Mňa Garmin potešil, chcel som na 235 vymenit baterku a vymena sa deje tak ze daju nove hodinky s doplatkom,tak som.mal 245 model za 150 eur
09.07.2021 - 09:09:34
02
Rachela pozrel som tie Garminy, žiaľ tá vodeodolnosť ma odrádza.

Ďakujem za tipy, skúsim si nad to sadnúť.
15.07.2021 - 12:11:55
00
https://www.vivantis.sk/hodinky/ambit-3-peak-black.html?gclid=Cj0KCQjwub-HBhCyARIsAPctr7xV8w0FUw8B3kW2ZJA8YwJiWCfG_oNnZtIPcjEAA1VgSp0jkSDl-pMaAlRDEALw_wcB

Tieto tu máme viacerí, Imroman má ešte starší model a za seba hovorím absolútna spokojnosť. Je to starší model.
15.07.2021 - 16:33:01
00
Suunto hr baro Spartan ma momentalne vytacaju do bezvedomia v bazéne. Raz vyratqju dĺžku bazénu ako 25m,raz ako 100m,je úplne jedno co im preddefinujem.ako sa vyspia tak to rátajú
15.07.2021 - 19:09:11
00
Aj moje polarky sa v bazéne či voľnej vode trápia
15.07.2021 - 19:35:21
00
V bazene mozu hodinky blbnut ak casto menis styly,alebo s rukou urobis iny pohyb,mozu vtedy skor otocit dlzku. Raz som plaval so znamym,on odplaval asi 60% mojho,casto odpocival,vykecaval sa a ked som pozrel,fenixy 6 asi to mal mu ukazali o 600m viac ako mne. Vo volnej vode je to plus minus na 300m dlzke jazera niekedy aj 50m odchýlka,hlavne ked pomalsie plavam. Pouzivan Instincty
15.07.2021 - 22:24:30
00
Ja idem čisto prsia, to ci sa na konci odrazím ale o nie je fakt o spontánnost8. No na to co všetko tie suunta dokážu merať ako počet záberov a podobne je základný údaj ako vzdialenosť total mimo
16.07.2021 - 17:42:40
00
Chcem sa spýtať, ako sa riešia veci v rámci záruky ak by boli Garmin hodinky kupované mimo SK v rámci EU?

Má tu niekto aj reálnu skúsenosť?
21.07.2021 - 13:33:16
00
Servisné stredisko GARMIN Adresa pre zasielanie produktov: CONAN s.r.o. ADRESA: Murgašova 18, 010 01 Žilina TELEFÓN: +421 41 700 2900, 0800 135 000 E-MAIL: ...
E-MAIL: servis@garmin.sk
tuná skús sa popýtať
21.07.2021 - 13:41:10
01
Servis v Žiline tá pošle do pecka s tým že to nie je slovenská distribúcia
21.07.2021 - 13:59:20
01
Dík, ešteže sme v EÚ
21.07.2021 - 14:01:26
00
Mal by si to reklamovať u predávajúceho.
21.07.2021 - 14:11:03
00
Jasné, ešte problém nemám len sa rozhodujem odkiaľ ich kúpiť. Napr. na bike24 píšu že sa problémy riešia cez nich.
21.07.2021 - 14:18:07
01
yozeffb aj man to zaujima, 6x pro je za fajn cenu na bike24
21.07.2021 - 15:11:20
00
Určite je to ako píše dzulio.
Ja som kupoval 1030 cez bike-discount v 03/2019.
Po pol roku som mal modré okraje displeja - blue halo.
Z Connanu som dostal odpoveď, že pokiaľ to nie je SK distribúcia, tak reklamácia ide cez pôvodného predajcu. Oni mi ponúkli iba predaj nového kusa s nejakou výraznejšou zľavou, už neviem koľko... (namiesto jasnej reklamácie 🤣).
Čiže 2 x (opakovane aj na vymenom kuse po roku opäť blue halo) som to riešil s bike-discount, prvý raz som dostal celkom nový kus a druhý krát repas displeja na pôvodnom 1030...
Teraz už mám displej z dobrej série, tak hádam bude pokoj...
Akurát vždy som platil poštové, lebo bike-discount nemá pre Slovensko zaslanie uznaného reklamovaneho tovaru cez repair label (späť to išlo na ich triko vždy).
21.07.2021 - 16:23:31
00
keyboard_arrow_up