Velosprint Vajnorska. Obchod velmi pekny priestorovo, personal na rozdiel od Kaktusu celkom prijemny, ale tak nenormalne znudeny a nezaujaty ze to aj tak klasicka slovenska skusenost :- ).

A to som tam, na rozdiel od legendarneho Kaktus prispevku z 2015 ktory sa tocil o 50 eurach, dosiel minut budget vysoko nad 5 cifernou sumou. Jasne, Covid meni dostupnost, ale meni aj pristup personalu?

Odporucam zamestnant ludi ktori ovladaju aj viac ako 10 slovnu zasobu ;- ). V dobrom.

To mam za to ze som zatuzil po lokalnom servise pri e-bikoch. Spet k priamej objednavke od Bike24, co sa budem ja zadrbavat so slovenskymi kamennymi znackami lol.
10.09.2021 - 18:58:10
02
Juraj_yT presne tento prístup - nákup cez e-shopy a nie kamenné predajne priviedol dnešný stav:
chýbajúci školení, ochotní zamestnanci v obchodoch.
16.09.2021 - 12:40:25
00
Juraj_KSL napísal:
Velosprint Vajnorska. Obchod velmi pekny priestorovo, personal na rozdiel od Kaktusu celkom prijemny, ale tak nenormalne znudeny a nezaujaty ze to aj tak klasicka slovenska skusenost :- ).

A to som tam, na rozdiel od legendarneho Kaktus prispevku z 2015 ktory sa tocil o 50 eurach, dosiel minut budget vysoko nad 5 cifernou sumou. Jasne, Covid meni dostupnost, ale meni aj pristup personalu?

Odporucam zamestnant ludi ktori ovladaju aj viac ako 10 slovnu zasobu ;- ). V dobrom.

To mam za to ze som zatuzil po lokalnom servise pri e-bikoch. Spet k priamej objednavke od Bike24, co sa budem ja zadrbavat so slovenskymi kamennymi znackami lol.


ty si tam siel ozaj minut viac ako 99 999Eur? :muscle:
16.09.2021 - 12:51:54
02
Yup !
16.09.2021 - 16:02:51
00
milsu napísal:
Juraj_yT presne tento prístup - nákup cez e-shopy a nie kamenné predajne priviedol dnešný stav:
chýbajúci školení, ochotní zamestnanci v obchodoch.


Jasne, zakaznik za to moze, obzvlast ten ktory tam dosiel najprv! Noted.

Este nejaku zabavnu story o avokade a milenialoch napr, lacnom mlieku za sociku, etc. Rad zbieram ustrelene klise zalozene na bizarnej karikature logiky.

Niektorym ludom by sa hodilo vidiet ako vyzera zakaznicky pristup napr. v USA a ako riesia tam problemy vyvijajuceho sa z meniaceho sa trhu.

OK, tak mi povedz co som teda mal spravit? Klaknut si na kolena a POPROSIT ich aby mi predali bicykel, nech sa so mnou rozprava aspon 10 sekund? Ci co? Mal som zatelefonovat do nemeckych e-shopov a povedat im ze aj v ramci kapitalistickeho zla su oni ti najhorsi? Nech prestanu krivit trh a sposobovat utrpenie nevinnym ludom z kamennych predajni?

Inak pritom stacilo narazit na druheho predajcu. Osvedcena klasika uz z Kaktusu. Sranda ale ze shopy ako Libike, Bajkula, etc.. vedia mat ochotny a prijemny cely personal vratane majitela.

A tu sa bavime inak o vlajkovej lodi, novootvorenej velkej predajne s vacsinou bajkov s cenovkou 10 litrov, nie dedinskom shope na rohu kde si ludia nekupia brzdove platnicky lebo na heureke su o 3 eura lacnejsie. Cize uplne mimo prispevok.
16.09.2021 - 16:13:57
00
Juraj_yT neviem prečo sa urážaš. Napísal som prečo sa asi zmenil prístup v obchodoch za posledných 10 rokov. Pred desiatimi rokmi tu nebol socík ani mlieko za ...
16.09.2021 - 20:43:11
00
Bral som to ze to je (velmi casta a popularna) narazka na to ze co cakam ked aj tak idem do e-shopu. Tato argumentacna linia totiz bola razena velmi casto roznymi majitelmi kamennych obchodov.
Je to vsak chybny argument pretoze arogantni a bez zaujmu boli napr. v Kaktuse uz 20 rokov dozadu ;- ) V case ked vacsina ludi mala ledva dial-up a o e-shopoch nechyrovala.

