ivast je to zoradene podla nasej standardnej ceny. Vernostne zlavy sa pocitaju na tovare dodatocne, po zoradeni, a je tak mozne, ze to pokazi poradie (kedze tie vernostne zlavy nie su rovnake pri vsetkych produktoch). Vieme o tom, uz sme to tu rozoberali, na to aka je to "drobnost" to nie je technicky az tak lahke opravit, ale dostaneme sa k tomu.
02.08.2021 - 10:56:18
00
Ahojte. Dali by sa do eshopu spravit per property linky? Objednaval som pedale, chalan chcel modre, ale link otvoril defaultnu farbu - cervenu. A teda som objednal hovadinu.
13.08.2021 - 08:48:17
00
nakupny_maniak napísal:
Super by bolo pridať niekde k objednávke.
Či už sekcia reklamácie alebo otázky, možnosť nahratia fotiek.

Nádherný nový bajk má jednu chybičku, má asymetricky vypletené zadné koleso (dobre docentrované).
Má pevnú os 12x148, takže upnutím to nemôže byť spôsobené a nemám pravítko aby som zmeral o koľko mm je to posunuté ale okolo 10mm to bude na stranu. Nebude možné namontovať širšie plášte :( .

Ako by sa to dalo vyriešiť?
Nebudem ho kvôli tomu posielať nazad.

Ak to nechces reklamovat, tak v servise ti to budu vediet spravit . Staci len uvolnit jednu stranu vypletu, druhu dotiahnut a docentrovat... cena by mohla byt niekde okolo 15 euro .
13.08.2021 - 09:19:31
00
nakupny_maniak toto sme nejak prehliadli na fore. Bolo by dobre to doniest do servisu, nech pozru ci to je vypletom (lebo 10 mm je dost, to znie ako keby boli na jednej strane kratsie spice) alebo ci je ten posun na urovni naboja (mozno chybne dropouty alebo co). A k otazke fotiek - momentalne sa daju zaslat emailom na objednavky@mtbiker.sk, ale je to dobra pripomienka a dorobime moznost uploadu fotiek pri vytvarani vratky/reklamacie.
13.08.2021 - 10:23:14
00
Zda sa ze uz nie je mozne hodnotit produkty, ktore som zakupil v inom obchode alebo v predajni pri kase (nefigurujem v zozname kupujucich na produkt v mtbiker shop) Osobne povazujem tuto zmenu v hodnoteniach za nestastnu. ani zdaleka nenakupujem vsetko cez mtbiker, mnohokrat dostanem inde lepsiu cenu alebo maju tovar co je v mtbiker vypredany. Nasledne mtbiker komunita pride o hodnotenie produktu len pre to, ze som produkt kupil inde. Aj tak velmi malo ludi pise seriozne hodnotenia a teraz ich bude este menej. Da sa to vratit spat ako to bolo, alebo napisem hodnotenie v andlictine na bike24 resp kde prave nakupim?
13.08.2021 - 13:35:22
00
Je to tak, umoznujeme hodnotit len produkty zakupene v MTBIKER shope. Sledujeme tym zvysenie hodnovernosti recenzii, kedze len tak vieme zarucit ze zakaznik hodnoti ten spravny produkt a ze ho aj realne kupil a jeho hodnotenie nie je tendencne a zalozene len na sympatii ci antipatii k znacke, alebo na nahananie bodov do vernostneho systemu. Je nam jasne, ze tak prideme o niektore hodnotne recenzie od ludi, co produkt kupili inde; ich mnozstvo vsak bolo male v porovnani s recenziami od ludi, co si produkt kupili u nas.
13.08.2021 - 14:12:12
05
No trufnem si povedat, ze je to len silna viera, ze to zabezpeci vacsiu hodnovernost. To ci niekto skutocne ohodnoti produkt objektivne, alebo na zaklade antipatie zalezi len od hodnotiaceho. To co to skutocne s istotou zabezpeci je menej hodnoteni. Skor mam pocit, ze to stoji na modus operandi, kto si kupi produkt ma simpatie k znacke od neho hodnotenie chceme. Kto ma s produktom zlu skusenost a uz ho druhy krat nekupi, toho hodnotenie nechceme.

