KinDom77... netreba si domýšľať, pýtal si sa, odpovedal som... akú odpoveď očakávaš? Ak zvýšiš reálne zaťaženie, čo zvýšiš, lebo miesto 25 , budeš jazdiť bez problémov 40 km/h, tak sa ti bude porúčať reťaz rýchlejšie, asi rýchlejšie opotrebuješ i pastorky, asi inak budeš drať brzdy, ak dobrzďuješ zo 40 ako z 25, batériu asi budeš častejšie dobýjať, lebo to viacej zožerie. Nič sa ti nerozpadne, len keď
komponent vydržal čo ja viem 2500 km, teraz ti to odíde možno pri 2200km ( čo je cca - 10% životnosti) Ale keď chceš počuť, že iba to pôjde rýchlejšie a žiadnu zmenu ani minimálnu nepocítiš, tak pokojne v tom zostaň. Píšem o 40 km/h, lebo s čipom to ide 40 km/h, tak ako to išlo bez neho 25 km/h. Pokiaľ je pre niekoho dôležité chodiť miesto 25 km/h po rovinke 30 km/h, tak dám užšie ráfky a užšie
plášte a upedálujem to úplne bez problémov.
...a ešte malý poznatok ku odblokovaniu BOSCH - v dnešnej dobe internetu a youtube nie je problém si mrknut video, ako sa umiestnuje čip. V balení toho čipu je uplne všetko, potrebuješ max 5 možno 4 imbus, zhodíš len dolu kryt spodný plastový a vyberieš konektor, miesto toho dáš konektor z cipu a pôvodný konektor do čipu... je to také blbovzdorné. Do diagnostiky nezasahuješ, nové čipy nemajú problémy ani ak ich napojíš na origo diagnostiku.