Posledni v cieli - Bouhanni,Geraint Thomas, Roglic a Demare :o
03.07.2021 - 18:05:21
00
Hazard napísal:
Neviem si predstaviť, že by ich zajtra nastúpilo okolo stovky :)

no ved a preco nie? ked raz nestihli podla pravdiel tak von a hotovo, nech pretekaju len ti co na to maju
tento rok ma na zeleny asi len matthews (ci jak sa pise). peto premie flakal aj minule roky, dosiel len tak do poctu pre body, a v spurtoch po tom pade akosi nestiha. tahat vsetkych len aby to bolo zaujimavejsie je take 'komercne'. to jak keby cojaviem niekomu chybalo na zeleny dres 60 bodov pred poslednou etapou, tak mu prihodime 40 nech to bude napinavejsie v parizi :D
03.07.2021 - 20:15:42
03
Tiež som toho názoru že ak sú raz stanovené pravidlá tak by sa mali dodržať. Síce by to platilo aj pre Sagana čo by zamrzelo ale myslím že každý limit poznal a mal sa podľa toho zariadiť. Sú to preteky a nie skupinový výjazd. Zároveň neviem čo si mám myslieť o organizátorovi ktorý si nestojí za vlastnými pravidlami.
03.07.2021 - 20:27:51
02
V telke povedali, ze dosli v limite :D viete to je ako zmena ceny je vyhradena...
03.07.2021 - 20:50:34
00
Na rtvs ze 5min pred limitom 🤷
03.07.2021 - 21:00:32
00
mitocross napísal:
82 pretekarov nestihlo vypocitany casovy limit, vratane PS, Cava ci Frumiho. Bol im prideleny cas posledneho v limite, tzn. ze asi pokracuju aj zajtra. Colbrelli a Matthews stihli.

Aký bol "vypočítaný časový limit"? Kde nájdem túto informáciu, že 82 pretekárov nestihlo dôjsť v limite?
03.07.2021 - 21:04:14
01
Laco1993 napísal:
Tiež som toho názoru že ak sú raz stanovené pravidlá tak by sa mali dodržať. Síce by to platilo aj pre Sagana čo by zamrzelo ale myslím že každý limit poznal a mal sa podľa toho zariadiť. Sú to preteky a nie skupinový výjazd. Zároveň neviem čo si mám myslieť o organizátorovi ktorý si nestojí za vlastnými pravidlami.

V prvom rade je to jedna z najvyznamnejsich a najsledovanejsich sportovych udalosti roka a odpisat v prvej tretine pretekov tak vela jazdcov a medzi nimi aj velke mena, ktore znamenaju sledovanost, by bolo z pohladu organizatora pilenie si konara pod sebou.
Cize skor sa dockame zmeny pravidiel (alebo ich ignorovania, co sa mi tiez nepaci), ako dnf/dsq pre polovicu pelotonu.

Edit: A este som zabudol dodat, ze Pogo moze odteraz jazdit so sampanskym v bidonoch :d:


Naposledy upravil ennio dňa 03.07.2021 - 21:30:38, celkovo upravené 1 krát.

03.07.2021 - 21:20:36
11
ennio napísal:
V prvom rade je to jedna z najvyznamnejsich a najsledovanejsich sportovych udalosti roka a odpisat v prvej tretine pretekov tak vela jazdcov a medzi nimi aj velke mena, ktore znamenaju sledovanost, by bolo z pohladu organizatora pilenie si konara pod sebou.
Cize skor sa dockame zmeny pravidiel (alebo ich ignorovania, co sa mi tiez nepaci), ako dnf/dsq pre polovicu pelotonu.


V prvom rade prišli skoro 3 minúty pred limitom (limit bol 37min a 32sek).

