Tak aký ventil?
Autoventil 55% [ 222 ]
Galuskový ventil 45% [ 184 ]
Celkový počet hlasov : 406
napríklad DT Swiss XR 4.1 je galuska only
29.06.2008 - 21:40:57
00
ja som mal vpredu galuskovy, ale raz same problemy som s tym mal, nepatri to na terenny bike, a dal som prevrtat dierku v rafe na sirsiu pre auto ventil. a je to teraz dobre :)

galuskove patria na cestaky podla mna.
30.06.2008 - 00:24:07
00
takže konštruktéri v DT sú absolútni mamrdi? :lol:
30.06.2008 - 00:30:24
00
no vyzerá to tak ... :)
30.06.2008 - 07:14:14
00
no vyzerá to tak ... :)


Zmen si nick z triple na kriple :roll:
30.06.2008 - 08:26:45
00
ja mam rafy alex dm24 a galuskove ventily...nijak mi to nerobi problem, az na to ze niekedy ma sere ze si nemozem na pumpe dofuknut...ale inak OK.
30.06.2008 - 08:45:56
00
tak si kup redukciu na Auto v.
30.06.2008 - 09:36:30
00
Mam na mtb galusk. Vraj tie lahunke mtb rafiky maju vsetky dzurku na galusk. ventil kvoli tomu ze vacsia diera by znizovala tuhost.

To je pravda, pri rafikoch pod 400 gramov by som uz prevrtanie na autoventil neodporucal, ale nad 400 gramov problem nie je. Napr. rafiky American Classic s hmotnostou 350 gramov by som nevrtal.

napríklad DT Swiss XR 4.1 je galuska only

Ale tieto by som pokojne odvrtal.

Ja mam Ritchey OCR Disc (440g) ktore boli tiez povodne len na galuskovy ventil a uz druhu sezonu jazdia bez problemov s prevrtanim na autoventil a to zrovna bike v zjazdoch nesetrim...
30.06.2008 - 11:58:43
00
ja som jednoznacne za autoventil ma lepsi sposob fukania mal som dost nervov ked som mal fukat gulaskovy ventil pretoze mi nepasoval slajfik do koncovky s pumpy na autoventil som ho cely dorezal :lol: :lol: :lol:
30.06.2008 - 12:09:06
00
Jezus zaujimava teoria - pod 350g galusk nad 400 v pohode auto. Co tak rafik 400g za 2500 sk - DT XR 4.2 D vrtat ci nevrtat ? :-P
30.06.2008 - 12:28:45
00
otazka je nakieho dasa by si to vrtal nie ci je to mozne
30.06.2008 - 12:33:19
00
Nevrtal Matt mi to nedoporucil. Skocil som do cykla a kupil dalsie 4 ks Flyweight dusi na galuskac.
30.06.2008 - 12:38:54
00
400 gramov je na hranici, tam by som asi velmi zvazoval ci vrtat abo prejst kvoli rafikom na galuskove ventily. To je zaroven aj odpoved pre lapalomu - vrtal by som to kvoli tomu, ze pouzivam autoventil a galuskac mi ku stastiu nechyba.
30.06.2008 - 13:01:34
01
Mne sa galuskáč ľahšie fúka v teréne, v poslednej dobe je "in" dodávať autoventily desne utiahnuté, prefúknem to stacionárkou, ale nie ručnou minipumpou, a dnes sa dodávajú len s tými plastovými čiapočkami - kedysi to boli kovové čiapočky aj s uvoľňovacou drážkou, pichnúť v teréne autoventil ak som pri nejakej vhodnej príležitosti ventil predtým nepoodtiahol... to bych nechtěl. Takže výhoda galuskového ventilu je emergency fúkanie bez predprípravy.
Quasko podľa Jezusovej teórie sú 4.x ráfy od DT Swissu nad vŕtacím limitom :) môj má cca. 420 g :)
As for pumpa, doma mám stacionárku ktorá vie všetky druhy ventilov, väčšina ručných mini vie aj-aj, tak pri voľbe galuskového ventilu prídem len o možnosť fúkať na benzínkach. To ma nejako netrápi, pretože na hrebeni asi benzínku nestretnem, takže tú minipumpu mám furt tak ako tak.
Keďže mám 2 wheelsety, používam aj-aj, ale radšej mám práve galuskový ventil. Môže to byť aj tým, že som bývalý žiletkár :).
30.06.2008 - 13:26:18
00
ja som jednoznacne za autoventil ma lepsi sposob fukania mal som dost nervov ked som mal fukat gulaskovy ventil pretoze mi nepasoval slajfik do koncovky s pumpy na autoventil som ho cely dorezal :lol: :lol: :lol:

To, že si babrák neznamená, že galuskový ventil je horší...
30.06.2008 - 13:49:09
00
keyboard_arrow_up