KinDom77... netreba si domýšľať, pýtal si sa, odpovedal som... akú odpoveď očakávaš? Ak zvýšiš reálne zaťaženie, čo zvýšiš, lebo miesto 25 , budeš jazdiť bez problémov 40 km/h, tak sa ti bude porúčať reťaz rýchlejšie, asi rýchlejšie opotrebuješ i pastorky, asi inak budeš drať brzdy, ak dobrzďuješ zo 40 ako z 25, batériu asi budeš častejšie dobýjať, lebo to viacej zožerie. Nič sa ti nerozpadne, len keď komponent vydržal čo ja viem 2500 km, teraz ti to odíde možno pri 2200km ( čo je cca - 10% životnosti) Ale keď chceš počuť, že iba to pôjde rýchlejšie a žiadnu zmenu ani minimálnu nepocítiš, tak pokojne v tom zostaň. Píšem o 40 km/h, lebo s čipom to ide 40 km/h, tak ako to išlo bez neho 25 km/h. Pokiaľ je pre niekoho dôležité chodiť miesto 25 km/h po rovinke 30 km/h, tak dám užšie ráfky a užšie plášte a upedálujem to úplne bez problémov.
...a ešte malý poznatok ku odblokovaniu BOSCH - v dnešnej dobe internetu a youtube nie je problém si mrknut video, ako sa umiestnuje čip. V balení toho čipu je uplne všetko, potrebuješ max 5 možno 4 imbus, zhodíš len dolu kryt spodný plastový a vyberieš konektor, miesto toho dáš konektor z cipu a pôvodný konektor do čipu... je to také blbovzdorné. Do diagnostiky nezasahuješ, nové čipy nemajú problémy ani ak ich napojíš na origo diagnostiku.
26.06.2021 - 05:32:23
00
No dobre ja som si nedomyslal, len som chcel vedieť čo sa konkrétne bude ničiť, že či náhodou niečo vážne ako ložiska v motore alebo motor samotný. Reťaz, disky brzdy batéria to je myslím take bežne pri e biku a chipnuty sa samozrejme to bude o niečo rýchlejšie.
Otázka teraz znie, že čo je lepšie použiť ten systém badass box kde sa vlastne prekryje magnet, alebo speedbox. Ja osobne som zatiaľ za ten badassbox keďže tam sa nejde do motora len to blokuje ten magnet a tým pádom dáva iné signály do computera. Skus(te) mi povedať výhody/nevýhody jedného aj druhého ak je čas a ochota.
Každopádne ďakujem za všetky rady!
27.06.2021 - 12:35:30
00
KinDom77...ja poznám iba speedbox a zivotnosť všetkých komponentov na motore bude priamoúmerná zaťaženiu. Ak budeš mať viac najazdených km, tak budú i ložiská viac opotrebované. Motor je koncipovaný na to, aby fungoval otvorený. V konečnom dôsledku, ak potrebuješ mať motor otvorený a je pre teba prioritou vyššia rýchlosť, tak náklady na údržbu budú tie isté(ako pri neotvorenom motore), len prídu rýchlejšie. Nie je vôbec dôvod toto riešiť, lebo to nevyriešiš. Ani pretekári neriešia, či im vydržia komponenty tak isto, ako 80 starenke, čo chodí na bicykli len do obchodu. Všetko čo budeš používať intenzívnejšie, tak intenzívnejšie sa bude opotrebovávať. Ak by niekto tvrdil opak, tak vynašiel perpetuum mobile :-)
01.07.2021 - 08:45:04
00
keyboard_arrow_up