Prílohy:

E5Ygy4_WEAUu6cy.jpg
E5Ygy4_WEAUu6cy.jpg 170.73 KiB thumb_up0thumb_down

03.07.2021 - 21:30:00
21
Našla som toto:
https://www.cyklonews.sk/casovy-limit-na-tour-de-france/
03.07.2021 - 21:36:01
01
Ten limit ukazuje na letour.fr po dojazde prveho do ciela. Live Center sa zmeni na vysledky + odpocitava limit a ukazuje pocet jazdcov este na trati, priebezne sa to updatuje. Stream som nepozeral, takze ak prisli skutocne po tych 35:01 , tak su tie "priebezne" udaje na stranke nepresne. I stand corrected.
03.07.2021 - 21:44:48
00
ak chceli sledovanost mali si nechat amstronga a spol :)
03.07.2021 - 22:45:56
00
Pravidlá UCI pre cestné preteky, článok 2.6.032 Finishing deadline
The finishing deadline shal be set in the specific regulations for each race in accordance with the characteristics of stage.
In exceptional cases only, unpredictable and of force majeure, the commissaires panel may extend the finishing time limits after consultation with the organiser.

Pri týchto dedinských krčmových rečiach o TdF, ktoré tu väčšinou vedú ľudia, ktorí zistili, že existujú preteky na ceste a TdF až keď začal vyhrávať Sagan a čo sú v prípade potreby kovaní epidemiológovia a infektológovia, bol jediný správny príspevok od ennio.

Nie je v záujme organizátora vylúčiť polovicu balíka počas prvého týždňa pretekov. Nie je to ani v záujme teamov, pretože by sa ich pretekári neobjavovali na obrazovkách a ich sponzori by neboli ukojení... Nie je to ani v záujme nás fanúšikov a divákov, pretože čo by to boli za preteky, keby sa na štart postavilo 80 pretekárov. Žiadne úniky, manifestačná jazda až do posledného stúpania a desím sa toho, že v utorok by šprintovali o prvé miesto dva-traja päťdesiat kilový vrchári. To už radšej budem pozerať na preteky žien....
03.07.2021 - 22:46:17
05
cize podla teba, ked sa pol pelotonu vyprdne na to dojst v limite, tak to je ten vynimocny nepredvidatelny pripad alebo vyssia moc? :) to sa robi v kazdej horskej etape, to nie je nic vynimocne. akurat vacsinou im to vyjde v limite
za nieco vynimocne alebo nepredvidatelne povazujem napr ze by ich odpilil prejazd vlaku a koli tomu nestihli atd. pripadne nejaka prirodna vec, jak sa zlialo napr to bahno z kopca onehda...
mna by zas nebavilo pozerat preteky kde to nakoniec dopadne po cieli tak, ako si organizator zmysli. celu etapu by si kukal ako sa cely team snazi odparat sprinterov a makaju aby sprinteri nestihli limit a v cieli im organizator povie: no viete, sponzor povedal ze ich mame pustit tak ich nevyhodime..., znicili ste sa uplne zbytocne
mozno tentokrat aj stihli ten limit, to je jedno, ale urcite uz boli etapy ked sa limit nestihol a pustila sa hodne velka skupina dalej. domestici si odpocinuli, povyhravali potom dake etapy, potiahli lidrov atd... ovplyvnili hodne dalsi priebeh
04.07.2021 - 01:03:19
03
JoKo napísal:
Pravidlá UCI pre cestné preteky, článok 2.6.032 Finishing deadline
The finishing deadline shal be set in the specific regulations for each race in accordance with the characteristics of stage.
In exceptional cases only, unpredictable and of force majeure, the commissaires panel may extend the finishing time limits after consultation with the organiser.

Pri týchto dedinských krčmových rečiach o TdF, ktoré tu väčšinou vedú ľudia, ktorí zistili, že existujú preteky na ceste a TdF až keď začal vyhrávať Sagan a čo sú v prípade potreby kovaní epidemiológovia a infektológovia, bol jediný správny príspevok od ennio.

Nie je v záujme organizátora vylúčiť polovicu balíka počas prvého týždňa pretekov. Nie je to ani v záujme teamov, pretože by sa ich pretekári neobjavovali na obrazovkách a ich sponzori by neboli ukojení... Nie je to ani v záujme nás fanúšikov a divákov, pretože čo by to boli za preteky, keby sa na štart postavilo 80 pretekárov. Žiadne úniky, manifestačná jazda až do posledného stúpania a desím sa toho, že v utorok by šprintovali o prvé miesto dva-traja päťdesiat kilový vrchári. To už radšej budem pozerať na preteky žien....

