v hornom rohu. Bolo treba iba spárovať s telefonom. Fachá to iba pri zapnutom zapalovaní.
30.06.2021 - 19:13:57
00
scarinko, taketo krabicky robi Yatour pre fabricke radia, ktore podporuju ako doplnkovu vybavu CD menic. Krabicka emuluje menic na strane auta a z druhej strany prehrava z SD/USB/AUX, a niektore verzie podporuju Bluetooth aj s handsfree- taku mam v Honde. Kedze to komunikuje cez origo radio, funguje na to aj ovladanie na volante, ma to vlastny mikrofon ktory si staci vhodne umiestnit, je to fajn vec. Akurat neviem, na ake Hjonde to ponukaju.
Moje stalo tusim 70.
30.06.2021 - 20:15:09
00
exot napísal:
Ženy a auto sú nebezpečná kombinácia. Mne jedna otlačila štekle do plafónu v mojom starom aute :D.

Ja mám také tiež,len či to nebude tá istá? Lebo s inou sa mi to nestalo
30.06.2021 - 20:19:15
01
scarinko napísal:
neda, nemam BT v aute
Hyundai i30 model 2010-2012
SK benzinove verzie to nemali vobec v ponuke vybavy len nafty a potom v CZ nejake modely v benzine.
Treba tam cely modul nejaky dokupit ci co a stoji to tak 500-800 eur + este na volante tlacitka atd no pakaren
tak isto som zistoval aj tempomat a tiez chcu niekolko sto eur a vraj to ani nie je ono ked to dorobia, ze to skace a trha aj ked je to original


S hyundaiom nemam skusenosti, cize len vseobecne: mal som parrota v mondeu a ked som ho rozoberal, tak bol vlozeny v origo konektore v radiu a vytiahnuty na palubovku. Celkom ok vec, len zbytocne zlozita.

Na ocovom aute pouzivat bt AUX modul z ciny. Pichnes do aux a mas bluetooth hands free k mobilu. Nemusim asi hovorit, ze kvalita mikraku je mizerna kym to nie je uplne pred vodicom
30.06.2021 - 20:26:43
00
exot napísal:
Ženy a auto sú nebezpečná kombinácia. Mne jedna otlačila štekle do plafónu v mojom starom aute :D.

suhlas, exot mam, zial, aj realnu skusenost, pozical som kamoske mesiac nove auto a otocila ho s nami do rybniku... na take zazitky sa nezabuda... podobne ako so steklami v streche :P
30.06.2021 - 21:12:13
01
scarinko napísal:
neda, nemam BT v aute

a preco to nevyriesis obycajnym sluchatkom v uchu?
30.06.2021 - 21:14:47
00
Nemam s tym dobre skusenosti. Sluchatko je v puzdre, nez to najdem a vyhrabem pocas soferovania.

Zoidberg nemam na volante ovladanie resp ani predpripavu.

110mat110 no prave take nechcem co bude na prd pocut a mat zly mikrofon 😁
30.06.2021 - 21:16:22
00
A musis naozaj telefonovat pocas jazdy, je to vzdy take surne? Myslim, ze nemas taky najazd.
Inak, ja som mal sice vzdy HF, no v poslednom case sa uz vyhybam aktivnemu telefonovaniu v aute. Sukromny prijaty call do 30sec este zvladam, no sluzobny radsej vybavim po zaparkovani, proste obe hemisfery nezvladam naraz, neviem, ci je to vekom. Uz som parkrat vyrazil pocas telefonatu uplne inym smerom ako bol plan, zatial som nikoho nesundal. A zistil som, ze nic nie je take surne, aby to pol hodku nepockalo.
30.06.2021 - 21:27:49
010
scarinko napísal:
Zoidberg nemam na volante ovladanie resp ani predpripavu.

To ovladanie nie je ku krabicke nutne, krabicka komunikuje s radiom a co je dalej sa nestara
30.06.2021 - 21:42:42
00
Jj, mal som ju krabičku a bola super, ale to už tam môžeš dať rovno parrot a máš to isté. Ja som s ním jazdil nejakých 5-6 rokov a 200 000km a bez najmenšieho problému
30.06.2021 - 21:47:10
00
Dudo napísal:
A musis naozaj telefonovat pocas jazdy, je to vzdy take surne? Myslim, ze nemas taky najazd.
Inak, ja som mal sice vzdy HF, no v poslednom case sa uz vyhybam aktivnemu telefonovaniu v aute. Sukromny prijaty call do 30sec este zvladam, no sluzobny radsej vybavim po zaparkovani, proste obe hemisfery nezvladam naraz, neviem, ci je to vekom. Uz som parkrat vyrazil pocas telefonatu uplne inym smerom ako bol plan, zatial som nikoho nesundal. A zistil som, ze nic nie je take surne, aby to pol hodku nepockalo.

