Hotový býva lacnejší ako skladačka, ale aj tak to budeš musieť trošku upresniť... Koľko vážiš, akú máš kondičku a kde jazdíš (roviny, pahorkatiny, kopce), lebo od toho sa bude odvíjať či jedno, alebo dvojplacka vpredu, atď
dakujem, je to pre priatela, ma cca 85 kil, priestor by som nazvala pahorkatinou, ale podla toho, co citam, tak by som volila dvojplacku - kvoli rychlosti, mozno to nevyuzije, ale tak trebars 46:11 je urcite lepsie ako 40:11, navyse je to plynulejsie odstupnovane. Mozno ta jednoplacka v hotovych kuskoch byva lacnejsia, neviem. Skor si pri jeho parametroch myslim, ze
kluky by mali byt asi dlhsie ako standardnych, myslim, 175. ALe to je len uvaha a asi doladenie. Momentalne mi ide hlavne o cenu nejakeho hotoveho karbonoveho modelu, co najnizsiu, kedze som zvolila karbon (hlinik obchadzam uplne, niektore ocelove varianty su vcelku lahke, ale uz som sa rozhodla priplatit si - urcite sa s hmotnostou nedostanem tam, kde pri karbone a bude to vzdy viac vzhladom na vahu celeho bicykla o cca 15-20 %, titan bude asi od karbonu este drahsi). Preto sa pytam na cenu. AK bude viac modelov v cca rovnakej hladine, budem riesit ostatne komponenty, geometriu atd. Pozrite, nie som v tomto smere skusena, s mojim sedliackym rozumom si napriklad myslim, ze ked pojde na dlhsi vylet, tak by bolo vyhodnejsie nemat na to
bicykli ani kotucove hydraulicke brzdy, asi sa opravy riesia lepsie bez nich, ale tie sa mi zdaju standardom.