dobi235 napísal:
neplánujete zmeniť kuriérsku spoločnosť ktorá doručuje balíky? lebo vďaka dementnej SPS sa k balíku čo mi mal byť doručený včera dostanem tak o týždeň :swear:


Len pre zaujimavost SPS je jediny kurier na ktoreho je u mna spolah. Ale kym som byval v BA bola SPS katastrofa.
09.07.2021 - 22:09:35
00
je v záujme predajcu predať, ale neskúsil si na výdajne miesto zavolať a požiadať o predĺženie - a je taká možnosť ? ja mám len obavy, či takýmto servisom nezvyšujeme u predajcu náklady, a tým aj ceny; resp. nech si spoplatnia predlženie skladovania u záujemcu štandardnú dobu predĺžiť
09.07.2021 - 22:21:19
00
dobi235 SPS nie je dementná :) niekto konkrétny zlyhal u tvojej zasielky; ja som s SPS spokojný; ako píše Kenai, zmenil adresu a zmenila sa aj kvalita; však si zober a porovnaj aké sú výstupy v závislosti od ľuďoch na vašej firme ... to je také paušalizovanie ako za socíka, majster u robotníckej triedy bol hneď prvým dňom k...
09.07.2021 - 22:28:36
01
Mne vozi do Rajca SPS kamos, tak ja mu obcas rano zavolam aby mi to doviezol do prace namiesto domov, lebo do firmy chodi tak ci tak s tovarom. Takze ja mam SPS nadstandard sluzby 😁
09.07.2021 - 22:33:16
01
dees napísal:
je v záujme predajcu predať, ale neskúsil si na výdajne miesto zavolať a požiadať o predĺženie - a je taká možnosť ? ja mám len obavy, či takýmto servisom nezvyšujeme u predajcu náklady, a tým aj ceny; resp. nech si spoplatnia predlženie skladovania u záujemcu štandardnú dobu predĺžiť


Aby som to spresnil. Ak uz tam zasielka 7 dni stoji a pride mail na ktory nikto nezareaguje, tak sa u predajcu nijak naklady nezvysia. Ak by sa na zaklade tohto mailu u nejakeho percenta objednavok (len frakcia co ide na osobne vyzdvihnutie a len frakcia z nich je po 7 dnoch este aktualna) predlzilo skladovanie, je to vzdy lepsie predat po viac ako 7 dnoch nez stornovat, posielat spat a nasledne znova na zaklade dalsej objednvky balit a pripravovat na vyzdvihnutie pre toho isteho cloveka.

Prvu objednavku som dal vediet ze si ju prosim podrzat, preto tam este bola. Druhu som neustrazil termin, veril som ze tam este bude. Uslo mi to o den. Ide mi hlave o tu notifikaciu, Aby sa nestalo ze zakaznik pride vyzdvihnut nieco co toam uz nie je. To je zle pre vsetkych. Aktuaolne nechodi ani notifikacia o stornovani. Aspon mne neprisla.


Naposledy upravil Kenai dňa 09.07.2021 - 22:43:38, celkovo upravené 1 krát.

09.07.2021 - 22:37:55
00
Hmm a ja sa bojim ze ked to nevyzdvihnem v ten den co to pride ze mi to na dalsi uz poslu naspat 😄
09.07.2021 - 22:39:25
00
Tak, taku mieru paranoje nastasie este nemam.
09.07.2021 - 22:46:40
00
To nie je paranoja, ja by som v dnesnej dobe urcite nikomu 7 dni tovar v regale nedrzal.

Btw tento kotuc mi vyhodil filter ako 6dierovy
https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/brzdy/brzdove-kotuce/bbb-bbs-121-centerstop-140mm.html
09.07.2021 - 22:50:10
00
To nie je odlozeny tovar, to je objednavka z eshopu. ak ju posles akymkolvek sposobom a dotycny si ju nevyzdvihne nie len ze sa k tebe nevrati skor ako za 7 dni ale este ta to aj bude stat peniaze. Osobne vyzdvihnutie na predajni je pre obchodnika najlacnejsie najednoduchsie, najrychlejsie ako moze tovar objednany z eshou dorucit zakaznikovy.

Ale ak na tom trvas mozeme sa skusit s cervom dohodnut, ze tebe bude drzat obchod objednavky den a mne 7+tych tovjich 6 a budeme obaja spokojny. :lol:
09.07.2021 - 22:56:36
00
Ja ti len vravim ze mozes byt velmi rad ze to drzia vobec tych 7. Ja by som to po 2 poslal nazad lebo na to uz moze davno cakat niekto dalsi co ma cestu okolo a zoberie si to hned.
09.07.2021 - 22:59:34
00
Tak to som velmi rad, ze to nie je tovj shop.
09.07.2021 - 23:01:25
01
Tiez ma prekvapilo (chybalo mi), ze v sms o doruceni/vyzdvihnuti nie je info o datume dokedy. Nastastie moje 0-3ci4 dni boli v limite. Staci pridat toto info do sms/mailu ci kam vsade sa to posiela a budu 'vsetci' spokojni.
09.07.2021 - 23:04:12
01
Ano pridat info, ale hlavne aby prisiel mail, alebo SMS o stornovani. Alebo este lesie, ze bude stornovana do 24hod napr. Ja viem, ze svojpravny clovek si vie ustrazit datumy v kalendari, ale uz sme tak nauceny, ze sa nam vsetko samo pripomina. A ked uz ten system vie, ze to ma stornovat, urcite by bol taky laskavy, ze by vedel aj poslat o tom informaciu. Idealne tak aby sa clovek stihol este zariadit. Nejde o zivot, ale potesilo by. Mam dokonca silny pocit ze stornovana objednavka bola este pred mojou navsetvou v obchode v systeme v statuse pripravena na vyzdvihnutie. Az po tom, co sa nenasla sa stala stornovanou. Myslim si, ze by som si sede pole mediz objednavkami vsimol, ked som pred odchodm z domu pozeral stav, kvoli tej co caka na tovar od dodavatela. Nic stornovane som si tam nevsimol, ale nejdem sa hadat.
09.07.2021 - 23:07:21
00
A ja si myslim, ze niekto zase len prudi. Posledne som si objednavku vyzdvihol posledny mozny den a bola tam a vedel som, ze je poseldny a dokonca tam bola info ze ak nestiham mam pisat mail, verim ze ti to radi pozdrzia dalsich 7 dni, lebo nie su scarinko
10.07.2021 - 07:06:13
00
Ako si vedel, ze je posledny den? Prislo nieco po X dnoch?
Zopakujem sa, pridat info 'dokedy' do sms o doruceni na pobocku by nemal byt problem.
A teda to je navrh na zlepssenie, jednoduchy, ja neprudim:)
10.07.2021 - 07:57:40
01
keyboard_arrow_up