allyx28 napísal:
Akurat som v banke viete mi poslať nejaké údaje o tej transakcii?

Možno mimo , ale ak si platil kreditkou a dal číslo účtu kreditky tak aby to pristálo na tvojom účte musíš dať VS.
29.06.2021 - 14:52:32
00
dees napísal:
...


Ked sa jedná o refundaciu v prospech karty, tak cisla tych uctov su uplne irelevantne. Ako aj dátum refundacii. Kedze sa nejadná o bezny prevod, nehladame prijatú platbu, nakacame na ziadnu sms-ku (aj ked máme nastavené notifikácie na vsetky pohyby - tusim, len Transferwise posle push-noti), ale kontrolujeme povodnu tranzakciu.Sú mozné 2 scenáre: bud pri pôvodnej transakcii sa objavi aj záporná polozka (s rovnakym dátumom), tym pádom plus a minus je nula, alebo tá povodna tranzakcia sa zmizne. Pri kreditkach plati samozrejme druhe riesenie, kedze banka nemoze povazovat chargack za debetnú operáciu.
29.06.2021 - 16:31:08
00
Dostal som oznámenie .... dodávateľ nám práve oznámil, že Vami objednaný produkt XY je nedostupný a nepoznáme dátum jeho budúceho naskladnenia
Do úvahy nám teraz pripadá viacero možností riešenia vzniknutého problému:
1. Vyberiete si iný tovar z našej ponuky: https://www.mtbiker.sk/shop/oblecenie ...............
2. Objednávku Vám zašleme bez chýbajúceho tovaru.
3. Objednávku Vám stornujeme
aj by som uvítal možnosť 4) ... niečo v zmysle ... všetky dostupné položky vám zasielame a tovar XY po naskladnení do 30 dní vám pošleme na naše náklady, alebo po uvedenej dobe bude objednávka naň stornovaná
29.06.2021 - 16:52:16
00
seifi máme aj hlášku ak je info, že tovar príde v určitom časovom horizonte - mesiac - dva, pri oblečku sú ale sezóny a väčšina kolekcie sa medziročne mení a ak sa vypredá, tak ďalšie kolo naskladnenia je spravidla na budúcu sezónu (pokiaľ produkt prechádza). Bohužiaľ, aktuálne takýchto mailov posielame viac ako je zdravé, prečo je tomu tak je už ale obohraná platňa :-(
29.06.2021 - 18:27:14
01
Boo_boo Myslím si, že tej sezónnosti je pri viacerých druhoch tovarov, nielen pri oblečku. A ešte k tomu tovaru XY :) ... píšete, že tovar nie je, ale tovar je stále vystavený v e-shope k dodaniu 1ks do 5 dní ... https://www.mtbiker.sk/shop/oblecenie-a-tretry/bundy-a-vesty/vesty/sportful-apex-gore-windstopper-race-vesta-fluo-zelena-cierna.html . Neviem, aký význam je ho aj zakladať do WS ...to bude stále dostupný aj keď ho niet ? Otázka ... kedy ho objednávať opätovne ?

    29.06.2021 - 22:44:08
    00
    seifi spomenul som oblečko skrz Tvoj prípad ako vzor - na to to najlepšie sedí, samozrejme aplikovateľné aj na iné kategórie. To, že sa niečo nedohľadá u dodávateľa znamená nasledovný postup - niekto to nedohľadá, my dostaneme echo a posúvame zákazníkovi. dodávateľ by si to mal vyhodiť z feedu a následne sa to prenesie v importe dát k nám. Konkrétne Sportful sa nám aktualizuje 1x denne, takže áno, môže sa stať, že produkt, ktorý nám dodávateľ nahlásil ako nedostupný ešte bude deň svietiť ako do XY dní. Resp. ak je dodávateľ lajdák aj dlhšie....
    29.06.2021 - 23:23:03
    00
    Nie je pri spicoch force (ktore mam aj v objednavke), zly prepoj na inu dlzku? Konkretne pri 292mm tam skace "skladom > 50 ks" a "do 3 dni 1 ks" a v objednavke pise "cakame na tovar od dodavatela" aj ked svieti >50ks skladom.

    01.07.2021 - 15:57:29
    00
    picco ano, vyzera ze tam je s tou dlzkou problem a musi sa preobjednat. Posuvam na support na riesenie. Ak by si to potreboval na zajtra, 290 alebo 294 mm nebude dobre? Pripadne ine spice?
    01.07.2021 - 16:08:08
    10
    Pozeral som aj ine ale v danych dlzkach ich nebolo dost. Nevie sa priblizne kedy by mohli byt? Dik.
    Uz aj prisiel mail zo supportu.
    01.07.2021 - 16:31:32
    00
    Nema to ziadny dodavatel ani vyrobca skladom, takze to zial bude na dlho. Odporucam vybrat inu dlzku alebo ine spice.

    Edit: nakoniec vyzera, ze by mohli byt zajtra v BA, takze nemusis vyberat ine. Diky za odhalenie problemu, mali sme zle naskladnenu tuto velkost a preto to vyrobilo tento problem.
    01.07.2021 - 16:38:10
    10
    Super, tato sprava velmi potesila, uz aj objednavka zmenila stav. Hned tam po obdrzani SMS niekoho posielam aby to vyzdvihli. Diky este raz.
    01.07.2021 - 17:13:31
    01
    neplánujete zmeniť kuriérsku spoločnosť ktorá doručuje balíky? lebo vďaka dementnej SPS sa k balíku čo mi mal byť doručený včera dostanem tak o týždeň :swear:
    09.07.2021 - 08:50:15
    00
    Plánujeme v blízkej dobe čo sa týka kuriérov aj možnosť vybrať inú firmu. Realisticky koncom leta.
    09.07.2021 - 10:57:13
    03
    Prepacte neviem kam to zaradit tak sa spytam tu bude aj tento rok bike academy co bola aj minuly rok? Dik
    09.07.2021 - 21:41:49
    00
    Dalo by sa prosim nastavit v systeme aby zaslala pred stornovanim nevyzdvihnutej objednavky nejaky dotaz v style prajete si objednavku este podrzat ci ju mozeme strnovat.
    Dnes som sa konecne dostal do Ba obchodu (4 pokus) z mojich troch objednavok tam este jedna nebola ( caka na tovar) druha bola uz zaslana spat a jednu som si slavnostne vyzdvihol. Ako som zistil ta stornovana bola stornovana zrejme vcera (8mi den). Nebola by tam uz ani ta prva, ale na stastie mi napadlo poslat poziadavku aby mi ju podrzali bolo to uz tiez bolo viac ako tyzden.
    Princip osobneho vyzdvihnutia myslim spociva v tom, ze sa zastavim na predajni, ked mam cestu okolo. Ak mam ist specialne kvoli tomu do BA tak ma to vyde drahsie ako kurierom. A na biku mam cas na tak dlhy vyjazd tak 1 do tyzdna 3hod (80km), ked mi raz do toho priode burka ako minule, je objednavka fuc.

    Neviem ako ostatni ale ja neobjednavam veci lebo vas chcem pocvicit, pobjenavam ich leobo ich chem kupit. Myslim, ze to nie je dobre ani pre jednu stranu, ak sa objednavky vracaju nevyzdvihnute.

    PS: zrusenu objednavku som urobil znovu :headbang:
    09.07.2021 - 22:08:03
    00
    keyboard_arrow_up