Ahoj.
Aj ja sa idem s vami podeliť o prvú reklamáciu.
Vlastním Lux CF 8. Asi po 1000km som začal pri „zaberaní“ do kopca mať pocit akoby krátkeho mŕtveho chodu
vidlice (RockShox SID Select+ Remote ) v spojení aj s kovovým zvukom. Bolo to hlavne ešte len pri jazde po asfalte. Po jazde v teréne sa to nevyskytovalo. Asi po 1500km som zistil, že aj keď uzamknem pruženie (vidlica + tlmič),
vidlica „veselo“ pruží naďalej. Pri bližšom skúmaní som zistil, že tie dva vyššie popísané javy sa vyskytujú vtedy, keď ešte nedôjde k viacnásobnému väčšiemu prepruženiu (stlačeniu) vidlice. Potom je to už v pohode. Dokonca aj pri uzamknutí , kedy vidlica pružila, keď som ešte viackrát na vidlicu zatlačil, došlo k uzamknutiu.
Keďže je bicykel stále v záruke, vyplnil som formulár na stránke so všeobecnou otázkou. Do niekoľkých hodín som dostal odpoveď:
„... vidlici budeme reklamovat u oficiálního zastoupení značky Rock Shox pro ČR/ SK – firmy Cyklo Žitný.
Napište mi prosím adresu a telefonní číslo, na kterou mám objednat kurýra pro vyzvednutí balíku .
Doba reklamace bude trvat cca 3-4 týdny, podle vytíženosti jejich servisu.
Vidlici prosím zabalte do krabice a přiložte kopii faktury od kola, vidlici pošlete samostatně bez
brzdy atd.
Pokud neumíte vidlici demontovat, vyzvedneme si od vás celé kolo v krabici Bikeguard, ve které přišlo nové, ale potřebovali bychom tuto informaci předem potvrdit.“
Tak som obratom odpovedal a zadal požadované údaje. A asi po dvoch hodinách mi prišla odpoveď:
„...vyzvednutí balíku s reklamovaným komponentem jsem tedy objednal na zítra, tj.9.9.2021 na uvedenou adresu. Kurýr přepravní služby GLS přijede již s připraveným štítkem a stačí mu předat zásilku. Do balíku, který musí být řádně zabalen a oblepen, vložte prosím kopii faktury od kola. Zboží musí být čisté.“
A veru kuriér prišiel, balík zobral a mne ostáva už iba čakať na „návrat“ vidlice.
Z môjho pohľadu (zatiaľ) bezproblémová reklamácia.