A ked sme pri tom, blo by super keby notifikacie na hodnotenia chodili aspon v mesacnbom odstupe od nakupu. To by skor zvacsilo relevantnost hodnoteni. Hodnotenia typu, "Este som nevyskusal, ale vyzera super." su presne to co nepotrebujeme.
13.08.2021 - 14:35:13
01
Email chodi po mesiaci a zakaznik si vie nastavit reminder o 1 - 3 mesiace. Hodnotenie moze napisat kedykolvek a vie ho aj casom zmenit. Tiez sme pridali validaciu textu pri hodnoteni, aby zakaznik musel napisat trocha viac ako len "OK".
13.08.2021 - 14:43:18
11
Teraz ako pozeram emaily, asi som sa nevyjadril presne. Myslel som mesiac po tom co si kupujuci nakup prevezme. Nie mesiac po vytvoreni objednavky. V dnesnych dnoch sa mi uz stalo aj ze mi prisla poziadavka na hodnotenie na tovar, ktory mi este ani doruceny nebol. Dodacie lehoty 2 tyzdne a viac su uplne bezne.
14.08.2021 - 13:53:58
00
Tak schválne, ktorá objednávka ti išla viac ako 2 týždne? Na ktorú objednávku prišla požiadavka na hodnotenie predtým ako prišiel tovar? Ako si prišiel na to že dodacie lehoty 2 týždne a viac sú úplne bežné? Prečo púšťaš takéto bludy do sveta keď ti musi byt jasne že si to za pár sekúnd viem preveriť a vyvrátiť?
14.08.2021 - 16:04:42
01
Tento pan tu na fore aj tak nic ine ako bludy a flame neprodukuje.
14.08.2021 - 16:27:11
010
Kenai,

Nasledne mtbiker komunita pride o hodnotenie produktu len pre to, ze som produkt kupil inde. Aj tak velmi malo ludi pise seriozne hodnotenia a teraz ich bude este menej

Ako si prisiel na to, ze tvoje hodnotenia su tie ktore komunite chybaju, ked, ako pises, malo ludi pise seriozne. Z coho prameni tvoja viera ze ty ano?

No ofense, seriozne ma to zaujima
14.08.2021 - 16:27:17
00
Kenai "Skor mam pocit, ze to stoji na modus operandi, kto si kupi produkt ma simpatie k znacke od neho hodnotenie chceme. Kto ma s produktom zlu skusenost a uz ho druhy krat nekupi, toho hodnotenie nechceme."

Toto je co za argumentacny blud s hrubkou jak hovado? Ak si kupis akykolvek produkt, ides donho s nejakym ocakavanim, na zaklade niecoho - znacka, cena, dostupnost, dizajn, ....... takze ho na zaklade vlastneho zhodnotenia kupis a nasledne ohodnotis. Moze to dopadnut dvoma sposobmi, bud si spokojny alebo nespokojny. Tak to dopadne ak to kupis u nas, tak to dopadne ak to kupis inde. Tvoj pripad podla ktoreho by sme my mali uvazovat a mal by byt hlavnou vahou nasho rozhodnutia je fakt, ze produkt kupis inde, si s nim nespokojny a musis to vykricat celemu svetu. A poviem ti nieco z mojej osobnej skusenosti, prave ludia tohto typu uplne z mojho pozorovania hejtu u nas tak z 30% su jemne povedane ludia absolutne neznali veci, ktori si za zlyhanie produktu mozu sami alebo mali ocakavania, ze nieco za 30 ma vlastnosti niecoho za 200. Ako vravim, s kriklunmi mam bohate skusenosti a tu este nevravim o pripadoch, ze niekomu vydrzala retaz 400km alebo platnicky zbrusil na druhom vyjazde.

Ja som na vacsinu hodnoteni produktov u nas hrdy. Mame to stastie, ze predavame dost a komunita/zakaznici nam dokazu dat spätnu vazbu a pomoct tym pri nakupe inym. Aj ked je hodnotenie negativne, a takych hodnoteni je tiez vela, z nasej strany nerobime selekciu ci mazanie aby bolo vsade 5*. Podla mna sme praveze napravili zasadnu vec, kedy mohol hocikto napisat hocico bez ohladu na to, ci dany produkt kupil alebo nie. Dolezitym faktorom hodnotenia produktu je aj samotny nakup a zazitok z neho, ak je niekto vytoceny, lebo mu produkt meskal, ani nedorazil, nevyreklamovali ho alebo prisiel dotlceny od kuriera, zlizne si to hodnotenie produktu (ano, mnoho ludi toto spaja) a na toto u nakupov inde mame nulovy dosah. Ak nakupujes lacnejsie a pravidelnejsie inde, hodnot produkty tam, ja v tom nevidim ziadny problem. Nie sme jediny obchod na trhu ale sme najvacsi na Slovensku a pri cca 80 tis predanych produktoch mesacne dokazeme zbierat data o tovare tak, aby sme nasim zakaznikom poskytovali hodnotne recenzie k produktom.

Na kase ak nieco kupis a uvedies konto, co je 5 sekundova zalezitost tak mas produkty na konte a mozes ich hodnotit/reklamovat/mas evidenciu.
14.08.2021 - 18:05:51
011
cervo vsetko co nemate skladom a je napisane ze skladom udodavatela.
len par co som pozrel z vrchu v zozname mojich objednavok. A ano urcite je na kazde dobri dovod preco je to tak. Ale to nie je predmetom rozhovoru.

Objednávka číslo: 388454
Vytvorená: 30.06.2021 - 22:06 Predpokladaný dátum doručenia: 16.08.2021
Objednávka číslo: 358094
Vrátenie / Reklamácia tovaru
Vytvorená: 05.05.2021 - 12:11 Číslo balíka: 4565691260 (Sledovanie balíka) 18.5.2021 dorucene

Objednávka číslo: 173950
Vrátenie / Reklamácia tovaru
Vytvorená: 29.01.2020 - 18:09 Číslo balíka: 4478729597 (Sledovanie balíka)2020-02-25 17:41:46 Výdaj zásielky príjemcovi.
Mam hladat dalej ci si to vyfiltrujes sam.