Na Slovensku je takyto argument totiz sucast nasho folklora. "Preco su casnici oduti? Lebo kto by to za tie peniaze robil!". Ale to je velmi povrchny suvis a navyse to sluzi ako ospravedlnenie takehoto spravania. A kedze to vzdy niekto ospravedlni/prehliadne, tak to mu mame uz cele desatrocia. Kamenne obchody, casnici, hotelieri, etc...
16.09.2021 - 20:48:53
00
Chodím do hotelov a do predajní k predavačom s ochotnou obsluhou. Snažím sa chodiť vždy ku konkrétnemu a tomu istému predavačovi.

Fakt je, že marže v obchodoch a na e-šopoch boli diametrálne odlišné. V predajniach v marži boli zahrnuté aj školenia predavačov. Toto sa začalo meniť pred desiatimi rokmi a o tom som písal.
Pamätám si napríklad - "Garmina si kúpim lacnejšie na e-šope a potom mi s nastavením niekto na fóre poradí" ...
16.09.2021 - 20:58:09
00
K tym eshopom a kamennym predajniam /nebudem konkretny/ .. roku 2004-2005 cca som bol v jednom obchode riesit XTR kluky .. mali ich v zlave za 18tisic SK /to boli casy drtiveho velkobchodu Shimana na SK, MOC asi 25k/. V nemecku na bike-components.de za asi 9000Sk. Pytal som sa, ci to nechcu brat odtial. Ze nie .. zaruka/reklamacky, bla-bla-bla /2 roky predtym tachac, ale to uz nebudem popisovat/... keby mi povedali, ze ano, objedname vam za 12k, tak ich zoberiem od nich. Asi rok na to, alebo v tom obdobi iny obchod zacal kupovat z Madarska, za asi 12k. Stale o dost viac, ako DE /bolo nutne riesit prevod, postovne, nemcinu,atd/.

Realita dnes .. dotycny obchod mal v eshope nejake veci skladom. Objednal som, dosiel. Objednavku som robil kvoli jednej jedinej veci, zbytok len tak, ked uz kupujem. Hadajte, co nemali. V dnesnej dobe im taka jednoducha vec, ako skladove zasoby nefunguje...

Ak nepocitam matta a jeho spesl obchod, tak jediny eshop na slovensku, ktory pochopil, ako to robit treba , realizoval to a nehladal 1000 moznosti, ako sa to neda, bol prave cervo a jeho mtbiker. A preto je tam, kde je a dufam, ze tam aj zostane a ti ostatni, ktori sa vedia vyhovarat na zleho-zleho zakaznika skoncia tam, kde skoncit maju. Cest vynimkam v osobach naozaj velmi dobrych predavacov, ktorych som zazil.

Ano, vela ludi spravi presne to co milsu pise. Ale dopekla, ked viem, co zakaznik zvykne robit, tak je to vyhoda :) .. prisposobim tomu svoj obchod. Presne toto spravila Alza. A preto je tam, kde je. Nebudem komentovat kopec praktik a dosledkov, to je na inu debatu. Ale preboha .. obchod , ktory zvaluje neuspech na zakaznika, tak dnes nema proste sancu. Dnes! .. v dobre totalneho digitalneho spehovania :)

ps: tie kluky jazdim doteraz a maju uz hodne cez 50tisic km :)
16.09.2021 - 21:19:38
02
Ja by som chcela vyzdvihnúť prístup všetkých v BB v Bikepro SPecialized :) dokonca som tam v lete stretla kamoša na bodyfit službe, ktorý je z okolia BA ale trepal sa do BB kvôli ochote Varhaňovského :) Aj ďalší kamoš z GA chodí nakupovať a servisovať tam.
17.09.2021 - 09:46:03
00
Dobre, ze pises .. ochota predavaca v tomto obchode znamenala, ze sme mohli mat vylet. ochotne a proaktivne nam pozhanal osku v predajni /minuly rok/.
17.09.2021 - 09:53:08
02
keyboard_arrow_up