To nie je vekom, to je normalne. Minule bol dokument o multitaskingu a vysledok je taky, ze bud sa sustredis na jednu vec, alebo na ziadnu. Na obe sa proste neda. Da sa tak telefonovat napr. na dialnici, ze mas adaptivny tempomat a za niekoho sa zavesis. A aj tak nevnimas okolie iba telefon... Na beznej ceste si to ale neviem predstavit. Ja proste zlozim a zavolam neskor. Nic mi zatial neuslo, ale neviem aku mas robotu, ci musis zdvihnut, alebo nie.
30.06.2021 - 21:53:54
00
Tak obcas sa to hodi, aktualne mam telefon na drziaku a na hlasity odposluch ale je to klikanie navyse. Frajerka tak bezne pracuje ked niekam soferuje a nema problem. Moje hemisfery tiez pracuju v multitaskingu. Doma bezne telefonujem a robim nieco ine pracovne na pc.
30.06.2021 - 22:11:56
00
Gusto0 napísal:
tak myslel to tak ze full sa nabija pocas jazdy. ked plugin nenabijes len vozis kopec materialu navyse.
pre mna el auto je moznost zbavit sa zloziteho spalovacieho motora, palivovej sustavy, olejov, filtrov, rozvodov .... mas tam len baterku s el motorom a hrbou elektorniky - ale preco to spajat dokopy, vozit dve technologie dokopy ked uz samostatne su zbytocne zlozite - to je ako sa vozit na dvoch autach sucasne. nieco ako e-bike.


Skúsme sa na to pozrieť takto :

1. Materiál navyše, hm, keby som nebol aktívny užívateľ, myslel by som si, že plug in hybridy sa dodávajú aj s prívesným vozíkom, v ktorom sa všetka tá baľšája téchňika vozí. V skutočnosti vozíš len to, čo aj na takzvanom full hybride, motor plus baterku (to pomenovanie full hybrid je inak riadny marketingový eufemizmus čili o..b, pretože za cenu zvýšenej spotreby a emisií dobíjaš motorom baterku, aby si potom nemal chvíľku nemal zvýšenú spotrebu a emisie :) ..) A mimochodom moja verzia je oproti rovnako výkonnej konvenčnej verzii ťažšia o cca 45 kg - to je ten kopec materiálu navyše, pričom dosť z tej váhy ide na konto prvkov príplatkovej výbavy a nie technológie... ale tak 45 kg, vyjadrené blízkou terminológiou, to sú dva tučné ebajky :D , to je fakt.

2. A prirovnať plug in hybrid k ebajku je inšpiratívne, čiže keď pri predbiehaní iného auta zapojíš obe sústavy na plný výkon, v podstate podvádzaš ako na ebajku do kopca ;), či ?

3. Všetky názory odrážajú len jedno, individualitu potrieb každého z nás. Každý má iný režim dňa, priority, prácu, rodinu atď...a tak je to OK. Len nie je dobré niečo paušálne a od stola odsúdiť, bez reálnych užívateľských skúseností.

4. Všetky momentálne dostupné spôsoby pohonu sú len kvázi ekologické, v podstate je to len menšie či väčšie pokrytectvo poháňané lepšími či menej dobrými marketingovými postupmi na predaj "toho svojho". Z toho by sme mali vychádzať. Značnú ekologickú záťaž prinášajú diesle, benzíny, hybridy aj elektrické autá, keď berieme do úvahy komplexne všetko - teda produkčný cyklus, užívanie, a následnú recykláciu.

5. Keď sa raz na staré kolená opäť presťahujem do rodného mesta na Dunaji, čestné pionierske, budem jazdiť len MHD a bicyklom, keď mi pánboh nadelí dostatok zdravia ;)


CraObs
Nemám nejaký prehľad a nesledujem podrobne, ale nejaké Subaru prípadne Mazdy Skyactiv veľkoobjemové štvorválce sa nenájdu ?
30.06.2021 - 23:38:50
03

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up