no ono... Nazgul má pravdu. ak chces full cube a očakávaš, že to bude fungovať dobre, tak to ti Race určite splni. ale stoji to 4300.

bol to cenovo rozptýlený výber a teraz teraz si to uplne zaklincoval. Teraz je to nesúrodý výber celkovo.

V motoristickej hantyrke... vyberas auto a vybere sa vyskytl Nissan Navara aj Škoda Octavia.
31.08.2021 - 15:41:47
01
ty máš teda dobrú škálu bicykla ktorý chceš. Tak nakoniec tie cube 2022 budu mat 750wh baterky tak to sa už oplatí kúpit len kedy ho zoženiem:)
31.08.2021 - 15:45:11
00
Ono to je preto lebo povodne som mal rozpočet tak 3500 EUR, išiel som po Cube Pro. Potom som objavil CTM, s podobnými komponentami len iným motorom. A za výrazne nižšiu cenu. Ten Race som tam dal hlavne preto, lebo už má komponenty, čo by som chcel - hoci cena vyššia ako môj rozpočet.
Ešteže tie bicykle nie sú aktualne dostupné, môžem šetriť ďalej :) a skôr k tomu Race…
31.08.2021 - 15:53:32
01
Ja som celkom spokojný s tým co Bosch dal von, uvidíme v reale aké to bude.
31.08.2021 - 16:46:56
01
No ake... drahe
31.08.2021 - 17:41:54
02
Kapacita baterie moze byt rovnaka (Wh) ale zalezi na Ah pri tych 48V pohonoch. Tiez by si nemal zvysovat vykon ( vacsie napatie, rovnaky prud), je tam to obmedzenie priemernych 250W poslednych 30min.

No som zvedavy na 48V, ono to je treba iba na vyssie otacky motora.
02.09.2021 - 02:17:12
00
To je riadny vývoj od Boschu :D Hlavne tie aku...
Same technology: the Powertube 750 employs the same cells as the 625 model, only more of them. This increases both the weight and capacity by around 20% compared to the PowerTube 625.
02.09.2021 - 07:27:49
01
Áno, váha baterky šla na 4,4 kg
02.09.2021 - 08:24:05
00
myslite si ze casom vyrobia ajj tie 750 ktore budu zamenitelne za terajsie 625 ? plug and play?
02.09.2021 - 09:19:24
00
podla mna to tam neni kde napchat. velkost 18650 je dana samotnym formatom clanku. +20% kapacity by znamenalo, že musis pouzit clanky s 20% vyššou kapacitou.

dnes je tam 36V 10s5p bateria. cize 50 clankov. kapacita clanku je niekde na urovni 3,5Ah. +20% by znamenalo, že by sme museli mať 18650 clanok s kapacitou 4,2Ah. a to som zatial videl len na technickom liste k 18650 clanku z alibaby za dolar. :D Cize nemame.

druha vec je, že keby som bol CEO Boschu tak to nedovolim :) cisto z biznis dôvodov.
02.09.2021 - 09:41:45
01
kupovat stale nove a nove?
02.09.2021 - 10:52:06
00
Tak hlavne nový “smart systém” asi nieje kompatibilný so starým. Batéria má aj nový konektor pre uchytenie v ráme (ak som správne pochopil z videa na YouTube) plus aj nabíjačka má nový konektor. Iná app do telefónu.
02.09.2021 - 10:54:55
01
valecek napísal:
kupovat stale nove a nove?


Tak ono žiadna značka ebajkov (pokiaľ viem) Ti neumožňuje pri integrovanej batérii upgrade na väčšiu kapacitu - jednoducho to neumožňuje konštrukcia rámu... Jediné, čo je možné, je downgrade na nižšiu (Yamaha má rovnaký rozmer pri 500Wh a 400Wh, a pri Boschi sa to dá z 625Wh na 500Wh pomocou dištančného adaptéra), ale kto by to už robil... :-) Pri rámovkách to firma E-bike Vision umožňuje bez posunutia konzol až na 745Wh Yamaha/Bosch, ale tie baterky sú/boli značne nespoľahlivé...
02.09.2021 - 11:05:10
00
Kellys mal kedysi integrovane 500vky ktore sa dali vymenit za 630tky. Ale to bolo asi skor tak ze ram aj baterku robili rovno na 630wh a 500wh verzie mali len menej clankov v battery case. Nove 725tky su asi uplne nieco ine
02.09.2021 - 11:24:32
00
Jo, davali kedysi smejdove clanky, tak stacilo upgrejdovat na lepsie, 3.5Ah.
Na tych 750Wh sa dostanu iba pridanim dalsej paralelnej vetvy, cize dalsich 10 clankov navyse (+0.5 kg). Alebo 50 x 21700, ale to uz je dost velky objem.

A na LiPolky neverim ze prejdu, maju horsiu hustotu energie na kg a na liter. To je pre modelarov, co potrebuju mega prud z jedneho clanku.
02.09.2021 - 12:05:52
00
keyboard_arrow_up