Namiesto utocenia na mna by si mohol radsej vysvetlit aku logiku ma casovat hodnotenie od datumu objednavky a nie od datumu prevzatia. Mate zjavne k dispozicii oba.

lapaloma
Vyfiltruj si moje hodnotenia. Nemusis s nimi suhlasit, ale su tam aspon realne zistene data. Par ludi mi hovorilo, ze veci ktore hodnotim pozitivne vedia, ze mozu v klude kupit, lebo ak to ja pochvalim, im to bude dobre urcite. Mozno som narocny, ale aspon nepisem jedoslabicne hodntenia typu: "fajin...." pripadne moje najoblubenejsie hodnotenie nejakej retaze "este stale treba sliapat" Tak isto maju moje hodnotenia celkom dost palcov hore a su na prvych poziciach v hodnoteniach.

cervo |Mozno by bolo na mieste zablokovat aj hodnotenie hodnoteni ak si tovar nekiupil, to je predsa tiez logicke. Co vies o spravnosti hodnotenia, ked ten tovar nemas.

Boo_boo Som rad, ze je to argumentacny blud a nestotoznujete sa s nim. Casto sa tu stava ze akosi nie je vola napisat veci po lopate a radsej sa zaobaluju za rozne politicky korektne postoje. Ked nedostanem jasnu a priamu odpoved musim sa jej dobrat iteracne. Blud na ktory dotknuta stran reaguje najpodrazdenejsie je tipicky sprava odpoved.

K tomu zvysku len tolko co som napisal pre lapaloma vyfiltruj si moje hodnotenia. Co pisem je podlozene datami, drtiva vacsina mojich hodnoteni je 4-5*, velmi vela z nich ma prilozene fotky. Vzdy ak napisem, ze bol problem, pripnem po jeho vyrieseni aj navod na riesenie, resp. info o jeho vyrieseni. Cize prepac, ale hazdes ma do velmi nespravneho vreca co robi z tovjho prispevku znacne irelevantny.

Nenakupujem zvacsa lacnejsie, nakupujem veci ktore nemate. Ako naprikelad 180mm brzdove kotuce BBB, pripadne SLX, 20" cestne race plaste schwalbe one, a k tomu ultra lahke duse, alebo latexove duse, komponenty firiem ako su one-up, PNW, lozsika som za posledneho pol roka kupoval 3 rozne ani jedny ste nemali, Continental plaste konkrete trail king 2.4 29er nebol dostupny minimalne niekolko mesiacov a nie je tusim zas. 2.3" conti ste mali az 3 meisace po bike24, dopredavali ste este stare 2.25". Inserty do plastov nemate vobec...... Je super, ze ste najvecsi, ale nie kazdy je priemerny zakaznik, ktoremu staci vasa ponuka a na stastie zijeme v dobe otvoreneho globalneho trhu a nie som nuteny sa uspokojit s tym, co je prave teraz dostupne u vas.
A ano, ak nemate nieco v ponuke tak sa to hodnotit neda, ale dost casto sa stane scenar, ze kupim z DE nieco namontujem jazdim 2-3 mesoiace a mam dost skusenosti na hodnotenie a medzi tym, to uz mate aj vy. Tak by som vam aspon napisal hodnotenie. Ale zjavne on nestojite. Na kolko viem kolko ludi ma stale este problem s AJ su im hodnotenia na zahranicnych strankach malo platne. O tomto fakte musite vediet, lebo inak by ste nerobili videa, ktore su bez jedinej novinky obsahovo totozne s videami zahranicnych youtube kanalov (len rok dva pozadu) a nemali by napriek tomu vase videa taku sledovanost ako maju.

Zaverom, nehryz ruku co ta krmi. Napisal som vam napad ktory by podla mna nikomu neuskodil a mozno pomohol. Realizacia stoji mozno 10 sec roboty, ba dokonca to roky tak bolo a nikomu to nevadilo. Chcel som vam zadarmo pridat content. Namisto ocenenia snahy o zlepsenie sa pridavate k honu na carodajenice. Od clenov fora ma to neprekavpuje, nemaju zrejme lepsiu zabavu a ja im rad posluzim ako ciel na odreagovanie, ale vy zijete aj z mojich penazi a mohli by ste mat aj nieco lepsie na praci, ako napr. zhanat trail king v 2.4"
A ano, je na trhu https://www.bike24.com/p2261682.html


Naposledy upravil Kenai dňa 14.08.2021 - 22:52:37, celkovo upravené 1 krát.

14.08.2021 - 22:25:47
00
Chalan ty bud prestan drogovat, alebo zacni 😁
14.08.2021 - 22:50:39
07
keyboard_arrow_up