O tom Tvojom berlingu, taku krabicu som pozeral, sa mozno dakedy pridem porozpravat, s flaskou vinka. 🥂 Zatial to neponahla.
12.08.2021 - 23:16:16
00
Sak mozes sa ist na tom aj previezt naco zbytocne kecat. :)
12.08.2021 - 23:23:22
10
Ja to mam na mondeu 2015. Mozem si nastavit vibrovanie volantom, zasahovanie do riadenia, kombinaciu alebo uplne vypnutie. Vibrovanie mam zapnute stale. Dobra funkcia, funguje dost spolahlivo a vie rozoznavat vacsinu ciar. + ma upozornenie na unavu podla reakcie na prekrocenie ciary.

Vracanie do pruhu je druha vec, to funguje ozaj zvlastne. Vobec nezasahuje do riadenia az kym sa nedostanem k ciare. Ked ju prejdem agresivne ma hodi nazad. Ale ked pridem pod malym uhlom (napr rezanie miernej zakruty) tak ma na nu nalepi a drzi. Tak musim bojovat aby som siel nazad do pruhu.

Ked som skusal na prazdnej ceste, co sa stane, ked nebudem reagovat, tak lineassist ma odpinkal od ciary ale v takom uhle, ze druhu ciaru uz nevedel zvladnut a tak sa namiesto nejakej nudzovej reakcie proste vypol a ciaru uplne odignoroval. Zaspat na dialnici, tak ma posle v ostrom uhle mimo cesty.

S/S mam tiez vypnuty. Uzasna vec hlavne pri dialnicnom jazdeni.
13.08.2021 - 06:50:58
00
ja jazdim s full asistentmi a pochvalujem si, aktivne drzanie pruhu je pri Hyundai/KIA dokonca menej agresivne ako u VAG aut na MAX setupe a pekne drzi auto medzi ciarami, t.j. nehadze auto od ciary k ciare, vo VAG autach mi to trha volant z ruky, ale je to vec zvyku, po 500km vo VAG mi zase pride v Hyundai/KIA asistent prilis mäkky, vypinam to iba na klukatych cestach kde obcas rezem jemne zakruty a ta pasivna cast asistentov mi v aute kikirika..

S/S je uz ina kava, to uz mam nacviceny pohyb rukou po nastartovani a davam si na to velky pozor hlavne po dialnicnom jazdeni, kedze jazdim turbo benziny, ale v novych modeloch, ba aj po faceliftoch, zacinaju beteri to tlacidlo coraz viac skryvat (napr. i30)
13.08.2021 - 07:35:29
01
Co je VAG auto? VAGinaq?

Prílohy:

236194084_5203586806327444_4328792703708673780_n.jpg
236194084_5203586806327444_4328792703708673780_n.jpg 193.56 KiB thumb_up0thumb_down

13.08.2021 - 07:48:34
01
Volkswagen Aktiengesellschaft
13.08.2021 - 08:00:21
10
Dudo cize ano, mal si pravdu s obrazkom :-D
13.08.2021 - 09:54:48
01
Mam na passate 2015 line assist aj adaptivny tempomat. Na dlhe dialnicne presuny si to neviem vynachvalit, clovek sa citi menej unavene.

Ked potom presedlam na sluzobnu fabiu tak mi to chyba - hovorime ale iba o dialnici.
V meste to tusim ani nefunguje - resp ide to od nejakej rychlosti 55 alebo tak
13.08.2021 - 11:05:38
00
Ďakujem všetkým za info, odsledujem si ako sa to správa.
13.08.2021 - 11:39:16
00
Cykloturista napísal:
Cize to funguje/reaguje hlavne vtedy ak som nedal smerovku? Teda ak system zisti ze som dal smerovku, teda asi sa snazim odbocit alebo predbiehat, a vtedy ma nekontroluje?

Zase system dodrziavania vzdialenosti by som chcel, uz sa mi stalo ze som lentak tak zabrzdil ked sa vodic predomnou zrazu bez upozornenia zastavil ze bude odbocovat.


pozor na jednu vec. protikolizny system a system dodrziavania vzdialenosti nebyva jedno a to iste (hoci to funguje na jednom radare). VW za adaptivny tempomat chce priplatky hoci teoreticky ak mas protikolizny tak mas vsetko okrem packy alebo tlacidla na volante...

protikolizny len sleduje ako rychlo sa blizis k prekazke a ked vyhodnoti ze ju mozes trafit tak ti bud uberie plyn (nova generacia) a/alebo da plne brzdy. celkom je to sranda ked mas vypocitane predbiehanie na okreskach, pol autom si uz v lavom pruhu a to hovado ti naplno zabrzdi:)

niektore ako VW ignoruju pevne prekazky a v starsich verziach aj chodcov/cyklistov.
13.08.2021 - 21:59:19
00
S protikoliznym systémom sa treba naučiť jazdiť, lebo keď sa pri predbiehani lepis niekomu na zadok, jeho reakcia je logická.

Niektorým autám funguje asistent jazdy v pruhu už od 0km/h, keď majú asistenta jazdy v kolóne. Na passate sme skúšali aj emergency assist. Keď vodič nereaguje, auto začne vydávať zvukový signál, potom brzdami kope (celkom silno), až nakoniec začne spomalovat až do zastavenia, pričom ostatných upozorni vystraznymi svetlami, že sa čosi deje. Určite to ma aj kopa iných áut a podla mňa veľmi užitočná funkcia. Na mojom aute to raz zapipa a potom ma pošle do priekopy :D Samozrejme je podmienkou front assist, lane assist a neviem či aj asistent mŕtveho uhla nemusí byť.
14.08.2021 - 00:45:00
00
Kto maže, ten jede. Mám nové rampičky, tak sa chcem pochváliť :)
A ozaj, začína mi nejako cvrlikať motor, mám sa začať báť?

Prílohy:

IMG_20210814_132210_edit_2422540769738682.jpg
IMG_20210814_132210_edit_2422540769738682.jpg 625.39 KiB thumb_up0thumb_down

14.08.2021 - 14:31:32
00
ak cvrlikanie zmizne pri zoslapnutej spojke, hadal by som spojkove lozisko
inak kladky
14.08.2021 - 15:42:51
01
zihadlo 5 napísal:
to ide obuť na toho tranzita, v ktorom ich vezie :D

ten tranzit je konečne obutý 😏 asistenty to nema 😕

Prílohy:

IMG_20210809_160712.jpg
IMG_20210809_160712.jpg 853.57 KiB thumb_up2thumb_down

14.08.2021 - 21:23:29
08
misoR napísal:
S protikoliznym systémom sa treba naučiť jazdiť, lebo keď sa pri predbiehani lepis niekomu na zadok, jeho reakcia je logická.
.

Nie celkom. Ak si 10cm od niekoho zadku protikolizny ta necha na pokoji. Ak si 10m a priblizujes sa vacsim zrychlenim (hrozi kolizia) zasiahne a k tym 10cm sa mozno nedostanes. Samotna vzdialnost ho zaujima len v kombinacii so zrychlenim k pohybujucemu sa objektu v rovnako smere (zakladny vw protikolizny ignoruje stojace objekty a oproti iduce objekty)
14.08.2021 - 21:35:24
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up