scarinko ano, validna poznamka, posunul som tie limity trocha vyssie, boli nastavovane dost davno ked sme mali uplne ine skladove zasoby a skladbu tovaru.
Gusto0 rozumiem, vracanie penazi mame systemovo zvladnute dobre, nemoze sa stat ze by zostal nejaky preplatok stat (musi sa bud vratit alebo vytvorit kupon). Ale rozumiem aj tvojmu use case, spravime specialnu notifikaciu pre objednavky s platbou vopred, ktore su uz kompletne expedovatelne ale stale cakaju na platbu. Zatial ale treba pozerat do zakaznickej sekcie, ked tam pri tovare svieti ze je rezervovany v sklade tak to znamena, ze ho mame prijaty na sklad a moze sa odosielat. Ak svietia vsetky tovary ako rezervovane tak objednavka sa moze zabalit a ist.
Co sa tyka chyb v popisoch - prosim nahlasujte. Nikto nema nic v pazi, niekedy trva kym sa k tomu dostanu a niekedy je tazke ziskat popis od dodavatela, ale venuju sa tomu viaceri ludia full-time.