Tú svoju citáciu z pravidiel si IMHO "trochu" vytrhol z kontextu a uviedol ju neúplnú. To čo si uviedol je výklad časového limitu, ktorý môže nastať v nepredvídateľných situáciách. Inak platí nasledovné (pozri môj odkaz vyššie):
Všetko závisí od času víťaza. Časový limit je potom určitý zlomok z tohto času, vyjadruje sa v percentách. Nie každá etapa má rovnaký časový limit. Ťažšie horské etapy ponúkajú všeobecne väčší časový limit ako rýchle rovinaté trasy. Zároveň pri rovnakých typoch etáp sa časový limit môže zmeniť na základe priemernej rýchlosti víťaza.
Časový limit na Tour de France je počítaný ako čas víťaza etapy plus následný podiel jeho času:
Rovinaté etapy (koeficient 1)
4%, ak je priemerná rýchlosť víťaza menšia alebo rovná 36 km/h;
5% medzi 36 km/h a 38 km/h;
6% medzi 38 km/h a 40 km/h;
7% medzi 40 km/h a 42 km/h;
8% medzi 42 km/h a 44 km/h;
9% medzi 44 km/h a 46 km/h;
10% medzi 46 km h a 48 km/h;
11% medzi 48 km h a 50 km/h;
12% nad 50 km/h.
Zvlnené etapy (koeficient 2)
6%, ak je priemerná rýchlosť víťaza menšia alebo rovná 35 km/h;
7% medzi 35 km/h a 36 km/h;
8% medzi 36 km/h a 37 km/h;
9% medzi 37 km/h a 38 km/h;
10% medzi 38 km/h a 39 km/h;
11% medzi 39 km/h a 40 km/h;
12% medzi 40 km/h a 41 km/h;
13% medzi 41 km/h a 42 km/h;
14% medzi 42 km/h a 43 km/h;
15% medzi 43 km/h a 44 km/h;
16% medzi 44 km/h a 45 km/h;
17% medzi 45 km/h a 46 km/h;
18% nad 46 km/h.
Kopcovité etapy (koeficient 3)
10%, ak je priemerná rýchlosť víťaza menšia alebo rovná 35 km h;
11% medzi 35 km/h a 36 km/ h;
12% medzi 36 km/h a 37 km/h;
13% medzi 37 km/h a 38 km/h;
14% medzi 38 km/h a 39 km/h;
15% medzi 39 km/h a 40 km/h;
16% medzi 40 km/h a 41 km/h;
17% medzi 41 km/h a 42 km/h;
18% medzi 42 km/h a 43 km/h;
19% medzi 43 km/h a 44 km/h;
20% nad 44 km/h.
Horské etapy (koeficient 4)
10%, ak je priemerná rýchlosť menšia alebo rovná 35 km/h;
11% medzi 35 km/h a 36 km/h;
12% medzi 36 km/h a 37 km/h;
13% medzi 37 km/h a 38 km/h;
14% medzi 38 km/h a 39 km/h;
15% medzi 39 km/h a 40 km/h;
16% medzi 40 km/h a 41 km/h;
17% medzi 41 km/h a 42 km/h;
18% medzi 42 km/h a 43 km/h;
19% medzi 43 km/h a 44 km/h;
20% nad 44 km/h.
Krátke náročné etapy, menej ako 128 km (koeficient 5)
10%, ak je priemerná rýchlosť menšia alebo rovná 29 km/h;
11% medzi 29 km/h a 30 km/h;
12% medzi 30 km/h a 31 km/h;
13% medzi 31 km/h a 32 km/h;
14% medzi 32 km/h a 33 km/h;
15% medzi 33 km/h a 34 km/h;
16% medzi 34 km/h a 35 km/h;
17% medzi 35 km/h a 36 km/h;
18% nad 36 km/h.
Individuálna časovka (koeficient 6)
25% z času víťaza pri každej rýchlosti
04.07.2021 - 08:12:40
01
Ale keď príde veľká skupina po limite, tak sú tieto tabuľky naprt, lebo sa trošku prizmuria oči :) ...
04.07.2021 - 09:12:42
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up