je v záujme predajcu predať, ale neskúsil si na výdajne miesto zavolať a požiadať o predĺženie - a je taká možnosť ? ja mám len obavy, či takýmto servisom nezvyšujeme u predajcu náklady, a tým aj ceny; resp. nech si spoplatnia predlženie skladovania u záujemcu štandardnú dobu predĺžiť
Aby som to spresnil. Ak uz tam zasielka 7 dni stoji a pride mail na ktory nikto nezareaguje, tak sa u predajcu nijak naklady nezvysia. Ak by sa na zaklade tohto mailu u nejakeho percenta objednavok (len frakcia co ide na osobne vyzdvihnutie a len frakcia z nich je po 7 dnoch este aktualna) predlzilo skladovanie, je to vzdy lepsie predat po viac ako 7 dnoch nez stornovat, posielat spat a nasledne znova na zaklade dalsej objednvky balit a pripravovat na vyzdvihnutie pre toho isteho cloveka.
Prvu objednavku som dal vediet ze si ju prosim podrzat, preto tam este bola. Druhu som neustrazil termin, veril som ze tam este bude. Uslo mi to o den.
Ide mi hlave o tu notifikaciu, Aby sa nestalo ze zakaznik pride vyzdvihnut nieco co toam uz nie je. To je zle pre vsetkych.
Aktuaolne nechodi ani notifikacia o stornovani. Aspon mne neprisla.